Marki przedłużają umowy z Galerią Północną
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
Decyzje o dalszej inwestycji w najem w galerii z portfolio GTC podjęły marki z czterech kluczowych dla oferty Północnej segmentów – mody, zdrowia i urody, biżuterii oraz usług. W gronie tym znalazły się popularne wśród konsumentów brandy krajowe i międzynarodowe, a także rynkowi liderzy w swoich kategoriach.
Na dalszy rozwój w Północnej zdecydowali się tacy najemcy modowi jak: Vistula, Bytom, Wólczanka, Pako Lorente i Etam. Przez kolejne lata działać będzie tutaj również perfumeria Sephora, która jest jednym z fundamentów oferty kosmetycznej galerii. Klienci nadal w Północnej znajdą też salon z biżuterią Bijou Brigitte, sklep z dodatkami do domu Tescoma oraz myjnię samochodową Car Wash.
– Podpisana na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy seria aneksów stabilizuje i umacnia naszą ofertę, a także pokazuje, że marki, które obecne są u nas od lat, niezmiennie doceniają potencjał Galerii Północnej i stawiają na długofalową współpracę. Co więcej, postrzegają nas jako solidnego i przyszłościowego partnera, z którym warto nadal się rozwijać na warszawskim rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
– Najemcy zwracają przy tym uwagę na nowoczesność obiektu, wyniki, jakie tu osiągają, otoczenie biznesowe, coraz mocniejszą pozycję Północnej w Warszawie, a także – co istotne – na stale poszerzający się „od środka” chłonny rynek konsumencki, który decyduje w dużej mierze o atrakcyjności leasingowej galerii – dodaje.
I faktycznie, Północna ma ten atut, że działa w dzielnicy Białołęka, która najszybciej w stolicy zyskuje nowych mieszkańców, co, jak podkreśla leasing, daje dobre perspektywy biznesowi. Tylko na przestrzeni roku ta część Warszawy zyskała aż 3 tys. mieszkańców i obecnie liczy sobie ich 156 tys.
Białołęka to także dzielnica, która intensywnie rozwija swoją infrastrukturę. Rosną tutaj również nowe osiedla, które przyciągają rodziny i młodych profesjonalistów. Cały rynek Północnej liczy sobie już natomiast ponad 1 mln potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem oprócz Białołęki, też Pragę Północ, Pragę Południe i Targówek oraz ościenne miejscowości na północ od Warszawy.
– Marki przedłużające umowy są świadome tego, że łącząc siły z Północną, mogą działać na szerokim rynku, który stale zyskuje, a także w obiekcie, który potrafi wykorzystać ten potencjał z myślą o najemcy i jego wynikach. To tworzy im unikalne warunki, które w połączeniu z istniejącą, profootfallową ofertą, zapewniają rozwój – mówi Jarosław Tutaj.
– Fakt, że w zaledwie cztery miesiące umowy przedłużyło aż 9 dużych rynkowych graczy, pokazuje, że Galeria Północna jest obiektem, który na stałe wpisał się w strategie rozwoju największych i najatrakcyjniejszych konsumenckich marek. Co więcej, przyciąga kolejne nowe marki, których oczekują nasi klienci. Najlepszym przykładem jest niedawne otwarcie 300. sklepu JYSK oraz kolejne planowane debiuty – dodaje.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.