Komunikaty PR

Martes Sport w Pasażu Łódzkim otwarty – to pierwszy nowoczesny koncept w Łodzi

2024-04-11  |  01:00
Biuro prasowe

W Pasażu Łódzkim odbyło się re-otwarcie salonu Martes Sport, w nowej odsłonie. Jest to pierwszy w Łodzi sklep tej popularnej sieci, w podwyższonym standardzie. Nowy koncept zakłada m.in. nowocześniejszy design we wnętrzu, wzmocnienie oznaczenia stref, poszerzenie asortymentu oraz inne udoskonalenia, zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju marki.

Od soboty 6 kwietnia klienci Pasażu Łódzkiego mogą korzystać z odnowionego salonu jednej z najpopularniejszych w Polsce marek z produktami sportowymi - Martes Sport. Sklep został otwarty w podwyższonym standardzie i jest on pierwszym w Łodzi tak nowoczesnym lokalem tej sieci.

Wszelkie wprowadzone zmiany zostały poprzedzone badaniami oczekiwań i doświadczeń klientów. Na ich podstawie powstał projekt o podwyższonym standardzie, odpowiadający na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jednym z głównych założeń było ułatwienie klientom ścieżki zakupowej, pokazanie najnowszych trendów i multibrandowości, zachęcając do zakupów stacjonarnych w dobie mocno rozwijającej się sprzedaży online – mówi Dorota Sikora, specjalistka ds. marketingu Martes Sport.

Do dyspozycji klientów oddano lokal o powierzchni ponad 980 m2. Dzięki re-aranżacji przestrzeni nowy Martes Sport zyskał większą powierzchnię sprzedażową. Zmiany widoczne są także w zakresie uporządkowania stref oraz wykonaniu i wzornictwie ich oznaczenia. Celem tych zabiegów było nie tylko wprowadzenie nowoczesnego designu i zmian estetycznych, ale także wzmocnienie widoczności poszczególnych działów, dzięki czemu klienci otrzymali większe wsparcie w nawigacji po sklepie. Unowocześnieniu uległy także witryny sklepowe oraz oświetlenie, które zostało wymienione na energooszczędne.

Niezwykle nas cieszy, że możemy poszczycić się pierwszym w Łodzi sklepem Martes Sport według nowej linii tej marki. Jesteśmy przekonani, że wszystkie udogodnienia przełożą się na większy komfort zakupowy naszych klientów. Bardzo cenimy rodzime brandy i to zawsze duża satysfakcja obserwować ich rozwój i dążenie do najwyższych standardów. W nowym koncepcie nie brakuje rozwiązań zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, co wpisuje się również w strategię całego naszego obiektu” - mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

W nowym sklepie w Pasażu Łódzkim można znaleźć także większą ofertę produktów. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Martes Sport sukcesywnie poszerza asortyment w kategorii sportów wodnych. Aktualnie sieć posiada własne marki w tej kategorii jak AquaWave oraz Martes oraz jest jedynym w kraju dystrybutorem marki Arena oraz Speedo.

Martes Sport to polska firma oferująca szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania różnych dyscyplin. W Pasażu Łódzkim wraz ze sklepami takimi jak m.in. 4F czy Decathlon tworzy ofertę dedykowaną osobom poszukującym dobrej jakości produktów sportowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:30

W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka

Rosnąca globalizacja zmniejsza znaczenie barier geograficznych, co odczuwają również sprzedający w Internecie. Trend handlu transgranicznego zyskuje na popularności wśród
Handel Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy
2024-08-22 | 15:10

Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy

Lidl Polska to jedna z wiodących sieci handlowych na polskim rynku, która kojarzy się z jakościowymi produktami w atrakcyjnych cenach. Sieć jest także miejscem pracy dla blisko 27 tys.
Handel Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy
2024-08-22 | 14:00

Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy

    Packeta, wiodąca globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.