Komunikaty PR

Martes Sport w Pasażu Łódzkim otwarty – to pierwszy nowoczesny koncept w Łodzi

2024-04-11  |  01:00
Biuro prasowe

W Pasażu Łódzkim odbyło się re-otwarcie salonu Martes Sport, w nowej odsłonie. Jest to pierwszy w Łodzi sklep tej popularnej sieci, w podwyższonym standardzie. Nowy koncept zakłada m.in. nowocześniejszy design we wnętrzu, wzmocnienie oznaczenia stref, poszerzenie asortymentu oraz inne udoskonalenia, zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju marki.

Od soboty 6 kwietnia klienci Pasażu Łódzkiego mogą korzystać z odnowionego salonu jednej z najpopularniejszych w Polsce marek z produktami sportowymi - Martes Sport. Sklep został otwarty w podwyższonym standardzie i jest on pierwszym w Łodzi tak nowoczesnym lokalem tej sieci.

Wszelkie wprowadzone zmiany zostały poprzedzone badaniami oczekiwań i doświadczeń klientów. Na ich podstawie powstał projekt o podwyższonym standardzie, odpowiadający na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jednym z głównych założeń było ułatwienie klientom ścieżki zakupowej, pokazanie najnowszych trendów i multibrandowości, zachęcając do zakupów stacjonarnych w dobie mocno rozwijającej się sprzedaży online – mówi Dorota Sikora, specjalistka ds. marketingu Martes Sport.

Do dyspozycji klientów oddano lokal o powierzchni ponad 980 m2. Dzięki re-aranżacji przestrzeni nowy Martes Sport zyskał większą powierzchnię sprzedażową. Zmiany widoczne są także w zakresie uporządkowania stref oraz wykonaniu i wzornictwie ich oznaczenia. Celem tych zabiegów było nie tylko wprowadzenie nowoczesnego designu i zmian estetycznych, ale także wzmocnienie widoczności poszczególnych działów, dzięki czemu klienci otrzymali większe wsparcie w nawigacji po sklepie. Unowocześnieniu uległy także witryny sklepowe oraz oświetlenie, które zostało wymienione na energooszczędne.

Niezwykle nas cieszy, że możemy poszczycić się pierwszym w Łodzi sklepem Martes Sport według nowej linii tej marki. Jesteśmy przekonani, że wszystkie udogodnienia przełożą się na większy komfort zakupowy naszych klientów. Bardzo cenimy rodzime brandy i to zawsze duża satysfakcja obserwować ich rozwój i dążenie do najwyższych standardów. W nowym koncepcie nie brakuje rozwiązań zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, co wpisuje się również w strategię całego naszego obiektu” - mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

W nowym sklepie w Pasażu Łódzkim można znaleźć także większą ofertę produktów. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Martes Sport sukcesywnie poszerza asortyment w kategorii sportów wodnych. Aktualnie sieć posiada własne marki w tej kategorii jak AquaWave oraz Martes oraz jest jedynym w kraju dystrybutorem marki Arena oraz Speedo.

Martes Sport to polska firma oferująca szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania różnych dyscyplin. W Pasażu Łódzkim wraz ze sklepami takimi jak m.in. 4F czy Decathlon tworzy ofertę dedykowaną osobom poszukującym dobrej jakości produktów sportowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.