Martes Sport w Pasażu Łódzkim otwarty – to pierwszy nowoczesny koncept w Łodzi
W Pasażu Łódzkim odbyło się re-otwarcie salonu Martes Sport, w nowej odsłonie. Jest to pierwszy w Łodzi sklep tej popularnej sieci, w podwyższonym standardzie. Nowy koncept zakłada m.in. nowocześniejszy design we wnętrzu, wzmocnienie oznaczenia stref, poszerzenie asortymentu oraz inne udoskonalenia, zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju marki.
Od soboty 6 kwietnia klienci Pasażu Łódzkiego mogą korzystać z odnowionego salonu jednej z najpopularniejszych w Polsce marek z produktami sportowymi - Martes Sport. Sklep został otwarty w podwyższonym standardzie i jest on pierwszym w Łodzi tak nowoczesnym lokalem tej sieci.
„Wszelkie wprowadzone zmiany zostały poprzedzone badaniami oczekiwań i doświadczeń klientów. Na ich podstawie powstał projekt o podwyższonym standardzie, odpowiadający na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jednym z głównych założeń było ułatwienie klientom ścieżki zakupowej, pokazanie najnowszych trendów i multibrandowości, zachęcając do zakupów stacjonarnych w dobie mocno rozwijającej się sprzedaży online – mówi Dorota Sikora, specjalistka ds. marketingu Martes Sport.
Do dyspozycji klientów oddano lokal o powierzchni ponad 980 m2. Dzięki re-aranżacji przestrzeni nowy Martes Sport zyskał większą powierzchnię sprzedażową. Zmiany widoczne są także w zakresie uporządkowania stref oraz wykonaniu i wzornictwie ich oznaczenia. Celem tych zabiegów było nie tylko wprowadzenie nowoczesnego designu i zmian estetycznych, ale także wzmocnienie widoczności poszczególnych działów, dzięki czemu klienci otrzymali większe wsparcie w nawigacji po sklepie. Unowocześnieniu uległy także witryny sklepowe oraz oświetlenie, które zostało wymienione na energooszczędne.
„Niezwykle nas cieszy, że możemy poszczycić się pierwszym w Łodzi sklepem Martes Sport według nowej linii tej marki. Jesteśmy przekonani, że wszystkie udogodnienia przełożą się na większy komfort zakupowy naszych klientów. Bardzo cenimy rodzime brandy i to zawsze duża satysfakcja obserwować ich rozwój i dążenie do najwyższych standardów. W nowym koncepcie nie brakuje rozwiązań zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, co wpisuje się również w strategię całego naszego obiektu” - mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
W nowym sklepie w Pasażu Łódzkim można znaleźć także większą ofertę produktów. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Martes Sport sukcesywnie poszerza asortyment w kategorii sportów wodnych. Aktualnie sieć posiada własne marki w tej kategorii jak AquaWave oraz Martes oraz jest jedynym w kraju dystrybutorem marki Arena oraz Speedo.
Martes Sport to polska firma oferująca szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania różnych dyscyplin. W Pasażu Łódzkim wraz ze sklepami takimi jak m.in. 4F czy Decathlon tworzy ofertę dedykowaną osobom poszukującym dobrej jakości produktów sportowych.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.