Martes Sport w Pasażu Łódzkim otwarty – to pierwszy nowoczesny koncept w Łodzi
W Pasażu Łódzkim odbyło się re-otwarcie salonu Martes Sport, w nowej odsłonie. Jest to pierwszy w Łodzi sklep tej popularnej sieci, w podwyższonym standardzie. Nowy koncept zakłada m.in. nowocześniejszy design we wnętrzu, wzmocnienie oznaczenia stref, poszerzenie asortymentu oraz inne udoskonalenia, zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju marki.
Od soboty 6 kwietnia klienci Pasażu Łódzkiego mogą korzystać z odnowionego salonu jednej z najpopularniejszych w Polsce marek z produktami sportowymi - Martes Sport. Sklep został otwarty w podwyższonym standardzie i jest on pierwszym w Łodzi tak nowoczesnym lokalem tej sieci.
„Wszelkie wprowadzone zmiany zostały poprzedzone badaniami oczekiwań i doświadczeń klientów. Na ich podstawie powstał projekt o podwyższonym standardzie, odpowiadający na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jednym z głównych założeń było ułatwienie klientom ścieżki zakupowej, pokazanie najnowszych trendów i multibrandowości, zachęcając do zakupów stacjonarnych w dobie mocno rozwijającej się sprzedaży online – mówi Dorota Sikora, specjalistka ds. marketingu Martes Sport.
Do dyspozycji klientów oddano lokal o powierzchni ponad 980 m2. Dzięki re-aranżacji przestrzeni nowy Martes Sport zyskał większą powierzchnię sprzedażową. Zmiany widoczne są także w zakresie uporządkowania stref oraz wykonaniu i wzornictwie ich oznaczenia. Celem tych zabiegów było nie tylko wprowadzenie nowoczesnego designu i zmian estetycznych, ale także wzmocnienie widoczności poszczególnych działów, dzięki czemu klienci otrzymali większe wsparcie w nawigacji po sklepie. Unowocześnieniu uległy także witryny sklepowe oraz oświetlenie, które zostało wymienione na energooszczędne.
„Niezwykle nas cieszy, że możemy poszczycić się pierwszym w Łodzi sklepem Martes Sport według nowej linii tej marki. Jesteśmy przekonani, że wszystkie udogodnienia przełożą się na większy komfort zakupowy naszych klientów. Bardzo cenimy rodzime brandy i to zawsze duża satysfakcja obserwować ich rozwój i dążenie do najwyższych standardów. W nowym koncepcie nie brakuje rozwiązań zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, co wpisuje się również w strategię całego naszego obiektu” - mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
W nowym sklepie w Pasażu Łódzkim można znaleźć także większą ofertę produktów. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Martes Sport sukcesywnie poszerza asortyment w kategorii sportów wodnych. Aktualnie sieć posiada własne marki w tej kategorii jak AquaWave oraz Martes oraz jest jedynym w kraju dystrybutorem marki Arena oraz Speedo.
Martes Sport to polska firma oferująca szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania różnych dyscyplin. W Pasażu Łódzkim wraz ze sklepami takimi jak m.in. 4F czy Decathlon tworzy ofertę dedykowaną osobom poszukującym dobrej jakości produktów sportowych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.