Martes Sport w Pasażu Łódzkim otwarty – to pierwszy nowoczesny koncept w Łodzi
W Pasażu Łódzkim odbyło się re-otwarcie salonu Martes Sport, w nowej odsłonie. Jest to pierwszy w Łodzi sklep tej popularnej sieci, w podwyższonym standardzie. Nowy koncept zakłada m.in. nowocześniejszy design we wnętrzu, wzmocnienie oznaczenia stref, poszerzenie asortymentu oraz inne udoskonalenia, zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju marki.
Od soboty 6 kwietnia klienci Pasażu Łódzkiego mogą korzystać z odnowionego salonu jednej z najpopularniejszych w Polsce marek z produktami sportowymi - Martes Sport. Sklep został otwarty w podwyższonym standardzie i jest on pierwszym w Łodzi tak nowoczesnym lokalem tej sieci.
„Wszelkie wprowadzone zmiany zostały poprzedzone badaniami oczekiwań i doświadczeń klientów. Na ich podstawie powstał projekt o podwyższonym standardzie, odpowiadający na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Jednym z głównych założeń było ułatwienie klientom ścieżki zakupowej, pokazanie najnowszych trendów i multibrandowości, zachęcając do zakupów stacjonarnych w dobie mocno rozwijającej się sprzedaży online – mówi Dorota Sikora, specjalistka ds. marketingu Martes Sport.
Do dyspozycji klientów oddano lokal o powierzchni ponad 980 m2. Dzięki re-aranżacji przestrzeni nowy Martes Sport zyskał większą powierzchnię sprzedażową. Zmiany widoczne są także w zakresie uporządkowania stref oraz wykonaniu i wzornictwie ich oznaczenia. Celem tych zabiegów było nie tylko wprowadzenie nowoczesnego designu i zmian estetycznych, ale także wzmocnienie widoczności poszczególnych działów, dzięki czemu klienci otrzymali większe wsparcie w nawigacji po sklepie. Unowocześnieniu uległy także witryny sklepowe oraz oświetlenie, które zostało wymienione na energooszczędne.
„Niezwykle nas cieszy, że możemy poszczycić się pierwszym w Łodzi sklepem Martes Sport według nowej linii tej marki. Jesteśmy przekonani, że wszystkie udogodnienia przełożą się na większy komfort zakupowy naszych klientów. Bardzo cenimy rodzime brandy i to zawsze duża satysfakcja obserwować ich rozwój i dążenie do najwyższych standardów. W nowym koncepcie nie brakuje rozwiązań zgodnych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, co wpisuje się również w strategię całego naszego obiektu” - mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
W nowym sklepie w Pasażu Łódzkim można znaleźć także większą ofertę produktów. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, Martes Sport sukcesywnie poszerza asortyment w kategorii sportów wodnych. Aktualnie sieć posiada własne marki w tej kategorii jak AquaWave oraz Martes oraz jest jedynym w kraju dystrybutorem marki Arena oraz Speedo.
Martes Sport to polska firma oferująca szeroki asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów do uprawiania różnych dyscyplin. W Pasażu Łódzkim wraz ze sklepami takimi jak m.in. 4F czy Decathlon tworzy ofertę dedykowaną osobom poszukującym dobrej jakości produktów sportowych.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.