Komunikaty PR

MAXI ZOO W HOMEPARK JANKI

2022-12-20  |  01:00
Biuro prasowe

Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, powiększył się o nowoczesny sklep sieci Maxi Zoo, zajmujący ponad 420 metrów kwadratowych.

Maxi Zoo, obecne na polskim rynku od 2012 roku jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów z produktami dla zwierząt. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG oraz otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”. W tej chwili Maxi Zoo ma 88 sklepów w kilkunastu miastach w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. Z kolei w 2022 miała miejsce premiera aplikacji, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów online. Prócz asortymentu produktowego, w aplikacji cyklicznie pojawiają się atrakcyjne kupony rabatowe oraz specjalistyczne poradniki, które poruszają istotne kwestie związane m.in. z wychowaniem oraz pielęgnacją pupili. Aplikacja umożliwia również skorzystanie z rabatu Friends*, gwarantującego 5% zniżki przy każdych zakupach. 

W listopadzie 2022 kolejny sklep Maxi Zoo otworzył się tym razem w Homepark Janki, gdzie dopełnia ofertę parku handlowego, znanego nie tylko z szerokiej oferty mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, ale także ze sklepów z artykułami elektronicznymi, apteką, drogerią, punktami usługowymi i popularnym sklepem sieci Lidl. Maxi Zoo doskonale wpisuje się w strategię rozwoju tego parku handlowego. 

„Homepark Janki jest kolejnym obiektem w naszym portfolio, gdzie otworzył się sklep sieci Maxi Zoo. Niewątpliwie tego typu asortyment cieszy się zainteresowaniem klientów Homeparków  i jest ważnym dopełnieniem naszej oferty. Widzimy szybki rozwój Maxi Zoo, czego potwierdzenie mieliśmy na tegorocznej gali PRCH Retail Awards, gdzie nagrodę w kategorii „Ekspansja sieci handlowej” przyznano właśnie tej sieci sklepów.” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Otwarciu sklepu towarzyszyły działania promocyjne w Homepark Janki. Wszystkie produkty były objęte 20% rabatem. Działo się to w gorącym okresie Black Friday i Black Week. Dzięki temu Klienci mogli zapoznać się z ofertą sklepu w bardzo korzystnych cenach. 

„Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że nasz nowy sklep mieszczący się w parku handlowym Homepark Janki stanowi kolejny krok do realizacji strategii, którą założyliśmy na początku bieżącego roku. Pomimo trudności nie zatrzymaliśmy swojej dynamicznej ekspansji, a w najbliższych latach mamy apetyt na o wiele więcej. Nasze działania podkreślają, co stanowi dla nas główny priorytet. Jest nim bycie blisko klienta oraz jego potrzeb dlatego chcemy dawać możliwość kompleksowego wyposażania pupili coraz większej grupie osób. Pamiętajmy, że szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie.” – komentuje Grzegorz Kaprzyk Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.  

Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach w Europie, głównie pod marką Maxi Zoo, generując obroty na poziomie 2 mld euro rocznie. W każdym ze sklepów można znaleźć ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci: Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. Podczas rozmów z Maxi Zoo Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firmę doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.

 

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera 57 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz na Bliskim Wschodzie posiadających łącznie 2500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

 

 

*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2023 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.