Maxi Zoo wśród najemców Parku Glinianka
W gronie najemców parku handlowego jest też już Carrefour, Dealz, Jysk, KIK, Rossmann, Sinsay czy Tedi. Otwarcie obiektu przez REDKOM Development nastąpiło w marcu 2023 r.
Nasz Park Handlowy, choć działa od zaledwie kilku miesięcy, odnotowuje stały przyrost liczby klientów. Świadczy to o przyzwyczajaniu się okolicznych mieszkańców do wygodnych zakupów w Parku Glinianka. Powiększa się przy tym również grono najemców, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaproponować klientom coraz bardziej zróżnicowaną ofertę będącą odpowiedzią na ich oczekiwania – podkreśla Łukasz Komierowski, Prezes Zarządu REDKOM Development.
Sieć sklepów Maxi Zoo, istniejąca na polskim rynku od ponad 10 lat, oferuje przeszło 8000 produktów skierowanych do miłośników zwierząt i ich pupili, w tym psów, kotów, gryzoni, ptaków czy rybek. W placówkach firmy można otrzymać również fachowe porady dotyczące dbania o zdrowie i pielęgnacji zwierząt domowych.
W Parku Glinianka znaleźć można znane i lubiane przez Polaków marki z artykułami spożywczymi, do domu czy odzieżą. Na powierzchni ponad 10 000 mkw. GLA działa Carrefour, Dealz, piekarnio-cukiernia Grzybki, Home Landia, Jysk, KiK, Pepco, Rossmann, Sinsay, Tedi i Verona. Obok strefy handlowo-usługowej, istnieje ponadto zewnętrzna przestrzeń rekreacyjno-wypoczynkowa, która obejmuje huśtawki, trampolinę czy boisko do siatkówki plażowej, w otoczeniu zieleni, mini plaży i pobliskiego stawu. Do dyspozycji klientów przeznaczonych jest ok. 340 miejsc postojowych.
Park Glinianka zlokalizowany jest w Łubnej (gm. Góra Kalwaria), przy skrzyżowaniu ulic Puławskiej i Wesołej.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.