Komunikaty PR

MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie

2024-06-11  |  12:00
Biuro prasowe

Jakie zmiany możemy dostrzec w marketach, które w ostatni weekend zwieńczyły swoją przebudowę reotwarciem? Przede wszystkim portfolio sklepów zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów. W tym celu odświeżono wizerunek sklepów i zoptymalizowano powierzchnię sali sprzedażowych, aby można było jeszcze łatwiej się po nich poruszać i – co najważniejsze – błyskawicznie znaleźć to, czego szukamy.

Dodatkowo w sklepach zastosowano nowoczesne rozwiązania marketingowe, które uatrakcyjnią je wizualnie i będą bardziej przystępne dla klienta.

- Z dumą możemy ogłosić, że po przebudowie otworzyliśmy kolejne sklepy naszej sieci w odświeżonej wersji. Dostosowaliśmy portfolio do preferencji naszych klientów, przeorganizowaliśmy markety, dodaliśmy im świeżości. Wierzę, że gruntownie przemyślana strategia oraz ciężka praca naszej ekipy w ostatnich miesiącach, przyniosą oczekiwane efekty w postaci jeszcze większej satysfakcji klientów odwiedzających nasze sklepy mówi Marcin Sibiński, Dyrektor Rozwoju Sieci Sklepów w MediaMarkt Polska.

Sieć mocno stawia na poszerzenie oferty skierowanej do różnych generacji klientów. W tym celu stworzyła angażujące strefy zakupowe, które – zgodnie z zasadą Experience Electronics, którą wyznaje marka – pomagają w pełni doświadczać technologii. Młodsi klienci z pewnością będą zainteresowani strefą gamingową, dostępną w przeważającej części otwartych na nowo sklepów. Strefy gamingowe oferują szeroki wybór gier, dostosowanych również dla najmłodszych, dlatego każdy klient, bez względu na wiek, może z nich skorzystać w dowolnej chwili.

Zmiany, które wprowadza sieć, są odpowiedzią na głos klientów, w który MediaMarkt uważnie się wsłuchuje. Oczekiwania klientów są dla marki kluczowe w wyznaczaniu kierunku zmian. Tak było również w przypadku reotwarcia 10 lokalizacji marki.

Sklepy, które od ostatniego weekendu można oglądać w odświeżonym formacie, to:

  • MediaMarkt Gdańsk – Al. Grunwaldzka 309
  • MediaMarkt Szczecin Atrium Molo – ul. Mieszka I 73
  • MediaMarkt Lublin – ul. Tomasza Zana 31
  • MediaMarkt Olsztyn – al. Generała Sikorskiego 28
  • MediaMarkt Legnica – ul. Schumana 17
  • MediaMarkt Koszalin – ul. Paderewskiego 1
  • MediaMarkt Szczecin Marcredo Center  - ul. Andrzeja Struga 31 A
  • MediaMarkt Elbląg – ul. płk. Stanisław Dąbka 152
  • MediaMarkt Warszawa Targówek – ul. Głębocka 13
  • MediaMarkt Szczecin – Galeria Kaskada – al. Niepodległości 36
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.