Komunikaty PR

MIRACULUM podsumowuje sprzedaż we wrześniu 2023 r.

2023-10-12  |  01:00
Biuro prasowe

Firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia 2023 r. wypracowała 35,2 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 10 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. We wrześniu przychody notowanej na Głównym Rynku GPW firmy wyniosły 3,9 mln zł. Wrzesień obfitował w istotne wydarzenia operacyjne: perfumy Chopin trafiły do kolejnej polskiej sieci drogerii Hebe, premierę miała też kultowa woda kolońska Prastara, która została bardzo dobrze odebrana przez rynek.

- Kontynuujemy działania związane z poszerzaniem oferty i dostępności produktów. Ważnym wydarzeniem minionego miesiąca było rozpoczęcie sprzedaży perfum Chopin w sieci drogerii Hebe oraz wdrożenie, które zapisze się na kartach historii Miraculum, czyli wprowadzenie na rynek kultowej wody kolońskiej Prastara. Produkt w odświeżonej formie trafił już na półki sklepowe i wzbudził wiele pozytywnych emocji wśród klientów. We wrześniu poszerzyliśmy też ofertę marki JOKO  – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

Spółka systematycznie realizuje zawarte kontrakty z zagranicznymi kontrahentami. W minionym miesiącu sprzedaż eksportowa została zrealizowana m.in. do USA, Arabii Saudyjskiej, Hiszpanii, Chorwacji, Grecji. Przychody z tego segmentu narastająco wyniosły 9 mln zł i jest to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku o 13 proc. W samym wrześniu przychody z tego tytułu wyniosły 1.2 mln zł i jest to o 22 proc. mniej r/r.

- Zmniejszenie przychodów w stosunku do września roku poprzedniego wynika z wysokiej bazy w roku poprzednim, a konkretnie dużego kontraktu do Arabii Saudyjskiej. We wrześniu 2023 dział eksportu koncentrował się na dywersyfikacji tego kanału i rozwoju sprzedaży do kontrahentów z innych krajów. Spółka zamierza umacniać pozycję na rykach zagranicznych, w tym celu przygotowujemy się właśnie do udziału w targach kosmetycznych w Dubaju – wyjaśnia Sławomir Ziemski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.