Miraculum wprowadza markę Chopin na Notino
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum poszerza dostępność swoich marek w Notino. Spółka prowadzi sprzedaż kosmetyków z serii Miraculum i Pani Walewska na tej platformie, teraz oferta największej perfumerii internetowej w Europie poszerzyła się o perfumy premium marki Chopin.
- Współpracę z perfumerią Notino oceniamy jako bardzo owocną. Nasze produkty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem w Europie, szczególnie dobre opinie na temat serii Pani Walewska płyną z rynku włoskiego. Cieszymy się z kolejnego wdrożenia na tej platformie – ma ono dla nas szczególne znaczenie, ponieważ perfumy Chopin są sygnowane nazwiskiem najwybitniejszego polskiego kompozytora Fryderyka Chopina i są jedyną polską marką perfumeryjną klasy premium – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Wyjątkowe perfumy Chopin zadebiutowały na rynku w 2019 roku. Miraculum uzyskało od Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina wyłączność na używanie unijnego i międzynarodowego znaku towarowego „Chopin” dla produktów kosmetycznych. Umowa obejmuje wszystkie rynki krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Chin, Japonii i Korei Południowej. Firma 15% swojej produkcji sprzedaje na rynki światowe.
Perfumeria internetowa Notino istnieje na rynku od 2004 roku i obecnie jest to największy sklep internetowy z perfumami i kosmetykami w Europie. Z platformy korzysta ponad 16 mln klientów. W ofercie sklepu dostępnych jest 82 tys. unikalnych produktów od 1,4 tys. globalnych marek.
Perfumy Chopin na Notino dostępne są pod linkiem: https://bit.ly/3xANHAX

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.