Komunikaty PR

MLEKOVITA jako lider innowacji realizuje kolejny projekt biznesowy

2021-03-16  |  10:40
Biuro prasowe

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy oczekują wciąż nowych produktów, Grupa MLEKOVITA – lider branży mleczarskiej – we współpracy z firmą CPF Poland S.A. przygotowała nową linię dań gotowych Bistro Minutka.

Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA podpisana została umowa między firmami dotycząca współpracy, dzięki której pomysł lidera branży mleczarskiej w zakresie rozwoju asortymentu o innowacyjne produkty: paluszki serowe w nowej odsłonie – w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka – realizowany jest w kooperacji z firmą CPF Poland S.A.

Grupa MLEKOVITA oraz Grupa SuperDrob, której częścią jest CPF Poland S.A., to firmy o ugruntowanej, wysokiej pozycji rynkowej. MLEKOVITA to lider branży mleczarskiej, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, producent najwyższej jakości produktów mleczarskich o ponad 90-letniej tradycji. GK SuperDrob jest zaś jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, który w ramach spółki CPF Poland rozszerza swoją działalność na projekty inwestycyjne obejmujące m.in. produkcję dań gotowych. – Od 1993 roku dostarczamy na rynek produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji, które możemy zagwarantować dzięki temu, że całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych rękach – mówi César Lipka, prezes CPF Poland S.A. i przewodniczący Rady Nadzorczej SuperDrob S.A.

Strategia rozwoju oparta o dwa filary: tradycję i nowoczesność łączy obie firmy – to właśnie ona znalazła się u podstaw podjętej współpracy. – Nasz wspólny kapitał stanowi wiedza i doświadczenie, dzięki którym łączymy smaki i receptury cenione przez konsumentów z innowacjami technologicznymi. To pozwala nam nieustannie poszerzać i modyfikować asortyment o nowości dotąd niedostępne na polskim rynku. Współpraca naszych firm, doświadczonych w swoich działaniach i gwarantujących najwyższą jakość oferowanego asortymentu, daje pewność, że do konsumenta trafia produkt o sprawdzonej jakości, powstały z najlepszych składników – podkreśla Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Konsumenci chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków. Rosnące oczekiwania w tym zakresie napędzają innowacyjność przemysłu spożywczego i zachęcają producentów do sięgania po nowe rozwiązania. – Propozycje produktowe, powstałe dzięki współpracy Grupy MLEKOVITA oraz Grupy SuperDrob , idealnie wpisują się w najnowsze trendy konsumenckie. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się szybkie dania i przekąski – takie, które są smaczne i pożywne, a do tego wygodne w przygotowaniu – mówi Marcin Świąć, Prezes Zarządu SuperDrob S.A.

Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby i zróżnicowania tego typu produktów na sklepowych półkach. To działania niezbędne, by utrzymywać silną markę na rynku. – Trzeba stale się rozwijać. Dlatego w MLEKOVICIE nieustannie pracujemy nad rozszerzaniem naszego asortymentu, aby móc oferować konsumentom nie tylko kolejne warianty smakowe topowych produktów, ale także nowości produktowe. Jedną z nich są paluszki serowe w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka. To doskonała propozycja na szybką przekąskę serową na ciepło i odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów, które można przygotować w przysłowiową „minutkę” – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Linię dań gotowych Bistro Minutka otwierają paluszki serowe w chrupiącej panierce. To produkt mrożony, który można szybko przygotować na patelni, w piekarniku lub we frytkownicy. Paluszki stanowią świetne samodzielne danie lub przekąskę o dowolnej porze dnia. Paluszki serowe można również podawać z sosami lub z warzywami. Produkt dostępny jest w gramaturze 240 g w 2 wariantach smakowych: w panierce łagodnej lub pikantnej. Łatwe i szybkie w przygotowaniu paluszki serowe dzięki złocistej, chrupiącej panierce oraz rozpływającemu się w ustach wnętrzu przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym smakoszom serów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.