MLEKOVITA jako lider innowacji realizuje kolejny projekt biznesowy
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy oczekują wciąż nowych produktów, Grupa MLEKOVITA – lider branży mleczarskiej – we współpracy z firmą CPF Poland S.A. przygotowała nową linię dań gotowych Bistro Minutka.
Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA podpisana została umowa między firmami dotycząca współpracy, dzięki której pomysł lidera branży mleczarskiej w zakresie rozwoju asortymentu o innowacyjne produkty: paluszki serowe w nowej odsłonie – w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka – realizowany jest w kooperacji z firmą CPF Poland S.A.
Grupa MLEKOVITA oraz Grupa SuperDrob, której częścią jest CPF Poland S.A., to firmy o ugruntowanej, wysokiej pozycji rynkowej. MLEKOVITA to lider branży mleczarskiej, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, producent najwyższej jakości produktów mleczarskich o ponad 90-letniej tradycji. GK SuperDrob jest zaś jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, który w ramach spółki CPF Poland rozszerza swoją działalność na projekty inwestycyjne obejmujące m.in. produkcję dań gotowych. – Od 1993 roku dostarczamy na rynek produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji, które możemy zagwarantować dzięki temu, że całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych rękach – mówi César Lipka, prezes CPF Poland S.A. i przewodniczący Rady Nadzorczej SuperDrob S.A.
Strategia rozwoju oparta o dwa filary: tradycję i nowoczesność łączy obie firmy – to właśnie ona znalazła się u podstaw podjętej współpracy. – Nasz wspólny kapitał stanowi wiedza i doświadczenie, dzięki którym łączymy smaki i receptury cenione przez konsumentów z innowacjami technologicznymi. To pozwala nam nieustannie poszerzać i modyfikować asortyment o nowości dotąd niedostępne na polskim rynku. Współpraca naszych firm, doświadczonych w swoich działaniach i gwarantujących najwyższą jakość oferowanego asortymentu, daje pewność, że do konsumenta trafia produkt o sprawdzonej jakości, powstały z najlepszych składników – podkreśla Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Konsumenci chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków. Rosnące oczekiwania w tym zakresie napędzają innowacyjność przemysłu spożywczego i zachęcają producentów do sięgania po nowe rozwiązania. – Propozycje produktowe, powstałe dzięki współpracy Grupy MLEKOVITA oraz Grupy SuperDrob , idealnie wpisują się w najnowsze trendy konsumenckie. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się szybkie dania i przekąski – takie, które są smaczne i pożywne, a do tego wygodne w przygotowaniu – mówi Marcin Świąć, Prezes Zarządu SuperDrob S.A.
Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby i zróżnicowania tego typu produktów na sklepowych półkach. To działania niezbędne, by utrzymywać silną markę na rynku. – Trzeba stale się rozwijać. Dlatego w MLEKOVICIE nieustannie pracujemy nad rozszerzaniem naszego asortymentu, aby móc oferować konsumentom nie tylko kolejne warianty smakowe topowych produktów, ale także nowości produktowe. Jedną z nich są paluszki serowe w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka. To doskonała propozycja na szybką przekąskę serową na ciepło i odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów, które można przygotować w przysłowiową „minutkę” – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Linię dań gotowych Bistro Minutka otwierają paluszki serowe w chrupiącej panierce. To produkt mrożony, który można szybko przygotować na patelni, w piekarniku lub we frytkownicy. Paluszki stanowią świetne samodzielne danie lub przekąskę o dowolnej porze dnia. Paluszki serowe można również podawać z sosami lub z warzywami. Produkt dostępny jest w gramaturze 240 g w 2 wariantach smakowych: w panierce łagodnej lub pikantnej. Łatwe i szybkie w przygotowaniu paluszki serowe dzięki złocistej, chrupiącej panierce oraz rozpływającemu się w ustach wnętrzu przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym smakoszom serów.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.