Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Riviera stawia na modę
Molton, Tatuum, Recman, Terranova – to nowe marki, które pojawiły się w Centrum Riviera w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W sezonie wakacyjnym popularne marki H&M, New Yorker, CCC oraz Boss rozpoczęły w swoich salonach remonty i modernizacje, wdrażając nowe, jeszcze bardziej przyjazne kupującym, odpowiadające na współczesne trendy, koncepty aranżacji przestrzeni i ekspozycji towaru. Salony H&M oraz New Yorker są już dostępne dla klientów, natomiast marki Boss oraz CCC planują reotwarcia do końca III kwartału 2024 roku. Łączna powierzchnia salonów nowych marek oraz sklepów zmodernizowanych to ponad 3 000 m2.
– Nowo otwarte salony dopełniają ofertę modową Riviery, czyniąc centrum jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jako największe centrum handlowe na Pomorzu, mamy zróżnicowaną grupę klientów, dlatego dbamy o to, by oferta odpowiadała zarówno na potrzeby osób ceniących marki premium, jak i tych, które zaopatrują się w popularnych salonach sieciowych. Marki, które do nas dołączyły, zapewnią dostęp do najnowszych trendów oraz szerokiej gamy ubrań i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowe punkty gastronomiczne i odnowione restauracje
W gdyńskiej Rivierze znajduje się ponad 20 punktów związane z gastronomią – to nie tylko restauracje, ale również cukiernie i kawiarnie. Większość z nich zlokalizowanych jest w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze centrum. Od początku roku również w tej strefie nastąpiły zmiany.
Klienci centrum mogą już korzystać z oferty lokalnej cukierni Błogo, w której posmakują wysokiej jakości wypieków. Z kolei lodziarnia Lody Bałtyckie oferuje lody kraftowe o nietuzinkowych smakach. Nowym punktem na gastronomicznej mapie Riviery jest także restauracja Pizzarium, w której pizzę sprzedawaną w kawałkach serwuje włoski szef kuchni.
W ostatnim czasie metamorfozę przeszła restauracja KFC, a także Pizza Hut – zmiany w tych punktach związane były z wdrożeniem nowych konceptów przez obie marki. Jesienią otworzy się zyskująca coraz większą popularność restauracja Popeyes wywodząca się z Luizjany, w menu której dominują dania z kurczaka.
– W Rivierze stawiamy na współpracę nie tylko z dużymi brandami, ale również z lokalnymi markami, jakimi są Lody Bałtyckie, Błogo i Pizzarium. Jest to element wdrażanego przez Apsys nowego pozycjonowania centrum, mocno osadzonego w lokalności i unikalności Gdyni i regionu. Jest ono kluczowe dla każdego z obszarów funkcjonowania obiektu – znajduje wyraz w działaniach marketingowych, aranżacji przestrzeni centrum, a także kierunku, w jakim rozwijamy ofertę handlową. Nowe pozycjonowanie realizuje założenia celu strategicznego Apsys i polityki ESG firmy. Robimy wszystko, by zarządzane przez nas obiekty miały pozytywny wpływ na rozwój miast i regionów. Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy widzą w Centrum Riviera partnera do rozwoju swojego biznesu – komentuje Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.