Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Riviera stawia na modę
Molton, Tatuum, Recman, Terranova – to nowe marki, które pojawiły się w Centrum Riviera w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W sezonie wakacyjnym popularne marki H&M, New Yorker, CCC oraz Boss rozpoczęły w swoich salonach remonty i modernizacje, wdrażając nowe, jeszcze bardziej przyjazne kupującym, odpowiadające na współczesne trendy, koncepty aranżacji przestrzeni i ekspozycji towaru. Salony H&M oraz New Yorker są już dostępne dla klientów, natomiast marki Boss oraz CCC planują reotwarcia do końca III kwartału 2024 roku. Łączna powierzchnia salonów nowych marek oraz sklepów zmodernizowanych to ponad 3 000 m2.
– Nowo otwarte salony dopełniają ofertę modową Riviery, czyniąc centrum jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jako największe centrum handlowe na Pomorzu, mamy zróżnicowaną grupę klientów, dlatego dbamy o to, by oferta odpowiadała zarówno na potrzeby osób ceniących marki premium, jak i tych, które zaopatrują się w popularnych salonach sieciowych. Marki, które do nas dołączyły, zapewnią dostęp do najnowszych trendów oraz szerokiej gamy ubrań i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowe punkty gastronomiczne i odnowione restauracje
W gdyńskiej Rivierze znajduje się ponad 20 punktów związane z gastronomią – to nie tylko restauracje, ale również cukiernie i kawiarnie. Większość z nich zlokalizowanych jest w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze centrum. Od początku roku również w tej strefie nastąpiły zmiany.
Klienci centrum mogą już korzystać z oferty lokalnej cukierni Błogo, w której posmakują wysokiej jakości wypieków. Z kolei lodziarnia Lody Bałtyckie oferuje lody kraftowe o nietuzinkowych smakach. Nowym punktem na gastronomicznej mapie Riviery jest także restauracja Pizzarium, w której pizzę sprzedawaną w kawałkach serwuje włoski szef kuchni.
W ostatnim czasie metamorfozę przeszła restauracja KFC, a także Pizza Hut – zmiany w tych punktach związane były z wdrożeniem nowych konceptów przez obie marki. Jesienią otworzy się zyskująca coraz większą popularność restauracja Popeyes wywodząca się z Luizjany, w menu której dominują dania z kurczaka.
– W Rivierze stawiamy na współpracę nie tylko z dużymi brandami, ale również z lokalnymi markami, jakimi są Lody Bałtyckie, Błogo i Pizzarium. Jest to element wdrażanego przez Apsys nowego pozycjonowania centrum, mocno osadzonego w lokalności i unikalności Gdyni i regionu. Jest ono kluczowe dla każdego z obszarów funkcjonowania obiektu – znajduje wyraz w działaniach marketingowych, aranżacji przestrzeni centrum, a także kierunku, w jakim rozwijamy ofertę handlową. Nowe pozycjonowanie realizuje założenia celu strategicznego Apsys i polityki ESG firmy. Robimy wszystko, by zarządzane przez nas obiekty miały pozytywny wpływ na rozwój miast i regionów. Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy widzą w Centrum Riviera partnera do rozwoju swojego biznesu – komentuje Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.