Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka KODANO Optyk – dokonująca w ostatnim czasie intensywnej ekspansji na polskim rynku. Salon marki otwarty w najnowszym koncepcie zajmuje powierzchnię 75 mkw. Kolejną nowością jest otwarty w czerwcu sklep Smsonite – lider w produkcji bagaży premium.
Nowoczesność, zaskakujący experience marketing i dbałość o dobór najemców – to strategia zarządcy Promenady, która przyciąga znane marki, chcące pokazać się właśnie tu, w swoich najnowszych konceptach. Jedną z nich jest marka KODANO Optyk. Od teraz centrum handlowe na warszawskiej Pradze Południe jest jedynym miejscem w tej części Warszawy z tak zróżnicowaną ofertą salonów optycznych. Obok nowego najemcy do dyspozycji klientów pozostają także: Vision Express, Lynx, Family Optique i Fielmann.
W połowie czerwca br. ofertę Promenady wzbogacił także niekwestionowany lider w produkcji bagaży premium – marka Samsonite. Salon o powierzchni 100 mkw., z wnętrzem zaprojektowanym według najwyższych światowych standardów, zlokalizowany jest na parterze na głównym pasażu centrum. W asortymencie sklepu znajdują się torby podróżne, komputerowe, plecaki oraz walizki z najlepszych gatunkowo tworzyw. W ofercie nowo otwartego butiku dostępna jest także marka American Tourister, która słynie ze znanej wszystkim podróżnikom jakości Samsonite oferowanej w konkurencyjnych cenach i ciekawym wzornictwie. Koncern od lat słynie z zaangażowania we wspieranie sportu wyczynowego – sponsoruje m.in. drużynę siatkarską Jastrzębski Węgiel, a najnowszym ambasadorem marki został norweski tenisista Casper Ruud – aktualnie siódma „rakieta” świata.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.