Komunikaty PR

Napoje roślinne w Lidl Polska – smaczna alternatywa dla krowiego mleka

2024-08-21  |  11:10
Biuro prasowe

Światowy Dzień Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, to dobra okazja do mówienia o coraz bogatszej ofercie alternatyw dla mleka krowiego. Nie każdy chce lub może spożywać tradycyjne mleko, dlatego Lidl Polska ma w swojej ofercie szeroki asortyment napojów roślinnych, które świetnie zastępują tradycyjną opcję. Propozycje roślinne idealnie komponują się z kawą czy innymi przekąskami.

Szeroka oferta produktów roślinnych w Lidl Polska to element realizacji strategii dotyczącej dbałości o środowisko, jak również zapewnienie klientom sieci łatwego dostępu do wegańskich i wegetariańskich opcji. Roślinny asortyment to propozycja dla tych, którzy nie mogą spożywać zwierzęcych produktów, lub chcą ograniczyć czy zastąpić je w diecie. Jedną z alternatyw, które w ostatnich latach zyskały na popularności, są napoje roślinne – to doskonały zamiennik mleka krowiego, często wzbogacony o niezbędne witaminy i minerały.

Spożycie mleka roślinnego w Polsce

Według raportu Good Food Institute Europe, Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022), Polska była na ósmym miejscu w Europie pod względem sprzedaży mleka roślinnego, które miało 10 proc. udziałów w rodzimym rynku w całej kategorii mleka. Tego typu napoje to najbardziej rozwinięta kategoria roślinnych alternatyw w Polsce, która odnotowała stabilny wzrost w latach 2020-20221. Napoje roślinne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego Lidl Polska ma je w stałej ofercie, aby klienci sieci mogli bez problemu zaopatrzyć się w ulubiony produkt.

Napoje roślinne w Lidl Polska

Produkcja artykułów odzwierzęcych ma globalnie duży wpływ na środowisko, dlatego zgodnie z polityką „Świadome odżywianie”, Lidl Polska stale powiększa asortyment produktów pochodzenia roślinnego. Od 2017 r. sieć sprzedaje wegańskie i wegetariańskie opcje pod marką własną Vemondo. W jej portfolio znajduje się aż osiem produktów na bazie owsa, migdałów, kokosa, soi oraz ryżu. Wszystkie napoje są sprzedawane w kartonach o pojemności 1 litra.

Wyróżnikiem oferty sieci jest napój sojowy High protein z zawartością białka 5 g. Na sklepowych półkach Lidl Polska znajdziemy również napój owsiany o smaku kakao w marce własnej. To właśnie napoje roślinne na bazie owsa najczęściej lądują w koszykach klientów sieci. Oferując produkty roślinne, Lidl Polska nie tylko odpowiada na potrzeby wegan i wegetarian, lecz także zachęca pozostałych konsumentów do wprowadzania do diety produktów roślinnych.

Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022)Good Food Institute Europe, 2023

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.