Komunikaty PR

Napoje roślinne w Lidl Polska – smaczna alternatywa dla krowiego mleka

2024-08-21  |  11:10
Biuro prasowe

Światowy Dzień Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, to dobra okazja do mówienia o coraz bogatszej ofercie alternatyw dla mleka krowiego. Nie każdy chce lub może spożywać tradycyjne mleko, dlatego Lidl Polska ma w swojej ofercie szeroki asortyment napojów roślinnych, które świetnie zastępują tradycyjną opcję. Propozycje roślinne idealnie komponują się z kawą czy innymi przekąskami.

Szeroka oferta produktów roślinnych w Lidl Polska to element realizacji strategii dotyczącej dbałości o środowisko, jak również zapewnienie klientom sieci łatwego dostępu do wegańskich i wegetariańskich opcji. Roślinny asortyment to propozycja dla tych, którzy nie mogą spożywać zwierzęcych produktów, lub chcą ograniczyć czy zastąpić je w diecie. Jedną z alternatyw, które w ostatnich latach zyskały na popularności, są napoje roślinne – to doskonały zamiennik mleka krowiego, często wzbogacony o niezbędne witaminy i minerały.

Spożycie mleka roślinnego w Polsce

Według raportu Good Food Institute Europe, Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022), Polska była na ósmym miejscu w Europie pod względem sprzedaży mleka roślinnego, które miało 10 proc. udziałów w rodzimym rynku w całej kategorii mleka. Tego typu napoje to najbardziej rozwinięta kategoria roślinnych alternatyw w Polsce, która odnotowała stabilny wzrost w latach 2020-20221. Napoje roślinne cieszą się coraz większym zainteresowaniem, dlatego Lidl Polska ma je w stałej ofercie, aby klienci sieci mogli bez problemu zaopatrzyć się w ulubiony produkt.

Napoje roślinne w Lidl Polska

Produkcja artykułów odzwierzęcych ma globalnie duży wpływ na środowisko, dlatego zgodnie z polityką „Świadome odżywianie”, Lidl Polska stale powiększa asortyment produktów pochodzenia roślinnego. Od 2017 r. sieć sprzedaje wegańskie i wegetariańskie opcje pod marką własną Vemondo. W jej portfolio znajduje się aż osiem produktów na bazie owsa, migdałów, kokosa, soi oraz ryżu. Wszystkie napoje są sprzedawane w kartonach o pojemności 1 litra.

Wyróżnikiem oferty sieci jest napój sojowy High protein z zawartością białka 5 g. Na sklepowych półkach Lidl Polska znajdziemy również napój owsiany o smaku kakao w marce własnej. To właśnie napoje roślinne na bazie owsa najczęściej lądują w koszykach klientów sieci. Oferując produkty roślinne, Lidl Polska nie tylko odpowiada na potrzeby wegan i wegetarian, lecz także zachęca pozostałych konsumentów do wprowadzania do diety produktów roślinnych.

Polska: Raport o Rynku Detalicznym Żywności Pochodzenia Roślinnego (2020-2022)Good Food Institute Europe, 2023

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami Biuro prasowe
2024-12-02 | 23:30

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.