nerd hunters zwycięzcą konkursu Wygraj pop-up store! w Atrium Reduta!
Mamy zwycięzcę drugiej edycji konkursu Wygraj pop-up store! organizowanego przez G City Europe, właściciela i zarządcę obiektów handlowych w Europie Centralnej. Jest nim marka nerd hunters – znana z unikalnego asortymentu dla geeków i nerdów. W lipcu laureat otworzył salon w warszawskim centrum Atrium Reduta, którego koszty utrzymania przez pół roku przejmie zarządca.
Wygraj pop-up store! to autorski program G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Jego celem jest wspieranie młodych marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Tegoroczny zwycięzca został wyłoniony spośród wielu kandydatów oferujących różny asortyment. Uznanie jury zdobył brand nerd hunters, dostarczający produkty dla geeków i kolekcjonerów. Laureat konkursu otrzymał wykończony, przygotowany do prowadzenia działalności lokal, w centrum handlowym w Warszawie – Atrium Reduta. Dodatkowe korzyści to zwolnienie z opłat czynszowych przez okres 6 miesięcy oraz wsparcie reklamowe i marketingowe.
– nerd hunters to bardzo ciekawy i unikatowy koncept, skierowany do młodego pokolenia. Marka przedstawiła bardzo dobrze przemyślaną wizję zagospodarowania pop up store, a jej twórcy prezentują dobre wyczucie trendów i doskonałą znajomość swojej grupy docelowej – mówi Paweł Michałowski, dyrektor Atrium Reduta i dodaje – Markę tworzy zespół młodych, kreatywnych osób, z pasją rozwijających swoją ofertę dla geeków, kolekcjonerów i fanów popkultury. Dzięki konkursowi brand zyska możliwość sprawdzenia się w handlu stacjonarnym, a także zaprezentowania swojej unikalnej oferty szerszej grupie odbiorców. Z kolei my jako centrum mamy możliwość wzbogacenia naszego portfolio o nowy, niestandardowy koncept, którego nie ma żadna inna galeria na rynku warszawskim. Wydaje nam się, że może być to ciekawa propozycja dla Klientów i ciekawe doświadczenie dla marki.
– Kiedy tworzyliśmy nerd hunters, marzyliśmy o stworzeniu czegoś wielkiego. Zaczynaliśmy od internetu, ale zawsze mieliśmy wizję skoku poza ekran. Dzięki zwycięstwu w konkursie Wygraj pop-up store!, nasze nerdowskie fantazje stają się rzeczywistością. Teraz nasz sklep zyska realne drzwi, gdzie każdy, niezależnie od wieku, znajdzie coś dla siebie, od plecaków i figurek, po prezentowe boxy – mówi Amadeusz Giblak współzałożyciel nerd hunters.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.