Komunikaty PR

NEW YORKER w nowej odsłonie w Galerii Jurajskiej

2024-10-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Salon NEW YORKER w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. Klienci mogą już robić zakupy w wyremontowanej przestrzeni.

W Galerii Jurajskiej przybywa najemców, którzy modernizują swoje lokale. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 16 marek zrealizowało tam tego typu inwestycje. W efekcie obiekt wypełnił się nowoczesnymi przestrzeniami zakupowymi oraz najnowszymi konceptami handlowymi, które stawiają na komfort zakupów, nowoczesny design, omnichannel oraz customer experience.

Na taki ruch zdecydowała się także marka NEW YORKER, obecna w Jurajskiej od 2009 roku, czyli od otwarcia obiektu. Popularna niemiecka sieć odzieżowa zaprezentowała się właśnie w nowej odsłonie. W rezultacie prowadzonych w ostatnich tygodniach prac, sklep poddano gruntownej metamorfozie. Lokal zyskał nową aranżację, oświetlenie oraz dodatkowy metraż, w wyniku czego jego powierzchnia wynosi dziś ponad 920 m kw. Kupujący znajdą tutaj także wygodne przymierzalnie oraz trzy kasy.

– NEW YORKER to nasz wieloletni partner biznesowy, jeden z kluczowych w stale rosnącym segmencie mody, który dziś jest fundamentem naszej oferty. Co więcej, jest to jeden z najpopularniejszych sklepów w Jurajskiej, zwłaszcza wśród młodszej klienteli – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Dlatego cieszy nas, że marka stawia na rozwój w naszym centrum handlowym i inwestycje, dzięki którym zwraca na siebie uwagę. NEW YORKER po remoncie prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Dołącza także do stale rosnącej grupy najemców, którzy już odświeżyli swoje lokale – dodaje.

NEW YORKER w nowej odsłonie to kolejna nowość w Jurajskiej w ostatnich miesiącach. Niedawno analogiczne prace przeprowadzono w perfumerii Sephora. Dobiegają też końca prace w sklepie Intersport. Obiekt zyskał również dwóch nowych najemców – Rituals Cosmetics oraz The North Face.

– Oferta Jurajskiej stale się rozwija, na co wpływa pozycja rynkowego lidera, jaką ma galeria, oraz modowy profil centrum handlowego. Z jednej strony, marki obecne u nas od lat inwestują w zmiany, zwłaszcza w nowe koncepty, często oparte na omnichannelu. Z drugiej, pojawiają się nowe, atrakcyjne konsumencko, marki dotąd nieobecne na lokalnym rynku – mówi Anna Borecka.

– Tym samym oferta nie tylko unowocześnia się, ale także podąża za potrzebami klientów, trendami zakupowymi oraz umacnia swój unikalny charakter. Wiele marek i konceptów lokalnie można dziś znaleźć wyłącznie w Jurajskiej, co jest zasługą zmian w tenant-mixie, jakie zaszły w ostatnich dwóch latach – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress Biuro prasowe
2024-10-31 | 13:00

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress

Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress   Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami
Handel Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego
2024-10-31 | 13:00

Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego

Fot. oLIVE media Handel morski odpowiada za 90% światowego obrotu towarami, a jego znaczenie stale rośnie, wspierane przez globalizację, rozwój e-commerce i proekologiczne trendy.
Handel Polskie Marki na Amazon.pl
2024-10-31 | 10:30

Polskie Marki na Amazon.pl

Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki, aby zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im rozwinąć się w e-commerce. Jak wynika z badania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw

PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.

Bankowość

Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen

Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.

Transport

Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem

Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.