Komunikaty PR

NEW YORKER w nowej odsłonie w Galerii Jurajskiej

2024-10-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Salon NEW YORKER w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. Klienci mogą już robić zakupy w wyremontowanej przestrzeni.

W Galerii Jurajskiej przybywa najemców, którzy modernizują swoje lokale. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 16 marek zrealizowało tam tego typu inwestycje. W efekcie obiekt wypełnił się nowoczesnymi przestrzeniami zakupowymi oraz najnowszymi konceptami handlowymi, które stawiają na komfort zakupów, nowoczesny design, omnichannel oraz customer experience.

Na taki ruch zdecydowała się także marka NEW YORKER, obecna w Jurajskiej od 2009 roku, czyli od otwarcia obiektu. Popularna niemiecka sieć odzieżowa zaprezentowała się właśnie w nowej odsłonie. W rezultacie prowadzonych w ostatnich tygodniach prac, sklep poddano gruntownej metamorfozie. Lokal zyskał nową aranżację, oświetlenie oraz dodatkowy metraż, w wyniku czego jego powierzchnia wynosi dziś ponad 920 m kw. Kupujący znajdą tutaj także wygodne przymierzalnie oraz trzy kasy.

– NEW YORKER to nasz wieloletni partner biznesowy, jeden z kluczowych w stale rosnącym segmencie mody, który dziś jest fundamentem naszej oferty. Co więcej, jest to jeden z najpopularniejszych sklepów w Jurajskiej, zwłaszcza wśród młodszej klienteli – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Dlatego cieszy nas, że marka stawia na rozwój w naszym centrum handlowym i inwestycje, dzięki którym zwraca na siebie uwagę. NEW YORKER po remoncie prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Dołącza także do stale rosnącej grupy najemców, którzy już odświeżyli swoje lokale – dodaje.

NEW YORKER w nowej odsłonie to kolejna nowość w Jurajskiej w ostatnich miesiącach. Niedawno analogiczne prace przeprowadzono w perfumerii Sephora. Dobiegają też końca prace w sklepie Intersport. Obiekt zyskał również dwóch nowych najemców – Rituals Cosmetics oraz The North Face.

– Oferta Jurajskiej stale się rozwija, na co wpływa pozycja rynkowego lidera, jaką ma galeria, oraz modowy profil centrum handlowego. Z jednej strony, marki obecne u nas od lat inwestują w zmiany, zwłaszcza w nowe koncepty, często oparte na omnichannelu. Z drugiej, pojawiają się nowe, atrakcyjne konsumencko, marki dotąd nieobecne na lokalnym rynku – mówi Anna Borecka.

– Tym samym oferta nie tylko unowocześnia się, ale także podąża za potrzebami klientów, trendami zakupowymi oraz umacnia swój unikalny charakter. Wiele marek i konceptów lokalnie można dziś znaleźć wyłącznie w Jurajskiej, co jest zasługą zmian w tenant-mixie, jakie zaszły w ostatnich dwóch latach – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej

Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Handel

Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.