NEW YORKER w nowej odsłonie w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Salon NEW YORKER w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. Klienci mogą już robić zakupy w wyremontowanej przestrzeni.
W Galerii Jurajskiej przybywa najemców, którzy modernizują swoje lokale. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 16 marek zrealizowało tam tego typu inwestycje. W efekcie obiekt wypełnił się nowoczesnymi przestrzeniami zakupowymi oraz najnowszymi konceptami handlowymi, które stawiają na komfort zakupów, nowoczesny design, omnichannel oraz customer experience.
Na taki ruch zdecydowała się także marka NEW YORKER, obecna w Jurajskiej od 2009 roku, czyli od otwarcia obiektu. Popularna niemiecka sieć odzieżowa zaprezentowała się właśnie w nowej odsłonie. W rezultacie prowadzonych w ostatnich tygodniach prac, sklep poddano gruntownej metamorfozie. Lokal zyskał nową aranżację, oświetlenie oraz dodatkowy metraż, w wyniku czego jego powierzchnia wynosi dziś ponad 920 m kw. Kupujący znajdą tutaj także wygodne przymierzalnie oraz trzy kasy.
– NEW YORKER to nasz wieloletni partner biznesowy, jeden z kluczowych w stale rosnącym segmencie mody, który dziś jest fundamentem naszej oferty. Co więcej, jest to jeden z najpopularniejszych sklepów w Jurajskiej, zwłaszcza wśród młodszej klienteli – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Dlatego cieszy nas, że marka stawia na rozwój w naszym centrum handlowym i inwestycje, dzięki którym zwraca na siebie uwagę. NEW YORKER po remoncie prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Dołącza także do stale rosnącej grupy najemców, którzy już odświeżyli swoje lokale – dodaje.
NEW YORKER w nowej odsłonie to kolejna nowość w Jurajskiej w ostatnich miesiącach. Niedawno analogiczne prace przeprowadzono w perfumerii Sephora. Dobiegają też końca prace w sklepie Intersport. Obiekt zyskał również dwóch nowych najemców – Rituals Cosmetics oraz The North Face.
– Oferta Jurajskiej stale się rozwija, na co wpływa pozycja rynkowego lidera, jaką ma galeria, oraz modowy profil centrum handlowego. Z jednej strony, marki obecne u nas od lat inwestują w zmiany, zwłaszcza w nowe koncepty, często oparte na omnichannelu. Z drugiej, pojawiają się nowe, atrakcyjne konsumencko, marki dotąd nieobecne na lokalnym rynku – mówi Anna Borecka.
– Tym samym oferta nie tylko unowocześnia się, ale także podąża za potrzebami klientów, trendami zakupowymi oraz umacnia swój unikalny charakter. Wiele marek i konceptów lokalnie można dziś znaleźć wyłącznie w Jurajskiej, co jest zasługą zmian w tenant-mixie, jakie zaszły w ostatnich dwóch latach – dodaje.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.