Komunikaty PR

Nice to Lidl You – poznaj kulisy pracy w Lidlu

2024-03-06  |  10:10
Biuro prasowe

Już 20 marca w Poznaniu odbędzie się wydarzenie otwarte organizowane przez Lidl Polska, podczas którego młodzi ludzie poznają kulisy pracy w znanej sieci. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele działu zakupów, marketingu, HR, komunikacji czy sprzedaży. Spotkanie będzie również transmitowane online.

Lidl Polska właśnie wystartował z kampanią stażową i poszukuje ponad 70 młodych talentów do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Jednak to nie wszystko! Stale prowadzona jest również rekrutacja na inne stanowiska. W środę, 20 marca o godz. 14:00 sieć organizuje bezpłatne wydarzenie Nice to Lidl You w poznańskim kinie Muza przy ul. Święty Marcin 30. To niepowtarzalna okazja, by dowiedzieć się więcej o pracy w Lidlu i zadać pytanie ekspertom z branży. Na przybyłych czeka 9 inspirujących prelekcji, w 3 blokach, a każda część zakończy się panelem dyskusyjnym i sesją Q&A. Wydarzenie cieszy się dużą popularnością – w zeszłorocznej edycji wzięło udział niemal 2 tys. osób. Co więcej, Nice to Lidl You w 2023 roku zostało wyróżnione w konkursie Golden Arrow oraz Liderzy Rekrutacji.

Lidl pomaga poszerzać horyzonty

Wśród prelegentów i prelegentek Nice to Lidl You znajdą się m.in. przedstawiciele działów: zakupów, marketingu, rekrutacji, sprzedaży, personalnego, komunikacji. Wystąpienia zostały zaprojektowane z myślą o jak największym wsparciu dla młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, a także dla tych, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery. Będą dotyczyły tematów stażu, rekrutacji oraz codziennej pracy w Lidl Polska. Eksperci opowiedzą również o komunikacji, PR i e-commerce,

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. o tym, co musi się wydarzyć, żeby produkt mógł trafić na sklepową półkę; czym zajmuje się kupiec; jak tworzyć wartościowy content, który trafia do milionów Polaków oraz jak w praktyce powstają odcinki słynnej Kuchni Lidla.

Ponadto, słuchacze będę mogli porozmawiać z rekruterami i uzyskać cenne wskazówki dotyczące CV zarówno na miejscu, jak i zdalnie – zapisy do rozmów online startują 6 marca 2024 r. Samo wydarzenie Nice to Lidl You nie wymaga rejestracji i będzie transmitowane na żywo na oficjalnym kanale Lidla na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Staż w Lidlu

Do programu stażowego The Lidl Way to Career mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30. roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to zaangażowanie i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na motywację i pozytywne nastawienie.

Szczegóły wydarzenia:

Nice to Lidl You

Kino Muza, ul. Święty Marcin 30, 60-702 Poznań

środa, 20 marca 2024, godz. 14.00-20.00

Nie możesz odwiedzić Lidla w Kinie Muza osobiście? Zobacz transmisje na żywo na kanale Lidl Polska na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.