Nice to Lidl You – poznaj kulisy pracy w Lidlu
Już 20 marca w Poznaniu odbędzie się wydarzenie otwarte organizowane przez Lidl Polska, podczas którego młodzi ludzie poznają kulisy pracy w znanej sieci. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele działu zakupów, marketingu, HR, komunikacji czy sprzedaży. Spotkanie będzie również transmitowane online.
Lidl Polska właśnie wystartował z kampanią stażową i poszukuje ponad 70 młodych talentów do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Jednak to nie wszystko! Stale prowadzona jest również rekrutacja na inne stanowiska. W środę, 20 marca o godz. 14:00 sieć organizuje bezpłatne wydarzenie Nice to Lidl You w poznańskim kinie Muza przy ul. Święty Marcin 30. To niepowtarzalna okazja, by dowiedzieć się więcej o pracy w Lidlu i zadać pytanie ekspertom z branży. Na przybyłych czeka 9 inspirujących prelekcji, w 3 blokach, a każda część zakończy się panelem dyskusyjnym i sesją Q&A. Wydarzenie cieszy się dużą popularnością – w zeszłorocznej edycji wzięło udział niemal 2 tys. osób. Co więcej, Nice to Lidl You w 2023 roku zostało wyróżnione w konkursie Golden Arrow oraz Liderzy Rekrutacji.
Lidl pomaga poszerzać horyzonty
Wśród prelegentów i prelegentek Nice to Lidl You znajdą się m.in. przedstawiciele działów: zakupów, marketingu, rekrutacji, sprzedaży, personalnego, komunikacji. Wystąpienia zostały zaprojektowane z myślą o jak największym wsparciu dla młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, a także dla tych, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery. Będą dotyczyły tematów stażu, rekrutacji oraz codziennej pracy w Lidl Polska. Eksperci opowiedzą również o komunikacji, PR i e-commerce,
W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. o tym, co musi się wydarzyć, żeby produkt mógł trafić na sklepową półkę; czym zajmuje się kupiec; jak tworzyć wartościowy content, który trafia do milionów Polaków oraz jak w praktyce powstają odcinki słynnej Kuchni Lidla.
Ponadto, słuchacze będę mogli porozmawiać z rekruterami i uzyskać cenne wskazówki dotyczące CV zarówno na miejscu, jak i zdalnie – zapisy do rozmów online startują 6 marca 2024 r. Samo wydarzenie Nice to Lidl You nie wymaga rejestracji i będzie transmitowane na żywo na oficjalnym kanale Lidla na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)
Staż w Lidlu
Do programu stażowego The Lidl Way to Career mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30. roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to zaangażowanie i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na motywację i pozytywne nastawienie.
Szczegóły wydarzenia:
Nice to Lidl You
Kino Muza, ul. Święty Marcin 30, 60-702 Poznań
środa, 20 marca 2024, godz. 14.00-20.00
Nie możesz odwiedzić Lidla w Kinie Muza osobiście? Zobacz transmisje na żywo na kanale Lidl Polska na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.