Komunikaty PR

Nice to Lidl You – poznaj kulisy pracy w Lidlu

2024-03-06  |  10:10
Biuro prasowe

Już 20 marca w Poznaniu odbędzie się wydarzenie otwarte organizowane przez Lidl Polska, podczas którego młodzi ludzie poznają kulisy pracy w znanej sieci. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele działu zakupów, marketingu, HR, komunikacji czy sprzedaży. Spotkanie będzie również transmitowane online.

Lidl Polska właśnie wystartował z kampanią stażową i poszukuje ponad 70 młodych talentów do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Jednak to nie wszystko! Stale prowadzona jest również rekrutacja na inne stanowiska. W środę, 20 marca o godz. 14:00 sieć organizuje bezpłatne wydarzenie Nice to Lidl You w poznańskim kinie Muza przy ul. Święty Marcin 30. To niepowtarzalna okazja, by dowiedzieć się więcej o pracy w Lidlu i zadać pytanie ekspertom z branży. Na przybyłych czeka 9 inspirujących prelekcji, w 3 blokach, a każda część zakończy się panelem dyskusyjnym i sesją Q&A. Wydarzenie cieszy się dużą popularnością – w zeszłorocznej edycji wzięło udział niemal 2 tys. osób. Co więcej, Nice to Lidl You w 2023 roku zostało wyróżnione w konkursie Golden Arrow oraz Liderzy Rekrutacji.

Lidl pomaga poszerzać horyzonty

Wśród prelegentów i prelegentek Nice to Lidl You znajdą się m.in. przedstawiciele działów: zakupów, marketingu, rekrutacji, sprzedaży, personalnego, komunikacji. Wystąpienia zostały zaprojektowane z myślą o jak największym wsparciu dla młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, a także dla tych, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery. Będą dotyczyły tematów stażu, rekrutacji oraz codziennej pracy w Lidl Polska. Eksperci opowiedzą również o komunikacji, PR i e-commerce,

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. o tym, co musi się wydarzyć, żeby produkt mógł trafić na sklepową półkę; czym zajmuje się kupiec; jak tworzyć wartościowy content, który trafia do milionów Polaków oraz jak w praktyce powstają odcinki słynnej Kuchni Lidla.

Ponadto, słuchacze będę mogli porozmawiać z rekruterami i uzyskać cenne wskazówki dotyczące CV zarówno na miejscu, jak i zdalnie – zapisy do rozmów online startują 6 marca 2024 r. Samo wydarzenie Nice to Lidl You nie wymaga rejestracji i będzie transmitowane na żywo na oficjalnym kanale Lidla na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Staż w Lidlu

Do programu stażowego The Lidl Way to Career mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30. roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to zaangażowanie i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na motywację i pozytywne nastawienie.

Szczegóły wydarzenia:

Nice to Lidl You

Kino Muza, ul. Święty Marcin 30, 60-702 Poznań

środa, 20 marca 2024, godz. 14.00-20.00

Nie możesz odwiedzić Lidla w Kinie Muza osobiście? Zobacz transmisje na żywo na kanale Lidl Polska na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.