Komunikaty PR

Nice to Lidl You – poznaj kulisy pracy w Lidlu

2024-03-06  |  10:10
Biuro prasowe

Już 20 marca w Poznaniu odbędzie się wydarzenie otwarte organizowane przez Lidl Polska, podczas którego młodzi ludzie poznają kulisy pracy w znanej sieci. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele działu zakupów, marketingu, HR, komunikacji czy sprzedaży. Spotkanie będzie również transmitowane online.

Lidl Polska właśnie wystartował z kampanią stażową i poszukuje ponad 70 młodych talentów do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Jednak to nie wszystko! Stale prowadzona jest również rekrutacja na inne stanowiska. W środę, 20 marca o godz. 14:00 sieć organizuje bezpłatne wydarzenie Nice to Lidl You w poznańskim kinie Muza przy ul. Święty Marcin 30. To niepowtarzalna okazja, by dowiedzieć się więcej o pracy w Lidlu i zadać pytanie ekspertom z branży. Na przybyłych czeka 9 inspirujących prelekcji, w 3 blokach, a każda część zakończy się panelem dyskusyjnym i sesją Q&A. Wydarzenie cieszy się dużą popularnością – w zeszłorocznej edycji wzięło udział niemal 2 tys. osób. Co więcej, Nice to Lidl You w 2023 roku zostało wyróżnione w konkursie Golden Arrow oraz Liderzy Rekrutacji.

Lidl pomaga poszerzać horyzonty

Wśród prelegentów i prelegentek Nice to Lidl You znajdą się m.in. przedstawiciele działów: zakupów, marketingu, rekrutacji, sprzedaży, personalnego, komunikacji. Wystąpienia zostały zaprojektowane z myślą o jak największym wsparciu dla młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, a także dla tych, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery. Będą dotyczyły tematów stażu, rekrutacji oraz codziennej pracy w Lidl Polska. Eksperci opowiedzą również o komunikacji, PR i e-commerce,

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. o tym, co musi się wydarzyć, żeby produkt mógł trafić na sklepową półkę; czym zajmuje się kupiec; jak tworzyć wartościowy content, który trafia do milionów Polaków oraz jak w praktyce powstają odcinki słynnej Kuchni Lidla.

Ponadto, słuchacze będę mogli porozmawiać z rekruterami i uzyskać cenne wskazówki dotyczące CV zarówno na miejscu, jak i zdalnie – zapisy do rozmów online startują 6 marca 2024 r. Samo wydarzenie Nice to Lidl You nie wymaga rejestracji i będzie transmitowane na żywo na oficjalnym kanale Lidla na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Staż w Lidlu

Do programu stażowego The Lidl Way to Career mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30. roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to zaangażowanie i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na motywację i pozytywne nastawienie.

Szczegóły wydarzenia:

Nice to Lidl You

Kino Muza, ul. Święty Marcin 30, 60-702 Poznań

środa, 20 marca 2024, godz. 14.00-20.00

Nie możesz odwiedzić Lidla w Kinie Muza osobiście? Zobacz transmisje na żywo na kanale Lidl Polska na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:30

W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka

Rosnąca globalizacja zmniejsza znaczenie barier geograficznych, co odczuwają również sprzedający w Internecie. Trend handlu transgranicznego zyskuje na popularności wśród
Handel Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy
2024-08-22 | 15:10

Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy

Lidl Polska to jedna z wiodących sieci handlowych na polskim rynku, która kojarzy się z jakościowymi produktami w atrakcyjnych cenach. Sieć jest także miejscem pracy dla blisko 27 tys.
Handel Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy
2024-08-22 | 14:00

Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy

    Packeta, wiodąca globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.