Komunikaty PR

Nice to Lidl You – poznaj kulisy pracy w Lidlu

2024-03-06  |  10:10
Biuro prasowe

Już 20 marca w Poznaniu odbędzie się wydarzenie otwarte organizowane przez Lidl Polska, podczas którego młodzi ludzie poznają kulisy pracy w znanej sieci. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele działu zakupów, marketingu, HR, komunikacji czy sprzedaży. Spotkanie będzie również transmitowane online.

Lidl Polska właśnie wystartował z kampanią stażową i poszukuje ponad 70 młodych talentów do pracy w Centrali i Biurach Sprzedaży. Jednak to nie wszystko! Stale prowadzona jest również rekrutacja na inne stanowiska. W środę, 20 marca o godz. 14:00 sieć organizuje bezpłatne wydarzenie Nice to Lidl You w poznańskim kinie Muza przy ul. Święty Marcin 30. To niepowtarzalna okazja, by dowiedzieć się więcej o pracy w Lidlu i zadać pytanie ekspertom z branży. Na przybyłych czeka 9 inspirujących prelekcji, w 3 blokach, a każda część zakończy się panelem dyskusyjnym i sesją Q&A. Wydarzenie cieszy się dużą popularnością – w zeszłorocznej edycji wzięło udział niemal 2 tys. osób. Co więcej, Nice to Lidl You w 2023 roku zostało wyróżnione w konkursie Golden Arrow oraz Liderzy Rekrutacji.

Lidl pomaga poszerzać horyzonty

Wśród prelegentów i prelegentek Nice to Lidl You znajdą się m.in. przedstawiciele działów: zakupów, marketingu, rekrutacji, sprzedaży, personalnego, komunikacji. Wystąpienia zostały zaprojektowane z myślą o jak największym wsparciu dla młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, a także dla tych, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery. Będą dotyczyły tematów stażu, rekrutacji oraz codziennej pracy w Lidl Polska. Eksperci opowiedzą również o komunikacji, PR i e-commerce,

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mogli posłuchać m.in. o tym, co musi się wydarzyć, żeby produkt mógł trafić na sklepową półkę; czym zajmuje się kupiec; jak tworzyć wartościowy content, który trafia do milionów Polaków oraz jak w praktyce powstają odcinki słynnej Kuchni Lidla.

Ponadto, słuchacze będę mogli porozmawiać z rekruterami i uzyskać cenne wskazówki dotyczące CV zarówno na miejscu, jak i zdalnie – zapisy do rozmów online startują 6 marca 2024 r. Samo wydarzenie Nice to Lidl You nie wymaga rejestracji i będzie transmitowane na żywo na oficjalnym kanale Lidla na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Staż w Lidlu

Do programu stażowego The Lidl Way to Career mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30. roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to zaangażowanie i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na motywację i pozytywne nastawienie.

Szczegóły wydarzenia:

Nice to Lidl You

Kino Muza, ul. Święty Marcin 30, 60-702 Poznań

środa, 20 marca 2024, godz. 14.00-20.00

Nie możesz odwiedzić Lidla w Kinie Muza osobiście? Zobacz transmisje na żywo na kanale Lidl Polska na YouTube (szczegóły dostępne są na stronie https://kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.