Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki
Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.
Oferta lodowa Żabki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Doceniają oni to, że w gorące dni, na każdym rogu mogą kupić swój ulubiony smak lodów, a także spróbować wielu nowości.
W tegorocznej edycji akcji, która będzie trwała do 18 czerwca br., w sieci Żabka mamy szansę spróbować unikalnych odsłon lodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch sztuk objętych aktualnie promocją „Lodziarnia znanych marek” z aplikacją Żappka, za drugiego zapłacimy aż 60 % mniej.
„Lodziarnia znanych marek” to również oferta kuponów dostępnych w aplikacji Żappka, która pozwala na zakup wybranych, wyjątkowych lodów w atrakcyjnych cenach. Jest to propozycja, która zmieniać się będzie co tydzień, dlatego warto śledzić ją na bieżąco.
Ponadto podczas Dnia Dziecka (1 czerwca br.) osoby, które kupią lody na patyku, drugie otrzymają za 1 zł.
Markowe smaki, kształty i kolory dostępne tylko w Żabce
W tym roku oferta „Lodziarnia znanych marek” Żabki jest jeszcze szersza i wynosi blisko 30 produktów.
Zainteresowaniem młodszych konsumentów cieszyć się mogą m.in. kuleczkowe lody Mini Melts (72 g) o smaku mango (w 100% wegańskie) i truskawki, barwiące język lody Twister Cosmixx (70 ml) - dostępne w smaku malinowo-jagodowym, lody inspirowane słodyczami od takich marek jak Chupa Chups i Dumle, czy słodko-kwaśne wodne lody Kaktus Sweet&Sour (45 ml), stanowiące kombinację smakową jabłka i gruszki. Żabka zaskoczy także klientów powrotem do sentymentalnego smaku – w kolaboracji z marką Kaktus przygotowała bowiem lody gibki o smaku jabłkowym, które dzięki unikatowej żelowej konsystencji dają im możliwość stabilnego chybotania się.
W asortymencie sieci znajdziemy również lody Mochi (72 ml), dostępne w trzech wariantach smakowych – mango, matchy i maliny. Klienci mogą również wypatrywać makaroników lodowych (60 g) w 3 smakach: mango-marakuja, jagodowo-czekoladowym i waniliowo-karmelowym, nawiązujących swą innowacyjną formą do uwielbianego francuskiego deseru. Na uwagę zasługują również: Magnum Wonder Toffee (90 ml), Magnum Rożek Almond (160 ml) czy Magnum Salted Carmel&Almond (90 ml) o smaku waniliowym, z dodatkiem sosu o smaku słonego karmelu, bez dodatku cukru.
Z myślą o osobach aktywnych oraz ograniczających spożycie cukru w ofercie Żabki znalazły się także proteinowe lody Muller Protein (90 ml) o smaku czekoladowo-bananowym, które dzięki recepturze opartej na mleku i śmietance są bogatym źródłem białka.
Oferta lodów Żabki dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/?str=12
Przykładowe spoty promocyjne można odtworzyć tutaj:
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Daim (youtube.com)
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Mini Melts - YouTube
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.