Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki
Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.
Oferta lodowa Żabki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Doceniają oni to, że w gorące dni, na każdym rogu mogą kupić swój ulubiony smak lodów, a także spróbować wielu nowości.
W tegorocznej edycji akcji, która będzie trwała do 18 czerwca br., w sieci Żabka mamy szansę spróbować unikalnych odsłon lodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch sztuk objętych aktualnie promocją „Lodziarnia znanych marek” z aplikacją Żappka, za drugiego zapłacimy aż 60 % mniej.
„Lodziarnia znanych marek” to również oferta kuponów dostępnych w aplikacji Żappka, która pozwala na zakup wybranych, wyjątkowych lodów w atrakcyjnych cenach. Jest to propozycja, która zmieniać się będzie co tydzień, dlatego warto śledzić ją na bieżąco.
Ponadto podczas Dnia Dziecka (1 czerwca br.) osoby, które kupią lody na patyku, drugie otrzymają za 1 zł.
Markowe smaki, kształty i kolory dostępne tylko w Żabce
W tym roku oferta „Lodziarnia znanych marek” Żabki jest jeszcze szersza i wynosi blisko 30 produktów.
Zainteresowaniem młodszych konsumentów cieszyć się mogą m.in. kuleczkowe lody Mini Melts (72 g) o smaku mango (w 100% wegańskie) i truskawki, barwiące język lody Twister Cosmixx (70 ml) - dostępne w smaku malinowo-jagodowym, lody inspirowane słodyczami od takich marek jak Chupa Chups i Dumle, czy słodko-kwaśne wodne lody Kaktus Sweet&Sour (45 ml), stanowiące kombinację smakową jabłka i gruszki. Żabka zaskoczy także klientów powrotem do sentymentalnego smaku – w kolaboracji z marką Kaktus przygotowała bowiem lody gibki o smaku jabłkowym, które dzięki unikatowej żelowej konsystencji dają im możliwość stabilnego chybotania się.
W asortymencie sieci znajdziemy również lody Mochi (72 ml), dostępne w trzech wariantach smakowych – mango, matchy i maliny. Klienci mogą również wypatrywać makaroników lodowych (60 g) w 3 smakach: mango-marakuja, jagodowo-czekoladowym i waniliowo-karmelowym, nawiązujących swą innowacyjną formą do uwielbianego francuskiego deseru. Na uwagę zasługują również: Magnum Wonder Toffee (90 ml), Magnum Rożek Almond (160 ml) czy Magnum Salted Carmel&Almond (90 ml) o smaku waniliowym, z dodatkiem sosu o smaku słonego karmelu, bez dodatku cukru.
Z myślą o osobach aktywnych oraz ograniczających spożycie cukru w ofercie Żabki znalazły się także proteinowe lody Muller Protein (90 ml) o smaku czekoladowo-bananowym, które dzięki recepturze opartej na mleku i śmietance są bogatym źródłem białka.
Oferta lodów Żabki dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/?str=12
Przykładowe spoty promocyjne można odtworzyć tutaj:
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Daim (youtube.com)
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Mini Melts - YouTube

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.