Komunikaty PR

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

2024-05-29  |  11:15
Biuro prasowe

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.

Oferta lodowa Żabki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Doceniają oni to, że w gorące dni, na każdym rogu mogą kupić swój ulubiony smak lodów, a także spróbować wielu nowości.

W tegorocznej edycji akcji, która będzie trwała do 18 czerwca br., w sieci Żabka mamy szansę spróbować unikalnych odsłon lodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch sztuk objętych aktualnie promocją „Lodziarnia znanych marek” z aplikacją Żappka, za drugiego zapłacimy aż 60 % mniej.

„Lodziarnia znanych marek” to również oferta kuponów dostępnych w aplikacji Żappka, która pozwala na zakup wybranych, wyjątkowych lodów w atrakcyjnych cenach. Jest to propozycja, która zmieniać się będzie co tydzień, dlatego warto śledzić ją na bieżąco.

Ponadto podczas Dnia Dziecka (1 czerwca br.) osoby, które kupią lody na patyku, drugie otrzymają za 1 zł.

Markowe smaki, kształty i kolory dostępne tylko w Żabce

W tym roku oferta „Lodziarnia znanych marek” Żabki jest jeszcze szersza i wynosi blisko 30 produktów.

Zainteresowaniem młodszych konsumentów cieszyć się mogą m.in. kuleczkowe lody Mini Melts (72 g) o smaku mango (w 100% wegańskie) i truskawki, barwiące język lody Twister Cosmixx (70 ml) - dostępne w smaku malinowo-jagodowym, lody inspirowane słodyczami od takich marek jak Chupa Chups i Dumle, czy słodko-kwaśne wodne lody Kaktus Sweet&Sour (45 ml), stanowiące kombinację smakową jabłka i gruszki. Żabka zaskoczy także klientów powrotem do sentymentalnego smaku – w kolaboracji z marką Kaktus przygotowała bowiem lody gibki o smaku jabłkowym, które dzięki unikatowej żelowej konsystencji dają im możliwość stabilnego chybotania się.

W asortymencie sieci znajdziemy również lody Mochi (72 ml), dostępne w trzech wariantach smakowych – mango, matchy i maliny. Klienci mogą również wypatrywać makaroników lodowych (60 g) w 3 smakach: mango-marakuja, jagodowo-czekoladowym i waniliowo-karmelowym, nawiązujących swą innowacyjną formą do uwielbianego francuskiego deseru. Na uwagę zasługują również: Magnum Wonder Toffee (90 ml), Magnum Rożek Almond (160 ml) czy Magnum Salted Carmel&Almond (90 ml) o smaku waniliowym, z dodatkiem sosu o smaku słonego karmelu, bez dodatku cukru.

Z myślą o osobach aktywnych oraz ograniczających spożycie cukru w ofercie Żabki znalazły się także proteinowe lody Muller Protein (90 ml) o smaku czekoladowo-bananowym, które dzięki recepturze opartej na mleku i śmietance są bogatym źródłem białka.

Oferta lodów Żabki dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/?str=12

Przykładowe spoty promocyjne można odtworzyć tutaj:

Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Daim (youtube.com)

Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Mini Melts - YouTube

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.