Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki
Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.
Oferta lodowa Żabki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Doceniają oni to, że w gorące dni, na każdym rogu mogą kupić swój ulubiony smak lodów, a także spróbować wielu nowości.
W tegorocznej edycji akcji, która będzie trwała do 18 czerwca br., w sieci Żabka mamy szansę spróbować unikalnych odsłon lodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch sztuk objętych aktualnie promocją „Lodziarnia znanych marek” z aplikacją Żappka, za drugiego zapłacimy aż 60 % mniej.
„Lodziarnia znanych marek” to również oferta kuponów dostępnych w aplikacji Żappka, która pozwala na zakup wybranych, wyjątkowych lodów w atrakcyjnych cenach. Jest to propozycja, która zmieniać się będzie co tydzień, dlatego warto śledzić ją na bieżąco.
Ponadto podczas Dnia Dziecka (1 czerwca br.) osoby, które kupią lody na patyku, drugie otrzymają za 1 zł.
Markowe smaki, kształty i kolory dostępne tylko w Żabce
W tym roku oferta „Lodziarnia znanych marek” Żabki jest jeszcze szersza i wynosi blisko 30 produktów.
Zainteresowaniem młodszych konsumentów cieszyć się mogą m.in. kuleczkowe lody Mini Melts (72 g) o smaku mango (w 100% wegańskie) i truskawki, barwiące język lody Twister Cosmixx (70 ml) - dostępne w smaku malinowo-jagodowym, lody inspirowane słodyczami od takich marek jak Chupa Chups i Dumle, czy słodko-kwaśne wodne lody Kaktus Sweet&Sour (45 ml), stanowiące kombinację smakową jabłka i gruszki. Żabka zaskoczy także klientów powrotem do sentymentalnego smaku – w kolaboracji z marką Kaktus przygotowała bowiem lody gibki o smaku jabłkowym, które dzięki unikatowej żelowej konsystencji dają im możliwość stabilnego chybotania się.
W asortymencie sieci znajdziemy również lody Mochi (72 ml), dostępne w trzech wariantach smakowych – mango, matchy i maliny. Klienci mogą również wypatrywać makaroników lodowych (60 g) w 3 smakach: mango-marakuja, jagodowo-czekoladowym i waniliowo-karmelowym, nawiązujących swą innowacyjną formą do uwielbianego francuskiego deseru. Na uwagę zasługują również: Magnum Wonder Toffee (90 ml), Magnum Rożek Almond (160 ml) czy Magnum Salted Carmel&Almond (90 ml) o smaku waniliowym, z dodatkiem sosu o smaku słonego karmelu, bez dodatku cukru.
Z myślą o osobach aktywnych oraz ograniczających spożycie cukru w ofercie Żabki znalazły się także proteinowe lody Muller Protein (90 ml) o smaku czekoladowo-bananowym, które dzięki recepturze opartej na mleku i śmietance są bogatym źródłem białka.
Oferta lodów Żabki dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/?str=12
Przykładowe spoty promocyjne można odtworzyć tutaj:
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Daim (youtube.com)
Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Mini Melts - YouTube

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.