Komunikaty PR

Nowa odsłona oferty „Głodny?” z osobną linią produktów w 100% roślinnych

2024-01-11  |  09:45
Biuro prasowe

Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.

Akcja „Głodny?” stała się nieodłączną częścią komunikacji Żabki. Nasi klienci mają świadomość, że co miesiąc proponujemy im posiłki w atrakcyjnych cenach na śniadanie, obiad oraz kolację.   Tegoroczna odsłona jest wyjątkowa – postanowiliśmy stworzyć linię „Głodny Roślinnego?” i prócz znanych już połączeń smakowych zaoferować w 100% roślinne produkty nie tylko w ramach naszych marek własnych. „Głodny? Mniam to w Żabce!” to także coraz bogatsza oferta #PROSTOzPIECA. Warto być na bieżąco z naszą aplikacją Żappka, gdzie na użytkowników czekają specjalne kupony promocyjne, pozwalające zakupić dania w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Jarosław Serednicki Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Żabka z szeroką ofertą roślinnych produktów

Styczeń to miesiąc Veganuary, czyli inicjatywy, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Proponowana przez Żabkę bogata oferta produktów roślinnych może być szansą na spróbowanie czegoś nowego, urozmaicenie codziennej diety czy zmianę nawyków żywieniowych wraz z nowym rokiem.

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” klienci Żabki, w każdej kolejnej jej odsłonie mają okazję spróbować wybranych roślinnych dań gotowych i szybkich przekąsek z linii „Głodny Roślinnego?” w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty – na szczególną uwagę zasługuje Falafel Rollo, czyli roślinna wersja jednego z dobrze znanych produktów dostępnych w naszej ofercie.  W pierwszej – od 3 do 16 stycznia br. – posiadacze aplikacji Żappka mogą kupić w atrakcyjnej cenie, od 7,99 zł/szt.: gulasz warzywny z czerwonym winem Plant Hunter, weggera, czyli burgera w 100% roślinnego, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, lub wspomnianą nowość w asortymencie sieci – falafel rollo. Z kolei w drugiej – od 17 do 30 stycznia br. – nowościami w akcji będą: fasolka jak po bretońsku z wędzonym tofu Plant Hunter oraz Wegger burak, czyli w 100% roślinny burger z nuggestami z buraka i kaszy pęczak oraz autorskim sosem wege ranch mayo.  

Do asortymentu sieci Żabka w ramach oferty in-out w styczniu br. trafią także inne roślinne nowości. W ponad 3000 sklepach z ofertą #PROSTOzPIECA dostępny jest hot dog z kiełbaską roślinną w cenie 5,99 zł z aplikacją Żappka. Na półkach wybranych sklepów Żabka klienci znajdą także m.in. smoothie Foodini Piękno, żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych – malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe, spaghetti carbonara jak z boczkiem Plant Hunter, hummus z chlebkami żytnimi Dobra Karma czy bagietkę vegan beef Tomcio Paluch.

Klasyczna i znana odsłona „Głodnego?”

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” tradycyjnie dostępne są także mięsne dania gotowe i szybkie przekąski. W pierwszej odsłonie – od 3 do 16 stycznia br. – użytkownicy aplikacji Żappka mogą kupić w wyjątkowej cenie, od 6,50 zł/szt.: spaghetti carbonara Szamamm, sałatkę lunchbox cezar z pieczonym kurczakiem Dobra Karma lub hot doga MAX z kiełbasą grillową. Klasyczną ofertę dań wzbogacają produkty w ramach #PROSTOzPIECA. Na klientów czekają stripsy z kurczaka w 5,00 zł/szt. z aplikacją Żappka oraz specjalne zestawy: hot dog i frytki za 8,00 zł/zestaw także z aplikacją Żappka.

„Głodny?” znakiem rozpoznawczym Żabki

Akcja „Głodny?” każdorazowo cieszy się dużą popularnością. W jej ramach klienci Żabki w każdej kolejnej odsłonie mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek w atrakcyjnych cenach, a tym samym cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze. Akcja zadebiutowała na rynku w 2022 r. i od tej czasu zrealizowano jej 19 odsłon.

Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.zabka.pl/zabka-cafe/cieple-przekaski/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.