Komunikaty PR

Nowa odsłona oferty „Głodny?” z osobną linią produktów w 100% roślinnych

2024-01-11  |  09:45
Biuro prasowe

Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.

Akcja „Głodny?” stała się nieodłączną częścią komunikacji Żabki. Nasi klienci mają świadomość, że co miesiąc proponujemy im posiłki w atrakcyjnych cenach na śniadanie, obiad oraz kolację.   Tegoroczna odsłona jest wyjątkowa – postanowiliśmy stworzyć linię „Głodny Roślinnego?” i prócz znanych już połączeń smakowych zaoferować w 100% roślinne produkty nie tylko w ramach naszych marek własnych. „Głodny? Mniam to w Żabce!” to także coraz bogatsza oferta #PROSTOzPIECA. Warto być na bieżąco z naszą aplikacją Żappka, gdzie na użytkowników czekają specjalne kupony promocyjne, pozwalające zakupić dania w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Jarosław Serednicki Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Żabka z szeroką ofertą roślinnych produktów

Styczeń to miesiąc Veganuary, czyli inicjatywy, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Proponowana przez Żabkę bogata oferta produktów roślinnych może być szansą na spróbowanie czegoś nowego, urozmaicenie codziennej diety czy zmianę nawyków żywieniowych wraz z nowym rokiem.

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” klienci Żabki, w każdej kolejnej jej odsłonie mają okazję spróbować wybranych roślinnych dań gotowych i szybkich przekąsek z linii „Głodny Roślinnego?” w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty – na szczególną uwagę zasługuje Falafel Rollo, czyli roślinna wersja jednego z dobrze znanych produktów dostępnych w naszej ofercie.  W pierwszej – od 3 do 16 stycznia br. – posiadacze aplikacji Żappka mogą kupić w atrakcyjnej cenie, od 7,99 zł/szt.: gulasz warzywny z czerwonym winem Plant Hunter, weggera, czyli burgera w 100% roślinnego, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, lub wspomnianą nowość w asortymencie sieci – falafel rollo. Z kolei w drugiej – od 17 do 30 stycznia br. – nowościami w akcji będą: fasolka jak po bretońsku z wędzonym tofu Plant Hunter oraz Wegger burak, czyli w 100% roślinny burger z nuggestami z buraka i kaszy pęczak oraz autorskim sosem wege ranch mayo.  

Do asortymentu sieci Żabka w ramach oferty in-out w styczniu br. trafią także inne roślinne nowości. W ponad 3000 sklepach z ofertą #PROSTOzPIECA dostępny jest hot dog z kiełbaską roślinną w cenie 5,99 zł z aplikacją Żappka. Na półkach wybranych sklepów Żabka klienci znajdą także m.in. smoothie Foodini Piękno, żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych – malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe, spaghetti carbonara jak z boczkiem Plant Hunter, hummus z chlebkami żytnimi Dobra Karma czy bagietkę vegan beef Tomcio Paluch.

Klasyczna i znana odsłona „Głodnego?”

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” tradycyjnie dostępne są także mięsne dania gotowe i szybkie przekąski. W pierwszej odsłonie – od 3 do 16 stycznia br. – użytkownicy aplikacji Żappka mogą kupić w wyjątkowej cenie, od 6,50 zł/szt.: spaghetti carbonara Szamamm, sałatkę lunchbox cezar z pieczonym kurczakiem Dobra Karma lub hot doga MAX z kiełbasą grillową. Klasyczną ofertę dań wzbogacają produkty w ramach #PROSTOzPIECA. Na klientów czekają stripsy z kurczaka w 5,00 zł/szt. z aplikacją Żappka oraz specjalne zestawy: hot dog i frytki za 8,00 zł/zestaw także z aplikacją Żappka.

„Głodny?” znakiem rozpoznawczym Żabki

Akcja „Głodny?” każdorazowo cieszy się dużą popularnością. W jej ramach klienci Żabki w każdej kolejnej odsłonie mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek w atrakcyjnych cenach, a tym samym cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze. Akcja zadebiutowała na rynku w 2022 r. i od tej czasu zrealizowano jej 19 odsłon.

Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.zabka.pl/zabka-cafe/cieple-przekaski/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.