Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”
W punktach sprzedaży LOTTO oraz w kolekturach sklepów Żabka czeka już na graczy nowa Zdrapka „Żabka Szczęścia”. W „Żabce Szczęścia” wygrać można nawet 200 000 złotych, a łączna pula na wygrane wynosi ponad 12 milionów złotych. Od 26 października br. gracze mogą wybierać spośród dwóch wersji Zdrapki. Pierwsza, w kolorze białym, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. „Żabkę Szczęścia” w ciemnozielonej odsłonie można kupić w pozostałych punktach sprzedaży LOTTO.
Ponad 130 milionów złotych – tyle od początku 2023 roku wygrali klienci Żabki, którzy w trakcie swoich zakupów postanowili zagrać w gry i loterie LOTTO. Wkrótce ta kwota może wzrosnąć m.in. dzięki „Żabce Szczęścia”, wyjątkowej Zdrapce stworzonej specjalnie dla klientów Żabki i LOTTO. Od początku roku gracze LOTTO we wszystkich Zdrapkach Totalizatora Sportowego wygrali ponad miliard złotych. Średnio co czwarta Zdrapka wygrywa.
Łatwy sposób na radość z wygranej z LOTTO i Żabką
Zdrapki to proste i popularne loterie pieniężne z natychmiastowym wynikiem gry, które poza dozą emocji pozwalają poczuć smak konkretnej wygranej. 6 listopada br. pozostała pula na wygrane w „Żabce Szczęścia” to ponad 12 milionów złotych, w tym szczególnie atrakcyjne wygrane najwyższych stopni:
- 3 wygrane po 200 000 zł,
- ponad 200 wygranych po 1 000 zł,
- ponad 3 690 wygranych po 100 zł
- oraz ponad milion atrakcyjnych wygranych niższych stopni!
Od wygranej dzieli Cię tylko kilka kroków
Warto zajrzeć do najbliższego sklepu Żabka, który oferuje gry i loterie LOTTO. Wystarczy kupić Zdrapkę za 5 zł, zdrapać pole gry i sprawdzić wynik. Wygrane w Zdrapkach to spełnione marzenia
i zrealizowane plany. Zdrapki to też oryginalny pomysł na prezent dla bliskiej osoby! Aktualna pula na wygrane i szczegółowe informacje o „Żabce Szczęścia” dostępne są na lotto.pl/zdrapki
Pierwsza wspólna Zdrapka
Pierwszy raz w historii klienci sklepów Żabka mogą zakupić dedykowaną Zdrapkę od LOTTO. Wygrane w Zdrapce „Żabka Szczęścia” zostały ukryte na jej dwóch wersjach. Pierwsza, w białej kolorystyce, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. Wersję w zielonej kolorystyce klienci znajdą w pozostałych punktach LOTTO.
- Tworząc ofertę w naszych sklepach dążymy, by nie tylko uwalniały czas naszym klientom, ale by wiązały się z pozytywnymi emocjami i wspomnieniami. Niezaprzeczalnie szczęście z wygranej to jedno z najprzyjemniejszych odczuć, jakie może nas spotkać. Jak smakuje radość z wygranej, przekonało się już szerokie grono naszych klientów, którzy regularnie wygrywają w grach i loteriach LOTTO. Tylko w 2023 roku nasi klienci wygrali w nich łącznie ponad 130 milionów złotych. Mamy nadzieję, że ta kwota w najbliższym czasie znacznie wzrośnie, również dzięki gwarantowanej puli na wygrane w loterii „Żabka Szczęścia”. W białej wersji Zdrapki, dostępnej tylko w naszych sklepach, pula będzie nie mniejsza niż 3 415 000 złotych – zaznacza Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska.
- Zdrapki są pierwszą pod względem wysokości sprzedaży kategorią produktową i stanowią najdynamiczniej rozwijającą się grupę produktów w ofercie LOTTO. Bogate portfolio Zdrapek jest atrakcyjne zarówno dla bardzo dużej, stałej grupy grających, jak i dla młodszej grupy nowych graczy. Rocznie do sprzedaży wprowadzanych jest około 46 nowych Zdrapek. Codziennie sprzedaje się ponad milion Zdrapek – mówi Krzysztof Maziakowski, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży Totalizatora Sportowego.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.