Komunikaty PR

Nowa Zdrapka – „Żabka Szczęścia”

2023-11-08  |  13:50
Biuro prasowe

W punktach sprzedaży LOTTO oraz w kolekturach sklepów Żabka czeka już na graczy nowa Zdrapka „Żabka Szczęścia”. W „Żabce Szczęścia” wygrać można nawet 200 000 złotych, a łączna pula na wygrane wynosi ponad 12 milionów złotych. Od 26 października br. gracze mogą wybierać spośród dwóch wersji Zdrapki. Pierwsza, w kolorze białym, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. „Żabkę Szczęścia” w ciemnozielonej odsłonie można kupić w pozostałych punktach sprzedaży LOTTO.

Ponad 130 milionów złotych – tyle od początku 2023 roku wygrali klienci Żabki, którzy w trakcie swoich zakupów postanowili zagrać w gry i loterie LOTTO. Wkrótce ta kwota może wzrosnąć m.in. dzięki „Żabce Szczęścia”, wyjątkowej Zdrapce stworzonej specjalnie dla klientów Żabki i LOTTO. Od początku roku gracze LOTTO we wszystkich Zdrapkach Totalizatora Sportowego wygrali ponad miliard złotych. Średnio co czwarta Zdrapka wygrywa.

Łatwy sposób na radość z wygranej z LOTTO i Żabką

Zdrapki to proste i popularne loterie pieniężne z natychmiastowym wynikiem gry, które poza dozą emocji pozwalają poczuć smak konkretnej wygranej. 6 listopada br. pozostała pula na wygrane w „Żabce Szczęścia” to ponad 12 milionów złotych, w tym szczególnie atrakcyjne wygrane najwyższych stopni:

  • 3 wygrane po 200 000 zł,
  • ponad 200 wygranych po 1 000 zł,
  • ponad 3 690 wygranych po 100 zł
  • oraz ponad milion atrakcyjnych wygranych niższych stopni!


Od wygranej dzieli Cię tylko kilka kroków

Warto zajrzeć do najbliższego sklepu Żabka, który oferuje gry i loterie LOTTO. Wystarczy kupić Zdrapkę za 5 zł, zdrapać  pole gry i sprawdzić wynik. Wygrane w Zdrapkach to spełnione marzenia
i zrealizowane plany. Zdrapki to też oryginalny pomysł na prezent dla bliskiej osoby! Aktualna pula na wygrane i szczegółowe informacje o „Żabce Szczęścia” dostępne są na lotto.pl/zdrapki

Pierwsza wspólna Zdrapka

Pierwszy raz w historii klienci sklepów Żabka mogą zakupić dedykowaną Zdrapkę od LOTTO. Wygrane w Zdrapce „Żabka Szczęścia” zostały ukryte na jej dwóch wersjach. Pierwsza, w białej kolorystyce, dostępna jest tylko w sklepach Żabka. Wersję w zielonej kolorystyce klienci znajdą w pozostałych punktach LOTTO.

- Tworząc ofertę w naszych sklepach dążymy, by nie tylko uwalniały czas naszym klientom, ale by wiązały się z pozytywnymi emocjami i wspomnieniami. Niezaprzeczalnie szczęście z wygranej to jedno z najprzyjemniejszych odczuć, jakie może nas spotkać. Jak smakuje radość z wygranej, przekonało się już szerokie grono naszych klientów, którzy regularnie wygrywają w grach i loteriach LOTTO. Tylko w 2023 roku nasi klienci wygrali w nich łącznie ponad 130 milionów złotych. Mamy nadzieję, że ta kwota w najbliższym czasie znacznie wzrośnie, również dzięki gwarantowanej puli na wygrane w loterii „Żabka Szczęścia”. W białej wersji Zdrapki, dostępnej tylko w naszych sklepach, pula będzie nie mniejsza niż 3 415 000 złotych – zaznacza Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska.

- Zdrapki są pierwszą pod względem wysokości sprzedaży kategorią produktową i stanowią najdynamiczniej rozwijającą się grupę produktów w ofercie LOTTO. Bogate portfolio Zdrapek jest atrakcyjne zarówno dla bardzo dużej, stałej grupy grających, jak i dla młodszej grupy nowych graczy. Rocznie do sprzedaży wprowadzanych jest około 46 nowych Zdrapek. Codziennie sprzedaje się ponad milion Zdrapek – mówi  Krzysztof Maziakowski, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży Totalizatora Sportowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.