Komunikaty PR

Nowe logo Pepsi wkracza na sklepowe półki. Pepsi Max to teraz Pepsi Zero Cukru

2024-01-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Początek nowego roku to dla Pepsi czas stopniowego zapełniania półek sklepowych napojami w opakowaniach wykorzystujących nową identyfikację wizualną marki, wdrożoną jesienią 2023 roku. Znaczna część asortymentu w sklepach posiada już nowe logo. Nowa grafika Pepsi jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą kolorów. Równolegle, do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max. Skład napojów marki nie uległ zmianie.

Nowy branding marki Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku ‒ nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem. Wzrok szczególnie przyciągajają efekty graficzne wprowadzające do identyfikacji wizualnej Pepsi element ruchu i animacji. Tak skonstuowany projekt doskonale wyraża tradycyjne wartości Pepsi ‒ nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń. Dzięki nowej identyfikacji Pepsi wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów.

– W ślad za postępującą dygitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów. – powiedziała Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Od dekad Pepsi podchodzi do popkultury w nowatorski sposób. Dzięki temu zapewnia fanom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia, zachowując swój ikoniczny wizerunek. Nowa grafika pozwala na jeszcze większą kreatywność w angażowaniu partnerów i konsumentów do interakcji z marką.

– Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie „stare” opakowania zostaną stopniowo zastąpione nowymi. ‒ dodała Ania Piekarska.

Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.

Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym wprowadzono zmiany. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.