Komunikaty PR

Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku

2024-04-26  |  10:15
Biuro prasowe

Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą otwierając elegancki lokal Wagożercy (243 mkw.) oraz Czas na Herbatę (42 mkw.) – miejsce z bogatą propozycją herbat, wysokogatunkowych kaw i przepysznych czekolad. Do grona najemców dołączyły także dwa punkty gastronomiczne – Smaki Ukrainy i klimatyczna Cukiernia Creme. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.

W pierwszych miesiącach 2024 roku warszawska Reduta, wzmocniła swoje portfolio w segmencie drogeryjnym. Od połowy marca klienci centrum mogą korzystać z bogatej oferty marki Hebe w salonie o powierzchni 324,34 mkw.

Wśród znaczących kontraktów, podpisanych przez centrum handlowe Atrium Kasztanowa, jest m.in. sfinalizowana umowa najmu z marką Euro Lider. Pojawienie się sali zabaw o powierzchni ponad 750 mkw. sprawiło, że to popularne wśród pilan miejsce zakupów stało się także ważnym punktem rozrywki dla rodzin z dziećmi.

Z kolei tuż przed Świętami Wielkanocnymi swój lokal o powierzchni 37,4 mkw. otworzył jeden z największych touroperatorów w naszym kraju – ITAKA. Jest to w Atrium Kasztanowa drugi salon, po Coral Travel, oferujący wczasy.

Grono najemców innego obiektu G City – Focus w Bydgoszczy, wzbogaciła znana marka z modną odzieżą damską – Bialcon, zajmując lokal o powierzchni 70 mkw. Pod koniec lutego br. klientom bydgoskiej galerii zaprezentował się w nowej odsłonie salon Kodano Optyk Megastore. Punkt o łącznej powierzchni 130 mkw. jest największym lokalem tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji, co pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

Do Focusa powrócił także butik By o la la – marka dla kobiet, które szukają oryginalnych i ciekawych ubrań i chcą wyróżnić się z tłumu. Salon w nowej odsłonie zajmuje powierzchnię aż dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw.  

Od początku lutego CH Focus zamieniło się także w centrum rozrywki dla dzieci i dorosłych, a to za sprawą emocjonującej wystawy RoboExpo, której powierzchnia wynosi 700 mkw! Do końca kwietnia klienci bydgoskiego centrum mogą zapoznać się z najnowocześniejszymi osiągnięciami robotyki. Dla fanów tej technologii przygotowano pięć specjalnych stref, w tym jedną dedykowaną okularom HoloLens, które przenoszą użytkownika w świat rozszerzonej rzeczywistości.

Jedną z najbardziej spektakularnych nowości w bytomskim centrum handlowym Atrium Plejada, jest otwarcie salonu Sinsay o powierzchni ponad 1000 mkw. Nowy lokal jest jednym z największych salonów sieciówki w Polsce oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.

Na otwarcie sali zabaw o powierzchni 285 mkw. w Białymstoku zdecydowała się marka Plac Zabaw Zwierzoland, wybierając na swój debiut centrum handlowe Atrium Biała. Klienci Białej mogą także skorzystać z oferty marki Lavard, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej lokalizacji, pod szyldem Evenemen (85,5 mkw.). Natomiast osoby ceniące wygodę i ręcznie robione produkty ucieszy pojawienie się w centrum sklepu garmażeryjnego Muli Cook o powierzchni 33 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.