Komunikaty PR

Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku

2024-04-26  |  10:15
Biuro prasowe

Wrocławska Galeria Dominikańska wzmocniła swoją ofertę restauracyjno-kawiarnianą otwierając elegancki lokal Wagożercy (243 mkw.) oraz Czas na Herbatę (42 mkw.) – miejsce z bogatą propozycją herbat, wysokogatunkowych kaw i przepysznych czekolad. Do grona najemców dołączyły także dwa punkty gastronomiczne – Smaki Ukrainy i klimatyczna Cukiernia Creme. Pozostałe obiekty należące do G City także wzbogaciły swoje portfolia o szereg nowych brandów. Niektóre lokale przeszły metamorfozę otwierając ponownie swoje salony w znacznie większych przestrzeniach.

W pierwszych miesiącach 2024 roku warszawska Reduta, wzmocniła swoje portfolio w segmencie drogeryjnym. Od połowy marca klienci centrum mogą korzystać z bogatej oferty marki Hebe w salonie o powierzchni 324,34 mkw.

Wśród znaczących kontraktów, podpisanych przez centrum handlowe Atrium Kasztanowa, jest m.in. sfinalizowana umowa najmu z marką Euro Lider. Pojawienie się sali zabaw o powierzchni ponad 750 mkw. sprawiło, że to popularne wśród pilan miejsce zakupów stało się także ważnym punktem rozrywki dla rodzin z dziećmi.

Z kolei tuż przed Świętami Wielkanocnymi swój lokal o powierzchni 37,4 mkw. otworzył jeden z największych touroperatorów w naszym kraju – ITAKA. Jest to w Atrium Kasztanowa drugi salon, po Coral Travel, oferujący wczasy.

Grono najemców innego obiektu G City – Focus w Bydgoszczy, wzbogaciła znana marka z modną odzieżą damską – Bialcon, zajmując lokal o powierzchni 70 mkw. Pod koniec lutego br. klientom bydgoskiej galerii zaprezentował się w nowej odsłonie salon Kodano Optyk Megastore. Punkt o łącznej powierzchni 130 mkw. jest największym lokalem tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji, co pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

Do Focusa powrócił także butik By o la la – marka dla kobiet, które szukają oryginalnych i ciekawych ubrań i chcą wyróżnić się z tłumu. Salon w nowej odsłonie zajmuje powierzchnię aż dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw.  

Od początku lutego CH Focus zamieniło się także w centrum rozrywki dla dzieci i dorosłych, a to za sprawą emocjonującej wystawy RoboExpo, której powierzchnia wynosi 700 mkw! Do końca kwietnia klienci bydgoskiego centrum mogą zapoznać się z najnowocześniejszymi osiągnięciami robotyki. Dla fanów tej technologii przygotowano pięć specjalnych stref, w tym jedną dedykowaną okularom HoloLens, które przenoszą użytkownika w świat rozszerzonej rzeczywistości.

Jedną z najbardziej spektakularnych nowości w bytomskim centrum handlowym Atrium Plejada, jest otwarcie salonu Sinsay o powierzchni ponad 1000 mkw. Nowy lokal jest jednym z największych salonów sieciówki w Polsce oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.

Na otwarcie sali zabaw o powierzchni 285 mkw. w Białymstoku zdecydowała się marka Plac Zabaw Zwierzoland, wybierając na swój debiut centrum handlowe Atrium Biała. Klienci Białej mogą także skorzystać z oferty marki Lavard, która ponownie otworzyła swój sklep w galerii w nowej lokalizacji, pod szyldem Evenemen (85,5 mkw.). Natomiast osoby ceniące wygodę i ręcznie robione produkty ucieszy pojawienie się w centrum sklepu garmażeryjnego Muli Cook o powierzchni 33 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.