Nowe przekąski prosto z pieca w ofercie Żabki
Churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku to nowe przekąski na ciepło w ofercie Żabki. Chrupiące przekąski prosto z pieca dostępne są w wybranych ponad 500 sklepach Żabka w całej Polsce. Do 13 września br. w ramach akcji „Mocno rozgrzana promocja!” można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, nawet o połowę taniej.
– Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia sklepów Żabka sprawiają, że nasi klienci chętnie zamawiają ciepłe przekąski przy okazji szybkich zakupów, podczas przerwy w pracy czy na uczelni albo w trakcie rodzinnego spaceru. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów nieustannie pracujemy nad rozbudowywaniem naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając kolejne, oryginalne produkty. Nasze najnowsze propozycje, dostępne testowo w ponad 500 sklepach Żabka, to chrupiące przekąski przygotowane w specjalnym piecu Merrychef. Mamy nadzieję, że churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku spotkają się z równie ciepłym przyjęciem ze strony klientów jak nasze kultowe hot-dogi – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Nowe przekąski na ciepło
Od 17 sierpnia do 13 września br. nowe przekąski na ciepło dostępne są w supercenach:
- churrosy 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 6,99 zł),
- frytki 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 5,99 zł),
- nuggetsy z kurczaka 120g w cenie 4,00 zł (zamiast 7,99 zł),
- polędwiczki na patyku 140g w cenie 7,00 zł (zamiast 12,99 zł).
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot-dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.