Nowe przekąski prosto z pieca w ofercie Żabki
Churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku to nowe przekąski na ciepło w ofercie Żabki. Chrupiące przekąski prosto z pieca dostępne są w wybranych ponad 500 sklepach Żabka w całej Polsce. Do 13 września br. w ramach akcji „Mocno rozgrzana promocja!” można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, nawet o połowę taniej.
– Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia sklepów Żabka sprawiają, że nasi klienci chętnie zamawiają ciepłe przekąski przy okazji szybkich zakupów, podczas przerwy w pracy czy na uczelni albo w trakcie rodzinnego spaceru. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów nieustannie pracujemy nad rozbudowywaniem naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając kolejne, oryginalne produkty. Nasze najnowsze propozycje, dostępne testowo w ponad 500 sklepach Żabka, to chrupiące przekąski przygotowane w specjalnym piecu Merrychef. Mamy nadzieję, że churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku spotkają się z równie ciepłym przyjęciem ze strony klientów jak nasze kultowe hot-dogi – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Nowe przekąski na ciepło
Od 17 sierpnia do 13 września br. nowe przekąski na ciepło dostępne są w supercenach:
- churrosy 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 6,99 zł),
- frytki 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 5,99 zł),
- nuggetsy z kurczaka 120g w cenie 4,00 zł (zamiast 7,99 zł),
- polędwiczki na patyku 140g w cenie 7,00 zł (zamiast 12,99 zł).
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot-dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
Nuvalu doradza Elzap Polska w ekspansji i renegocjacji umowy najmu w Kokotowie
Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.