Nowe przekąski prosto z pieca w ofercie Żabki
Churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku to nowe przekąski na ciepło w ofercie Żabki. Chrupiące przekąski prosto z pieca dostępne są w wybranych ponad 500 sklepach Żabka w całej Polsce. Do 13 września br. w ramach akcji „Mocno rozgrzana promocja!” można je kupić w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, nawet o połowę taniej.
– Dogodne lokalizacje i godziny otwarcia sklepów Żabka sprawiają, że nasi klienci chętnie zamawiają ciepłe przekąski przy okazji szybkich zakupów, podczas przerwy w pracy czy na uczelni albo w trakcie rodzinnego spaceru. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów nieustannie pracujemy nad rozbudowywaniem naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając kolejne, oryginalne produkty. Nasze najnowsze propozycje, dostępne testowo w ponad 500 sklepach Żabka, to chrupiące przekąski przygotowane w specjalnym piecu Merrychef. Mamy nadzieję, że churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz polędwiczki na patyku spotkają się z równie ciepłym przyjęciem ze strony klientów jak nasze kultowe hot-dogi – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Nowe przekąski na ciepło
Od 17 sierpnia do 13 września br. nowe przekąski na ciepło dostępne są w supercenach:
- churrosy 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 6,99 zł),
- frytki 150g w cenie 3,00 zł (zamiast 5,99 zł),
- nuggetsy z kurczaka 120g w cenie 4,00 zł (zamiast 7,99 zł),
- polędwiczki na patyku 140g w cenie 7,00 zł (zamiast 12,99 zł).
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot-dogi, kanapki muffin, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.