Nowości w Westfield Arkadia – od mody dziecięcej po design i technologie
W ostatnich miesiącach Westfield Arkadia nie zwalniała tempa, chcąc zaskoczyć klientów odświeżoną ofertą swojego obiektu. Nie tylko osoby zainteresowane modą i zabawkami dziecięcymi, ale także fani technologii i designu znajdą coś ciekawego dla siebie. Na klientów centrum handlowego czekają bowiem: największy w Polsce sklep pod szyldem marki OKAÏDI, Samsung Brand Store w odświeżonej odsłonie oraz nowo otwarty salon Homla.
– Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla popularnych marek, które w naszym centrum handlowym chcą zarówno otwierać nowe, flagowe koncepty, jak i odświeżać oraz powiększać dotychczas zajmowaną powierzchnię. Dzięki zaufaniu partnerów biznesowych możemy stale poszerzać portfolio marek dostępnych w obiekcie, umacniając Westfield Arkadia na pozycji lidera, jeśli chodzi o szeroką i unikatową ofertę – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Największy sklep OKAÏDI w Polsce z ofertą zabawek Oxybul
OKAÏDI to francuska marka oferująca ubrania dla dzieci od 0 do 14 lat, która pozwala najmłodszym wyrażać swój styl i osobowość. Szanując tożsamość i indywidualność każdego dziecka, OKAÏDI tworzy kreatywną, a przy tym uniwersalną, ponadczasową, wysokiej jakości odzież.
Marka OKAÏDI jest obecna w 51 krajach na całym świecie, w tym od ponad 10 lat w Polsce, gdzie posiada 23 sklepy stacjonarne. Salon dotychczas działający w Westfield Arkadia zyskał zupełnie nowe oblicze. Sklep został przeniesiony z poziomu 1 na poziom 0, gdzie do dyspozycji klientów jest 400 mkw. powierzchni. Salon jest dwukrotnie większy od poprzedniego i tym samym jest to największy sklep OKAÏDI w Polsce.
Oferta nowego sklepu została poszerzona o zabawki francuskiej marki Oxybul, która wyznaje te same zasady co OKAÏDI. Gry i zabawki Oxybul pobudzają oraz wspierają rozwój zmysłów i talentów u dzieci na każdym etapie życia. Co istotne, są współtworzone przez rodziców i rekomendowane przez ekspertów, za cel stawiając wsparcie nauki poprzez zabawę.
Samsung Brand Store w nowej odsłonie
Również na parterze na klientów czeka odświeżony sklep Samsung Brand Store – prawdziwa gratka dla fanów najnowszych technologii. Pierwszy salon marki w Polsce, działający od 2013 roku, zyskał nową ekspozycję utrzymaną w koreańskim designie. W lokalu powstały strefy tematyczne, które pozwalają odwiedzającym na jeszcze lepsze doświadczanie produktów Samsung.
W nowo zaprojektowanym Samsung Brand Store klienci mają możliwość przetestowania i zakupu najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek, akcesoriów, kart pamięci czy soundbarów oraz telewizorów. Klienci mogą też skorzystać ze wsparcia profesjonalnych konsultantów, którzy pomogą im wybrać sprzęt i zapewnią informacje niezbędne do zakupu.
Nowy salon Homla w Westfield Arkadia
W pobliżu OKAÏDI i Samsung Brand Store znalazła się nowość w ofercie dla klientów poszukujących akcesoriów i dekoracji do domu. Homla to marka wyposażenia wnętrz, dynamicznie rozwijająca się już od 7 lat. Jej oferta obejmuje kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję. Asortyment Homla cechuje się wyjątkowym designem oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami, które są dostępne w atrakcyjnej cenie.
Sklep Homla w Westfield Arkadia znajduje się na parterze i ma 300 mkw. powierzchni, tworząc wygodną przestrzeń do poszukiwania inspiracji do wystroju wnętrz. To już dziewiąty salon Homla w Warszawie, co świadczy o ugruntowanej pozycji marki w stolicy.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.