Nowości w Westfield Arkadia – od mody dziecięcej po design i technologie
W ostatnich miesiącach Westfield Arkadia nie zwalniała tempa, chcąc zaskoczyć klientów odświeżoną ofertą swojego obiektu. Nie tylko osoby zainteresowane modą i zabawkami dziecięcymi, ale także fani technologii i designu znajdą coś ciekawego dla siebie. Na klientów centrum handlowego czekają bowiem: największy w Polsce sklep pod szyldem marki OKAÏDI, Samsung Brand Store w odświeżonej odsłonie oraz nowo otwarty salon Homla.
– Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla popularnych marek, które w naszym centrum handlowym chcą zarówno otwierać nowe, flagowe koncepty, jak i odświeżać oraz powiększać dotychczas zajmowaną powierzchnię. Dzięki zaufaniu partnerów biznesowych możemy stale poszerzać portfolio marek dostępnych w obiekcie, umacniając Westfield Arkadia na pozycji lidera, jeśli chodzi o szeroką i unikatową ofertę – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Największy sklep OKAÏDI w Polsce z ofertą zabawek Oxybul
OKAÏDI to francuska marka oferująca ubrania dla dzieci od 0 do 14 lat, która pozwala najmłodszym wyrażać swój styl i osobowość. Szanując tożsamość i indywidualność każdego dziecka, OKAÏDI tworzy kreatywną, a przy tym uniwersalną, ponadczasową, wysokiej jakości odzież.
Marka OKAÏDI jest obecna w 51 krajach na całym świecie, w tym od ponad 10 lat w Polsce, gdzie posiada 23 sklepy stacjonarne. Salon dotychczas działający w Westfield Arkadia zyskał zupełnie nowe oblicze. Sklep został przeniesiony z poziomu 1 na poziom 0, gdzie do dyspozycji klientów jest 400 mkw. powierzchni. Salon jest dwukrotnie większy od poprzedniego i tym samym jest to największy sklep OKAÏDI w Polsce.
Oferta nowego sklepu została poszerzona o zabawki francuskiej marki Oxybul, która wyznaje te same zasady co OKAÏDI. Gry i zabawki Oxybul pobudzają oraz wspierają rozwój zmysłów i talentów u dzieci na każdym etapie życia. Co istotne, są współtworzone przez rodziców i rekomendowane przez ekspertów, za cel stawiając wsparcie nauki poprzez zabawę.
Samsung Brand Store w nowej odsłonie
Również na parterze na klientów czeka odświeżony sklep Samsung Brand Store – prawdziwa gratka dla fanów najnowszych technologii. Pierwszy salon marki w Polsce, działający od 2013 roku, zyskał nową ekspozycję utrzymaną w koreańskim designie. W lokalu powstały strefy tematyczne, które pozwalają odwiedzającym na jeszcze lepsze doświadczanie produktów Samsung.
W nowo zaprojektowanym Samsung Brand Store klienci mają możliwość przetestowania i zakupu najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek, akcesoriów, kart pamięci czy soundbarów oraz telewizorów. Klienci mogą też skorzystać ze wsparcia profesjonalnych konsultantów, którzy pomogą im wybrać sprzęt i zapewnią informacje niezbędne do zakupu.
Nowy salon Homla w Westfield Arkadia
W pobliżu OKAÏDI i Samsung Brand Store znalazła się nowość w ofercie dla klientów poszukujących akcesoriów i dekoracji do domu. Homla to marka wyposażenia wnętrz, dynamicznie rozwijająca się już od 7 lat. Jej oferta obejmuje kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję. Asortyment Homla cechuje się wyjątkowym designem oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami, które są dostępne w atrakcyjnej cenie.
Sklep Homla w Westfield Arkadia znajduje się na parterze i ma 300 mkw. powierzchni, tworząc wygodną przestrzeń do poszukiwania inspiracji do wystroju wnętrz. To już dziewiąty salon Homla w Warszawie, co świadczy o ugruntowanej pozycji marki w stolicy.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.