Nowy Business Development Director w Primavera Parfum
Primavera Parfum Group, jedyny w kraju kompleksowy hub e-commerce dla firm z branży health&bealuty, dynamicznie się rozwija. W ostatnim czasie do zespołu w roli Business Development Directora dołączył Marek Rozbiewski. To doświadczony menadżer, którego celem jest zbudowanie trwałych relacji z klientami sieciowymi oraz rozwój segmentu dystrybucji oraz marek własnych.
Primavera Parfum jest jednym z największych dystrybutorów i sprzedawców e-commerce produktów z kategorii kosmetycznych w Polsce. Działając na wielu płaszczyznach, jako dystrybutor, importer, detalista i dostawca rozwiązań dropshipping, określa swoją działalność jako hub-e-commerce. Do zasobów Grupy należą m.in. internetowe sklepy Tagomago.pl i Perfumeria.pl. W ostatnim czasie Primavera Parfum mocno koncentruje się na rozwoju tzw. rynku nowoczesnego, który obejmuje między innymi segment klientów sieciowych. W celu zwiększenia swoich kompetencji w tym obszarze Grupa pozyskała doświadczonego menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG, w tym również kosmetycznej.
Marek Rozbiewski objął funkcję Business Development Directora, a do jego głównych zadań należeć będzie nawiązanie i rozpoczęcie długoterminowej współpracy z klientami sieciowymi oraz utrzymanie z nimi dobrych relacji biznesowych. Na tym jednak nie kończą się jego obowiązki
– Zamierzam zadbać o rozwój dystrybucji Primavera Parfum na krajowym rynku marek dystrybucyjnych, jak również marek własnych. Osiągnięcie tego celu będzie wymagać z mojej strony wspierania Działu Marketingu w budowaniu portfolio produktowego oferty firmy – poinformował Marek Rozbiewski, Business Development Director w Primavera Parfum.
Jak twierdzi Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum Group, zatrudnienie nowego dyrektora pozwoli Grupie rozwinąć kluczowe obszary swojej działalności biznesowej.
– Wiążemy duże nadzieje z pracą nowego Business Development Directora. Chcemy korzystać z jego wieloletniego doświadczenia w procesie budowania nowych marek czy realizacji zadań strategicznych, uwzględniających między innymi planowanie budżetu – powiedział Karasek.
Nowy Business Development Director posiada aż 24-letnie doświadczenie w branży beauty&health. W trakcie swojej kariery odnosił spektakularne sukcesy w takich firmach jak: Coca-Cola, Reckitt Benckiser czy Eurus. Jego kompetencje obejmują m.in.: rozwój strategii handlowej i marketingowej, zarządzanie zespołami sprzedaży i marketingu, negocjacje handlowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, analizę rynku oraz adaptację do zmieniających się trendów, jak również wdrażanie innowacyjnych produktów na rynek.
Więcej informacji o Primavera Parfum Group znajduje się na oficjalnej stronie: https://www.primaveraperfum.pl/ .
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.