Komunikaty PR

Nowy Business Development Director w Primavera Parfum

2024-09-13  |  08:00

 

Primavera Parfum Group, jedyny w kraju kompleksowy hub e-commerce dla firm z branży health&bealuty, dynamicznie się rozwija. W ostatnim czasie do zespołu w roli Business Development Directora dołączył Marek Rozbiewski. To doświadczony menadżer, którego celem jest zbudowanie trwałych relacji z klientami sieciowymi oraz rozwój segmentu dystrybucji oraz marek własnych.

Primavera Parfum jest jednym z największych dystrybutorów i sprzedawców e-commerce produktów z kategorii kosmetycznych w Polsce. Działając na wielu płaszczyznach, jako dystrybutor, importer, detalista i dostawca rozwiązań dropshipping, określa swoją działalność jako hub-e-commerce. Do zasobów Grupy należą m.in. internetowe sklepy Tagomago.pl i Perfumeria.pl. W ostatnim czasie Primavera Parfum mocno koncentruje się na rozwoju tzw. rynku nowoczesnego, który obejmuje między innymi segment klientów sieciowych. W celu zwiększenia swoich kompetencji w tym obszarze Grupa pozyskała doświadczonego menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG, w tym również kosmetycznej.

Marek Rozbiewski objął funkcję Business Development Directora, a do jego głównych zadań należeć będzie nawiązanie i rozpoczęcie długoterminowej współpracy z klientami sieciowymi oraz utrzymanie z nimi dobrych relacji biznesowych. Na tym jednak nie kończą się jego obowiązki

 – Zamierzam zadbać o rozwój dystrybucji Primavera Parfum na krajowym rynku marek dystrybucyjnych, jak również marek własnych. Osiągnięcie tego celu będzie wymagać z mojej strony wspierania Działu Marketingu w budowaniu portfolio produktowego oferty firmy – poinformował Marek Rozbiewski, Business Development Director w Primavera Parfum.

Jak twierdzi Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum Group, zatrudnienie nowego dyrektora pozwoli Grupie rozwinąć kluczowe obszary swojej działalności biznesowej.

Wiążemy duże nadzieje z pracą nowego Business Development Directora. Chcemy korzystać z jego wieloletniego doświadczenia w procesie budowania nowych marek czy realizacji zadań strategicznych, uwzględniających między innymi planowanie budżetu – powiedział Karasek.

Nowy Business Development Director posiada aż 24-letnie doświadczenie w branży beauty&health. W trakcie swojej kariery odnosił spektakularne sukcesy w takich firmach jak:  Coca-Cola, Reckitt Benckiser czy Eurus. Jego kompetencje obejmują m.in.: rozwój strategii handlowej i marketingowej, zarządzanie zespołami sprzedaży i marketingu, negocjacje handlowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, analizę rynku oraz adaptację do zmieniających się trendów, jak również wdrażanie innowacyjnych produktów na rynek.

Więcej informacji o Primavera Parfum Group znajduje się na oficjalnej stronie:  https://www.primaveraperfum.pl/ .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.