Nowy sklep C&A w Blue City
Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki C&A doskonale wpisuje się w strategię centrum, zarówno pod kątem optymalizacji asortymentowej, jak i wdrażanego programu przyjazności ekologicznej. Marka również stawia na modernizację swoich placówek oraz dalszy rozwój w Polsce.
Strategię zorientowania na przyszłość C&A doskonale oddaje sklep w Blue City. Salon
o powierzchni ponad 2 200 m kw. będzie dostępny na poziomie 0, a prowadzić do niego będą 3 wygodne wejścia. Projekt realizowany jest zgodnie z najnowszym konceptem – układ sklepu jest przemyślany, przejrzysty i spójny. Nowoczesne meble w stonowanych kolorach zapewnią inspirującą prezentację kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej. Denim jest kluczowym obszarem modowych kompetencji C&A, dlatego w sklepie przewidziano specjalnie zaprojektowane elementy, takie jak „dżinsowe” stoły i ekspozytory, dzięki którym znalezienie odpowiedniego kroju i rozmiaru spodni stanie się proste i przyjemne.
Zrównoważone podejście odgrywa ważną rolę zarówno w strategii Blue City, jak i C&A. Nowy najemca zwiększa udział produktów wytwarzanych w bardziej zrównoważony sposób, co umożliwia klientom dokonywanie świadomych wyborów. Grafiki w sklepie i metki na produktach w prosty sposób komunikują i wyjaśniają zaangażowanie marki. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane oświetlenie LED zapewni nie tylko łatwą nawigację w kluczowych obszarach sklepu, ale także ekonomię w zakresie zużycia energii. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, w sklepie w Blue City dostępne będą samoobsługowe kasy oraz możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych.
„Nowy sklep C&A został zaprojektowany w sposób pozwalający zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenie zakupowe, zgodne z celem marki: inspirować klientów każdego dnia, aby wyglądali, czuli się i postępowali dobrze. Wierzę, że w Blue City uda się go szybko zrealizować” – powiedział Tomasz Paszkowski Country Manager C&A Polska.
„Cieszę, że tak popularny sklep otwiera się właśnie w Blue City. Nasi klienci to również rodziny z dziećmi, którzy chcą spędzić dobrze czas, zatem oferta C&A jest doskonale dopasowana do ich potrzeb. Jestem pewien, że będzie to chętnie odwiedzane miejsce ” – komentuje Yoram Reshef, Wiceprezes Zarządu Blue City.
Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.