Komunikaty PR

NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers

2023-10-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

3 500 marek własnych, ponad 100 stacjonarnych sklepów i pozycja lidera w e-commerce. SFD od lat specjalizuje się w produkcji odżywek i suplementów diety oraz stale poszerza ofertę żywności. Wiodącymi markami tej międzynarodowej firmy są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers. To smaczne przekąski bez cukru przeznaczone dla sportowców, osób aktywnych i konsumentów, którzy chcą zadbać o dobre samopoczucie na co dzień.

Rynek suplementów diety w Polsce był wart w 2022 roku 7,7 mld zł – wynika z raportu firmy badawczej PMR. O rozwoju rynku świadczy fakt, że dynamika wzrostu osiągnęła poziom 14%. Idzie to w parzy z rosnącym zaufaniem klientów, które wiąże się ze wzrostem świadomości na temat zdrowia, aktywnego trybu życia i odpowiedniej diety.  Przedstawiciele branży dostrzegając ten trend, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Stale aktualizują standardy bezpieczeństwa, kontrolują jakość suplementów diety oraz dzielą się ze sobą najlepszymi praktykami. Jednym z liderów tego rynku jest firma SFD, której korzenie sięgają 1999 roku. 

To właśnie wtedy założyciel i obecny prezes firmy, Mateusz Pazdan stworzył pierwsze w Polsce forum skupiające pasjonatów aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Kilka lat później firma SFD rozpoczęła sprzedaż odżywek i suplementów diety. Dziś jest notowanym na giełdzie międzynarodowym przedsiębiorstwem, które jest liderem e-commerce w Polsce w kategorii odżywek i suplementów diety.

Od początku działalności SFD naszą misją jest wspieranie ludzi w zdrowym odżywianiu i realizacji ich celów związanych ze sportem. Konsekwentnie stawiamy na wysoką jakość oferowanych produktów, które powstają ze sprawdzonych i wartościowych składników. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami, możemy rozwijać i poszerzać naszą ofertę, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że istotna jest dla nich dostępność naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży. Od lat obserwujemy rozwój e-commerce, ale ciągle bardzo ważna jest dla nas współpraca z największymi sieciami handlowymi, które gwarantują dostępność naszych towarów w wielu stacjonarnych miejscach kraju – powiedział założyciel i prezes SFD, Mateusz Pazdan.

SFD ma w swojej ofercie aż 8 000 produktów, w tym 3 500 tysiąca pod własnymi markami. Sprzedaż odbywa się w modelu omnichannel, w którym coraz większą rolę odgrywa e-commerce. W 2022 roku odpowiadał za połowę przychodów firmy, które osiągnęły 325 mln złotych. Na drugim miejscu pod względem wielkości przychodów znalazły się sieci handlowe (61 mln zł), między innymi Żabka, Lidl, Biedronka czy Dino. Wiodącymi markami w tych sieciach są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS oraz Kizzers.

NUTLOVE to seria produktów, która powstała z miłości do orzechów. Zdrowe i smaczne przekąski bez dodatku cukru i oleju palmowego stanowią doskonałe urozmaicenie zdrowej diety, dodając charakteru wielu daniom. Występują w różnych wersjach, a powodzeniem cieszą się Nutlove White Choco Peanut o smaku białej czekolady z dodatkiem prażonych orzeszków ziemnych i soli himalajskiej czy krem orzechowo-czekoladowy Choco Hazelnut.

FITKING DELICIOUS to już kultowa marka żywności dietetycznej z proteinowymi przekąskami i napojami dla sportowców. Nie zawierające cukru i oleju palmowego chipsy białkowe, batony proteinowe, żelki z kofeiną i witaminami czy orzeźwiające napoje są ważnym elementem treningu oraz zdrowej i zbilansowanej diety.

Kolejną popularną marką żywności SFD jest linia dietetycznych słodyczy Kizzers, która powstała w wyniku współpracy z popularnym polskim raperem – Kizo. Produkty Kizzers, podobnie jak NUTLOVE i FITKING DELICIOUS, nie zawierają cukru. Dużym zainteresowaniem konsumentów cieszy się batonik z nadzieniem mleczno-kokosowym oraz krem o smaku kokosowo-nugatowym. Produkty Kizzers zaspokajają nagły głód, a także sprawdzają się jako szybkie przekąski w ciągu dnia oraz pełnowartościowe uzupełnienie zdrowej diety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.