Komunikaty PR

Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowe koncepty handlowe

2024-11-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znane marki modowe i lifestylowe modernizują swoje lokale w Galerii Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 19 najemców tego obiektu zdecydowało się na ich remodeling. W samym tylko 2024 roku takie inwestycje zrealizowało 9 rynkowych liderów, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport. Łącznie w częstochowskim centrum handlowym remonty przeprowadzono już na niemal 6,3 tys. m kw. powierzchni wynajmowanej przez wieloletnich partnerów biznesowych.

– Przestrzeń Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za trendami na rynku retail oraz trendami konsumenckimi. W ostatnich latach odświeżyliśmy strefy wejść i parkingi piętrowe, a także zyskaliśmy nowe miejsca spotkań i relaksu– mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej i dodaje: – Równolegle także nasi najemcy, zwłaszcza z segmentu mody oraz zdrowia i urody, realizowali swoje inwestycje. Te zaowocowały nie tylko modernizacjami lokali, relokacjami czy zwiększeniem powierzchni najmu, ale w wielu przypadkach także wprowadzeniem nowych, często opartych na omnichannelu, konceptów handlowych.

W rezultacie oferta Galerii Jurajskiej znacząco wzbogaciła się o rozwiązania łączące zakupy online i offline (np. dostęp do usług click&collect), unowocześniła się i zyskała na unikalności. Tym bardziej że dla wielu marek wprowadzenie nowego formatu wiązało się także z jego debiutem na lokalnym rynku.

– Siłą oferty Jurajskiej jest dziś nie tylko bogate, stale rozwijające się portfolio marek, oparte na najpopularniejszych sieciach fashion, ale także to, jak ewoluuje nasza oferta w obrębie już stworzonego tenant-mixu i jak wiele nowości zapewnia klientom na lokalnym rynku – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Fakt, że kupujący w Jurajskiej mają dostęp do najświeższych konceptów znanych marek oraz do nowych brandów, które wciąż się pojawiają, sprawia, że umacniamy naszą pozycję jako regionalnej destynacji zakupowej nr 1. Co więcej, stale zaciekawiamy konsumenta oraz zapewniamy mu dostęp do nowoczesnych sposobów robienia zakupów – dodaje.

Wśród 19 marek, które w latach 2023-2024 zmodernizowały swoje lokale w Galerii Jurajskiej, oprócz perfumerii Sephora, marek odzieżowych New Yorker i Bershka czy sportowego multibrandu Intersport, znaleźć można także takie brandy jak chociażby: Stradivarius, Massimo Dutti, Monnari, VISTULA, Pepco, Big Star, Wittchen, Matik, Lavard, Tatuum, A-DONG, Bacówka czy iDream.

– Silna pozycja lidera, konkurencyjna oferta, chłonny regionalny rynek konsumencki, dynamiczny rozwój obiektu w ostatnich latach, wysoki wskaźnik zakupów na poziomie 94%* czy z pomysłem prowadzony marketing, to tylko niektóre z atutów Galerii Jurajskiej, które skłaniają coraz większą liczbę najemców do modernizacji lokali lub wprowadzania nowych konceptów – podkreśla Anna Borecka.

– Mają oni bowiem pewność, że realizują te inwestycje w atrakcyjnym obiekcie o dużym potencjale biznesowym oraz w miejscu, które podąża za rzeczywistymi potrzebami klientem i trendami w handlu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niezmiennie od 15 lat Jurajska pozostaje pierwszym wyborem zakupowym dla większości mieszkańców regionu, szczególnie dla klientów poszukujących oferty odzieżowej – dodaje.

To jednak nie koniec nowości. Jak informuje dyrektor obiektu, kolejne marki rozważają podobne zmiany w swoich lokalach. – 2025 rok również zapowiada się intensywnie, a oferta Jurajskiej będzie dalej rozwijana. W planach są nowe otwarcia, obejmujące marki z sektora gastronomii, elektroniki czy usług, a także kolejne modernizacje, których celem jest dalsze unowocześnianie tenant-mixu – dodaje.

*Dane za badaniami marketingowymi Market Side, czerwiec 2024.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.