Komunikaty PR

Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowe koncepty handlowe

2024-11-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znane marki modowe i lifestylowe modernizują swoje lokale w Galerii Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 19 najemców tego obiektu zdecydowało się na ich remodeling. W samym tylko 2024 roku takie inwestycje zrealizowało 9 rynkowych liderów, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport. Łącznie w częstochowskim centrum handlowym remonty przeprowadzono już na niemal 6,3 tys. m kw. powierzchni wynajmowanej przez wieloletnich partnerów biznesowych.

– Przestrzeń Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za trendami na rynku retail oraz trendami konsumenckimi. W ostatnich latach odświeżyliśmy strefy wejść i parkingi piętrowe, a także zyskaliśmy nowe miejsca spotkań i relaksu– mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej i dodaje: – Równolegle także nasi najemcy, zwłaszcza z segmentu mody oraz zdrowia i urody, realizowali swoje inwestycje. Te zaowocowały nie tylko modernizacjami lokali, relokacjami czy zwiększeniem powierzchni najmu, ale w wielu przypadkach także wprowadzeniem nowych, często opartych na omnichannelu, konceptów handlowych.

W rezultacie oferta Galerii Jurajskiej znacząco wzbogaciła się o rozwiązania łączące zakupy online i offline (np. dostęp do usług click&collect), unowocześniła się i zyskała na unikalności. Tym bardziej że dla wielu marek wprowadzenie nowego formatu wiązało się także z jego debiutem na lokalnym rynku.

– Siłą oferty Jurajskiej jest dziś nie tylko bogate, stale rozwijające się portfolio marek, oparte na najpopularniejszych sieciach fashion, ale także to, jak ewoluuje nasza oferta w obrębie już stworzonego tenant-mixu i jak wiele nowości zapewnia klientom na lokalnym rynku – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Fakt, że kupujący w Jurajskiej mają dostęp do najświeższych konceptów znanych marek oraz do nowych brandów, które wciąż się pojawiają, sprawia, że umacniamy naszą pozycję jako regionalnej destynacji zakupowej nr 1. Co więcej, stale zaciekawiamy konsumenta oraz zapewniamy mu dostęp do nowoczesnych sposobów robienia zakupów – dodaje.

Wśród 19 marek, które w latach 2023-2024 zmodernizowały swoje lokale w Galerii Jurajskiej, oprócz perfumerii Sephora, marek odzieżowych New Yorker i Bershka czy sportowego multibrandu Intersport, znaleźć można także takie brandy jak chociażby: Stradivarius, Massimo Dutti, Monnari, VISTULA, Pepco, Big Star, Wittchen, Matik, Lavard, Tatuum, A-DONG, Bacówka czy iDream.

– Silna pozycja lidera, konkurencyjna oferta, chłonny regionalny rynek konsumencki, dynamiczny rozwój obiektu w ostatnich latach, wysoki wskaźnik zakupów na poziomie 94%* czy z pomysłem prowadzony marketing, to tylko niektóre z atutów Galerii Jurajskiej, które skłaniają coraz większą liczbę najemców do modernizacji lokali lub wprowadzania nowych konceptów – podkreśla Anna Borecka.

– Mają oni bowiem pewność, że realizują te inwestycje w atrakcyjnym obiekcie o dużym potencjale biznesowym oraz w miejscu, które podąża za rzeczywistymi potrzebami klientem i trendami w handlu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niezmiennie od 15 lat Jurajska pozostaje pierwszym wyborem zakupowym dla większości mieszkańców regionu, szczególnie dla klientów poszukujących oferty odzieżowej – dodaje.

To jednak nie koniec nowości. Jak informuje dyrektor obiektu, kolejne marki rozważają podobne zmiany w swoich lokalach. – 2025 rok również zapowiada się intensywnie, a oferta Jurajskiej będzie dalej rozwijana. W planach są nowe otwarcia, obejmujące marki z sektora gastronomii, elektroniki czy usług, a także kolejne modernizacje, których celem jest dalsze unowocześnianie tenant-mixu – dodaje.

*Dane za badaniami marketingowymi Market Side, czerwiec 2024.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.