Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowe koncepty handlowe

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Znane marki modowe i lifestylowe modernizują swoje lokale w Galerii Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 19 najemców tego obiektu zdecydowało się na ich remodeling. W samym tylko 2024 roku takie inwestycje zrealizowało 9 rynkowych liderów, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport. Łącznie w częstochowskim centrum handlowym remonty przeprowadzono już na niemal 6,3 tys. m kw. powierzchni wynajmowanej przez wieloletnich partnerów biznesowych.
– Przestrzeń Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za trendami na rynku retail oraz trendami konsumenckimi. W ostatnich latach odświeżyliśmy strefy wejść i parkingi piętrowe, a także zyskaliśmy nowe miejsca spotkań i relaksu– mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej i dodaje: – Równolegle także nasi najemcy, zwłaszcza z segmentu mody oraz zdrowia i urody, realizowali swoje inwestycje. Te zaowocowały nie tylko modernizacjami lokali, relokacjami czy zwiększeniem powierzchni najmu, ale w wielu przypadkach także wprowadzeniem nowych, często opartych na omnichannelu, konceptów handlowych.
W rezultacie oferta Galerii Jurajskiej znacząco wzbogaciła się o rozwiązania łączące zakupy online i offline (np. dostęp do usług click&collect), unowocześniła się i zyskała na unikalności. Tym bardziej że dla wielu marek wprowadzenie nowego formatu wiązało się także z jego debiutem na lokalnym rynku.
– Siłą oferty Jurajskiej jest dziś nie tylko bogate, stale rozwijające się portfolio marek, oparte na najpopularniejszych sieciach fashion, ale także to, jak ewoluuje nasza oferta w obrębie już stworzonego tenant-mixu i jak wiele nowości zapewnia klientom na lokalnym rynku – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Fakt, że kupujący w Jurajskiej mają dostęp do najświeższych konceptów znanych marek oraz do nowych brandów, które wciąż się pojawiają, sprawia, że umacniamy naszą pozycję jako regionalnej destynacji zakupowej nr 1. Co więcej, stale zaciekawiamy konsumenta oraz zapewniamy mu dostęp do nowoczesnych sposobów robienia zakupów – dodaje.
Wśród 19 marek, które w latach 2023-2024 zmodernizowały swoje lokale w Galerii Jurajskiej, oprócz perfumerii Sephora, marek odzieżowych New Yorker i Bershka czy sportowego multibrandu Intersport, znaleźć można także takie brandy jak chociażby: Stradivarius, Massimo Dutti, Monnari, VISTULA, Pepco, Big Star, Wittchen, Matik, Lavard, Tatuum, A-DONG, Bacówka czy iDream.
– Silna pozycja lidera, konkurencyjna oferta, chłonny regionalny rynek konsumencki, dynamiczny rozwój obiektu w ostatnich latach, wysoki wskaźnik zakupów na poziomie 94%* czy z pomysłem prowadzony marketing, to tylko niektóre z atutów Galerii Jurajskiej, które skłaniają coraz większą liczbę najemców do modernizacji lokali lub wprowadzania nowych konceptów – podkreśla Anna Borecka.
– Mają oni bowiem pewność, że realizują te inwestycje w atrakcyjnym obiekcie o dużym potencjale biznesowym oraz w miejscu, które podąża za rzeczywistymi potrzebami klientem i trendami w handlu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niezmiennie od 15 lat Jurajska pozostaje pierwszym wyborem zakupowym dla większości mieszkańców regionu, szczególnie dla klientów poszukujących oferty odzieżowej – dodaje.
To jednak nie koniec nowości. Jak informuje dyrektor obiektu, kolejne marki rozważają podobne zmiany w swoich lokalach. – 2025 rok również zapowiada się intensywnie, a oferta Jurajskiej będzie dalej rozwijana. W planach są nowe otwarcia, obejmujące marki z sektora gastronomii, elektroniki czy usług, a także kolejne modernizacje, których celem jest dalsze unowocześnianie tenant-mixu – dodaje.
*Dane za badaniami marketingowymi Market Side, czerwiec 2024.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.