Komunikaty PR

Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje

2024-10-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Północna stale umacnia swoją ofertę. Dwóch najemców – Sephora i Dealz –zmodernizowało właśnie swoje lokale, a Dealz dodatkowo zmienił lokalizację. W połowie września w obiekcie zadebiutowała także międzynarodowa sieć Nanu-Nana, oferująca m.in. upominki.

Północna zakończyła lato ze zmianami w ofercie. Warszawska galeria nie tylko zyskała nowego najemcę, ale także aż dwóch wieloletnich partnerów biznesowych zdecydowało się na inwestycje w obiekcie. W rezultacie marka Sephora powiększyła swój lokal, który dziś ma 319 m kw. Brand zdecydował się też na wprowadzenie do Północnej swojego najnowszego konceptu handlowego.

Perfumeria ma zmieniony układ, a także jest jeszcze lepiej dopasowana do potrzeb klientów. Zastosowano tu m.in. czytelną nawigację stref i kategorii oraz nową strefę wejścia. Lokal zyskał też nowe zabudowy oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wszystkie zmiany były natomiast skoncentrowane na rozwoju customer experience. Docelowo w lokalu mają także pojawić się tzw. pick-up wall, który ułatwia odbiór zakupów online oraz kasy samoobsługowe.

– Sephora to jeden z naszych kluczowych najemców, z którym współpracujemy od lat, dlatego cieszy nas, że marka umacnia swoją obecność w Galerii Północnej, a także inwestuje w modernizację. Dzięki temu nasi klienci zyskują nie tylko nowoczesną przestrzeń zakupową, ale także jeszcze szerszą ofertę perfum i kosmetyków, w tym dostęp do wielu pożądanych marek – mówi Julita Kubalska, Head of Retail Leasing w GTC SA. – Jest to kolejny przykład na to, że oferta Północnej stale unowocześnia się i ewoluuje. To przyciąga klientów, ale także sprawia, że dla coraz większego grona warszawiaków jesteśmy pierwszym wyborem – dodaje.

Tym bardziej, że nie tylko Sephora się zmieniła. Także międzynarodowa sieć Dealz zdecydowała się relokować swój sklep na większy metraż. Lokal, uruchomiony pod koniec sierpnia, ma obecnie 510 m kw. Przestrzeń dodatkowo zyskała nową aranżację.– Dealz to sklep, który chętnie wybierany jest przez naszych klientów, także na codzienny shopping. Szeroki i zróżnicowany asortyment sprawiają, że jest to miejsce, które umożliwia zrobienie zróżnicowanych zakupów dla całej rodziny – począwszy od kosmetyków, przyborów szkolnych, na produktach spożywczych kończąc. Wizytom w sklepie sprzyja także dogodna lokalizacja. Dealz znajduje się na tym samym poziomie, co tak lubiane sklepy jak H&M, Sinsay, RTV Euro AGD czy Pepco – mówi Julita Kubalska.

Nowością w ofercie jest natomiast salon Nanu-Nana. Marka wynajęła w Północnej lokal mający 163 m kw. Jest to jeden z pierwszych sklepów tej sieci w Warszawie. W jego ofercie klienci mogą znaleźć pomysły na prezent, gadżety urodzinowe oraz modne dekoracje do domu. – Nanu-Nana to popularna marka, której oczekiwali nasi klienci. Jej debiut jest więc odpowiedzią Północnej na potrzeby lokalnego rynku. Nowy sklep uzupełnia naszą ofertę zarówno o szeroki asortyment upominków, jak również o akcesoria do wnętrz – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager w GTC SA.

Nie jest to koniec zmian w ofercie Północnej. – Nieustannie pracujemy nad rozwojem portfolio marek . Z jednej strony stawiamy na przedłużanie umów, modernizacje sklepów oraz wprowadzanie przez naszych wieloletnich partnerów nowych konceptów handlowych, co unowocześnia naszą ofertę, a w wielu przypadkach umacnia jej omnichannelowy charakter – mówi Julita Kubalska. – Z drugiej strony poszerzamy naszą ofertę o nowości, podążając zarówno za rynkowymi trendami, jak również – co istotne – za oczekiwaniami, jakie względem Północnej mają klienci. Tym samym tworzymy przestrzeń, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe. Tegoroczne debiuty, m.in. Nanu-Nana czy JYSK, są tego najlepszym przykładem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.