Komunikaty PR

Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje

2024-10-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Północna stale umacnia swoją ofertę. Dwóch najemców – Sephora i Dealz –zmodernizowało właśnie swoje lokale, a Dealz dodatkowo zmienił lokalizację. W połowie września w obiekcie zadebiutowała także międzynarodowa sieć Nanu-Nana, oferująca m.in. upominki.

Północna zakończyła lato ze zmianami w ofercie. Warszawska galeria nie tylko zyskała nowego najemcę, ale także aż dwóch wieloletnich partnerów biznesowych zdecydowało się na inwestycje w obiekcie. W rezultacie marka Sephora powiększyła swój lokal, który dziś ma 319 m kw. Brand zdecydował się też na wprowadzenie do Północnej swojego najnowszego konceptu handlowego.

Perfumeria ma zmieniony układ, a także jest jeszcze lepiej dopasowana do potrzeb klientów. Zastosowano tu m.in. czytelną nawigację stref i kategorii oraz nową strefę wejścia. Lokal zyskał też nowe zabudowy oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wszystkie zmiany były natomiast skoncentrowane na rozwoju customer experience. Docelowo w lokalu mają także pojawić się tzw. pick-up wall, który ułatwia odbiór zakupów online oraz kasy samoobsługowe.

– Sephora to jeden z naszych kluczowych najemców, z którym współpracujemy od lat, dlatego cieszy nas, że marka umacnia swoją obecność w Galerii Północnej, a także inwestuje w modernizację. Dzięki temu nasi klienci zyskują nie tylko nowoczesną przestrzeń zakupową, ale także jeszcze szerszą ofertę perfum i kosmetyków, w tym dostęp do wielu pożądanych marek – mówi Julita Kubalska, Head of Retail Leasing w GTC SA. – Jest to kolejny przykład na to, że oferta Północnej stale unowocześnia się i ewoluuje. To przyciąga klientów, ale także sprawia, że dla coraz większego grona warszawiaków jesteśmy pierwszym wyborem – dodaje.

Tym bardziej, że nie tylko Sephora się zmieniła. Także międzynarodowa sieć Dealz zdecydowała się relokować swój sklep na większy metraż. Lokal, uruchomiony pod koniec sierpnia, ma obecnie 510 m kw. Przestrzeń dodatkowo zyskała nową aranżację.– Dealz to sklep, który chętnie wybierany jest przez naszych klientów, także na codzienny shopping. Szeroki i zróżnicowany asortyment sprawiają, że jest to miejsce, które umożliwia zrobienie zróżnicowanych zakupów dla całej rodziny – począwszy od kosmetyków, przyborów szkolnych, na produktach spożywczych kończąc. Wizytom w sklepie sprzyja także dogodna lokalizacja. Dealz znajduje się na tym samym poziomie, co tak lubiane sklepy jak H&M, Sinsay, RTV Euro AGD czy Pepco – mówi Julita Kubalska.

Nowością w ofercie jest natomiast salon Nanu-Nana. Marka wynajęła w Północnej lokal mający 163 m kw. Jest to jeden z pierwszych sklepów tej sieci w Warszawie. W jego ofercie klienci mogą znaleźć pomysły na prezent, gadżety urodzinowe oraz modne dekoracje do domu. – Nanu-Nana to popularna marka, której oczekiwali nasi klienci. Jej debiut jest więc odpowiedzią Północnej na potrzeby lokalnego rynku. Nowy sklep uzupełnia naszą ofertę zarówno o szeroki asortyment upominków, jak również o akcesoria do wnętrz – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager w GTC SA.

Nie jest to koniec zmian w ofercie Północnej. – Nieustannie pracujemy nad rozwojem portfolio marek . Z jednej strony stawiamy na przedłużanie umów, modernizacje sklepów oraz wprowadzanie przez naszych wieloletnich partnerów nowych konceptów handlowych, co unowocześnia naszą ofertę, a w wielu przypadkach umacnia jej omnichannelowy charakter – mówi Julita Kubalska. – Z drugiej strony poszerzamy naszą ofertę o nowości, podążając zarówno za rynkowymi trendami, jak również – co istotne – za oczekiwaniami, jakie względem Północnej mają klienci. Tym samym tworzymy przestrzeń, która zaspokaja szerokie potrzeby zakupowe. Tegoroczne debiuty, m.in. Nanu-Nana czy JYSK, są tego najlepszym przykładem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.