Komunikaty PR

Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię

2024-11-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand zdecydował się dodatkowo na wynajem wyspy handlowej, na której ulokowano specjalnie zaaranżowaną, przestronną strefę ze stolikami dla gości kawiarni.

– Lajkonik to ciekawy koncept, który łączy w sobie piekarnię, cukiernię i kawiarnię. Jest to więc debiut, który wzmacnia ofertę Nowych Czyżyn w wielu wymiarach. Zyskujemy zarówno nowy punkt handlowy z szeroką i zróżnicowaną ofertą, bogatą w unikalne produkty, jak i miejsce, w którym można spotkać się, napić kawy i spędzić czas ze znajomymi – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Debiut ten idealnie wpisuje się także w realizowaną przez nas strategię leasingową, która nastawiona jest na obecność w naszych centrach handlowych popularnych i atrakcyjnych konsumencko marek, które nie tylko zaspokajają zróżnicowane potrzeby lokalnego rynku, ale także są bliskie naszej społeczności i rozpoznawalne w niej. Lajkonik, marka działająca od lat w Krakowie, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.

Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia posiada dziś w stolicy Małopolski aż 18. lokali. Nowo otwarty lokal w Nowych Czyżynach jest 19. w mieście, a zarazem 24., należącym do sieci, która na rynku pojawiła się w 2012 roku i obecnie działa w Krakowie i Katowicach. W ofercie lokalu w Nowych Czyżynach kupujący mogą znaleźć różne rodzaje chlebów i bułek, bajgle krakowskie, a także szerokie menu kawiarniane. Dostępne są w nim chociażby kanapki przygotowywane na miejscu, zapiekanki, croissanty, rollsy z nadzieniem (w tym pistacjowym), ciasta, drożdżówki, pączki, kruszynki, napoje sezonowe i kawa.

– Lajkonik to marka znana krakowianom od lat. Cieszymy się więc, że teraz także u nas jest dostępna. Miejsce, które powstało, wyróżnia się charakterem oraz szeroką ofertą. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. W Lajkoniku można zarówno zrobić codzienne zakupy świeżego pieczywa, kupić kanapki czy ciasta na wynos, np. do pracy, ale także zrelaksować się nad kawą w przerwie między zakupami – mówi Karolina Nitowska.

– Jest to więc otwarcie, które znacząco wzmacnia naszą ofertę zarówno w segmencie spożywczym, w którym pojawiają się produkty typowe dla Lajkonika, jak również w segmencie gastronomicznym. Co więcej, marka ta pokazuje, że w rozwoju oferty handlowej centrów convenience odważnie dziś sięgamy po nowoczesne koncepty, wychodzące poza tradycyjne ramy, w tym przypadku piekarni – dodaje.

W efekcie otwarcia kupujący mogą znaleźć w Nowych Czyżynach już 17 piekarni, cukierni i lokali gastronomicznych. portfolio centrum handlowego dostępne są takie marki jak m.in. Nakielny, Awiteks, Piekarnia i Cukiernia Buczek, Wytwórnia Pączków czy Gruzińska Piekarnia.

– Marka Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia rośnie. W naszej strategii zakładamy ciągły rozwój sieci, a CH Nowe Czyżyny było dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji – mówi Piotr Para, Dyrektor Generalny, Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia i dodaje: – Jesteśmy mocno skoncentrowani na badaniu potrzeb naszych klientów i wychodzeniu im naprzeciw. Na podstawie naszych analiz wiemy, że Nowe Czyżyny to idealne miejsce dla Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia. Dzięki temu otwarciu rozszerzamy swoją obecność w Krakowie, docierając nie tylko do mieszkańców Czyżyn, ale również Nowej Huty i okolic.


Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 95 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Empik, Douglas, Rossmann, home&you, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.