Oferta Nowych Czyżyn bogatsza o Lajkonik Piekarnię i Kawiarnię
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia debiutuje w centrum handlowym Nowe Czyżyny w Krakowie. Marka, mająca swoją sieć w Krakowie i Katowicach, uruchomiła właśnie najnowszy lokal. Ponadto brand zdecydował się dodatkowo na wynajem wyspy handlowej, na której ulokowano specjalnie zaaranżowaną, przestronną strefę ze stolikami dla gości kawiarni.
– Lajkonik to ciekawy koncept, który łączy w sobie piekarnię, cukiernię i kawiarnię. Jest to więc debiut, który wzmacnia ofertę Nowych Czyżyn w wielu wymiarach. Zyskujemy zarówno nowy punkt handlowy z szeroką i zróżnicowaną ofertą, bogatą w unikalne produkty, jak i miejsce, w którym można spotkać się, napić kawy i spędzić czas ze znajomymi – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Debiut ten idealnie wpisuje się także w realizowaną przez nas strategię leasingową, która nastawiona jest na obecność w naszych centrach handlowych popularnych i atrakcyjnych konsumencko marek, które nie tylko zaspokajają zróżnicowane potrzeby lokalnego rynku, ale także są bliskie naszej społeczności i rozpoznawalne w niej. Lajkonik, marka działająca od lat w Krakowie, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia posiada dziś w stolicy Małopolski aż 18. lokali. Nowo otwarty lokal w Nowych Czyżynach jest 19. w mieście, a zarazem 24., należącym do sieci, która na rynku pojawiła się w 2012 roku i obecnie działa w Krakowie i Katowicach. W ofercie lokalu w Nowych Czyżynach kupujący mogą znaleźć różne rodzaje chlebów i bułek, bajgle krakowskie, a także szerokie menu kawiarniane. Dostępne są w nim chociażby kanapki przygotowywane na miejscu, zapiekanki, croissanty, rollsy z nadzieniem (w tym pistacjowym), ciasta, drożdżówki, pączki, kruszynki, napoje sezonowe i kawa.
– Lajkonik to marka znana krakowianom od lat. Cieszymy się więc, że teraz także u nas jest dostępna. Miejsce, które powstało, wyróżnia się charakterem oraz szeroką ofertą. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. W Lajkoniku można zarówno zrobić codzienne zakupy świeżego pieczywa, kupić kanapki czy ciasta na wynos, np. do pracy, ale także zrelaksować się nad kawą w przerwie między zakupami – mówi Karolina Nitowska.
– Jest to więc otwarcie, które znacząco wzmacnia naszą ofertę zarówno w segmencie spożywczym, w którym pojawiają się produkty typowe dla Lajkonika, jak również w segmencie gastronomicznym. Co więcej, marka ta pokazuje, że w rozwoju oferty handlowej centrów convenience odważnie dziś sięgamy po nowoczesne koncepty, wychodzące poza tradycyjne ramy, w tym przypadku piekarni – dodaje.
W efekcie otwarcia kupujący mogą znaleźć w Nowych Czyżynach już 17 piekarni, cukierni i lokali gastronomicznych. portfolio centrum handlowego dostępne są takie marki jak m.in. Nakielny, Awiteks, Piekarnia i Cukiernia Buczek, Wytwórnia Pączków czy Gruzińska Piekarnia.
– Marka Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia rośnie. W naszej strategii zakładamy ciągły rozwój sieci, a CH Nowe Czyżyny było dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji – mówi Piotr Para, Dyrektor Generalny, Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia i dodaje: – Jesteśmy mocno skoncentrowani na badaniu potrzeb naszych klientów i wychodzeniu im naprzeciw. Na podstawie naszych analiz wiemy, że Nowe Czyżyny to idealne miejsce dla Lajkonik Piekarnia i Kawiarnia. Dzięki temu otwarciu rozszerzamy swoją obecność w Krakowie, docierając nie tylko do mieszkańców Czyżyn, ale również Nowej Huty i okolic.
Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 95 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Empik, Douglas, Rossmann, home&you, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych.
Rynek KEP w Polsce – dynamiczne zmiany w obsłudze przesyłek
1. urodziny sklepu HARIBO we Wrocławiu
Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Europejscy rolnicy przeciw umowie UE i Mercosur. Obawiają się zalewu taniej żywności z Ameryki Południowej
Europejscy rolnicy sprzeciwiają się umowie między UE a krajami Mercosur w obecnie wynegocjowanym kształcie. Obawiają się, że unijny rynek zostanie zalany przez tanią żywność z Ameryki Południowej, ponieważ tamtejsi rolnicy w przypadku większości produktów nie muszą przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju, które z kolei podnoszą koszty produkcji we wspólnocie. Zdaniem prof. Łukasza Ambroziaka z IERiGŻ – PIB, choć umowa handlowa jako całość w wielu aspektach jest korzystna dla UE, to akurat produkcja rolno-spożywcza może na niej ucierpieć.
Infrastruktura
Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
Bardzo powolny, ale stabilny wzrost na rynku samochodów elektrycznych – tak sytuację swojej branży oceniają firmy, które w niej działają. Zauważają także delikatną zadyszkę spowodowaną dość niską dynamiką rozwoju infrastruktury ładowania względem oczekiwań, co przekłada się na popyt aut. Elektromobilny biznes liczy na działania, które mogłyby pobudzić rynek.
Transport
Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
Sektor przemysłowy jest jednym z głównych emitentów CO2, a jego dekarbonizacja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia unijnych celów neutralności klimatycznej. Dla przedsiębiorstw, zwłaszcza z branż energochłonnych, oznacza to jednak konieczność modernizacji zakładów i przeprojektowania procesów produkcyjnych. Kluczowe są m.in. ich automatyzacja, cyfryzacja i maksymalne skracanie łańcuchów dostaw, również wewnątrzzakładowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.