Oferta oficjalnego sklepu PLL LOT poszerza się o produkty Green Cell
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych od Green Cell to wiosenna nowość w asortymencie oficjalnego sklepu PLL LOT. Produkty dostępne są również w ramach Miles&More - programu lojalnościowego polskiego przewoźnika.
Ładowarka, kabel USB czy powerbank to akcesoria niezbędne w czasie podróży i nie tylko. Dzięki współpracy z polską marką Green Cell produkty z tej kategorii są już dostępne w oficjalnym sklepie internetowym przewoźnika. Ofertę SHOP&MORE wzbogaciły również kultowe ładowarki mobilne do samochodów elektrycznych polskiego producenta, nagrodzone znakiem Red Dot.
Akcesoria Green Cell z dostawą na pokład LOT-u
Produkty Green Cell, podobnie, jak pozostały asortyment sklepu, można zamówić z dostawą pod wskazany adres, a w najbliższej przyszłości również na pokład samolotu realizującego rejs z Warszawy. Umożliwią one pracę i rozrywkę podczas lotu, bez obaw o rozładowanie baterii w laptopie lub smartfonie, a także pozwolą błyskawicznie uzupełnić poziom energii w ulubionym urządzeniu.
- Znam ofertę oficjalnego sklepu PLL LOT i wiem, że trafiają do niej wyłącznie zaufane marki i wysokiej jakości produkty. Dobrze widzieć Green Cell w tym gronie. Jestem przekonany, że nasze akcesoria przypadną do gustu użytkownikom i będą im towarzyszyć w niejednej podróży po świecie - mówi Paweł Ochyński, założyciel marki Green Cell.
Produkty Green Cell w programie Miles&More
Ładowarki, kable, powerbanki i huby polskiej marki są dostępne również dla uczestników programu lojalnościowego Miles&More, w zamian za zgromadzone mile.
- Konsekwentnie dążymy zarówno do zwiększenia wachlarza korzyści dla naszych stałych klientów, jak i poszerzania oferty sklepu SHOP&MORE. Podręczne akcesoria Green Cell są wręcz stworzone dla osób odbywających regularne podróże służbowe, jak i udających się na beztroski wypoczynek, dlatego idealnie wpisały się w ekosystem naszego e-commerce’u - komentuje Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej, Polskie Linie Lotnicze LOT.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.