Komunikaty PR

Oferta oficjalnego sklepu PLL LOT poszerza się o produkty Green Cell

2024-04-09  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global

Akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych od Green Cell to wiosenna nowość w asortymencie oficjalnego sklepu PLL LOT. Produkty dostępne są również w ramach Miles&More - programu lojalnościowego polskiego przewoźnika.

Ładowarka, kabel USB czy powerbank to akcesoria niezbędne w czasie podróży i nie tylko. Dzięki współpracy z polską marką Green Cell produkty z tej kategorii są już dostępne w oficjalnym sklepie internetowym przewoźnika. Ofertę SHOP&MORE wzbogaciły również kultowe ładowarki mobilne do samochodów elektrycznych polskiego producenta, nagrodzone znakiem Red Dot. 

Akcesoria Green Cell z dostawą na pokład LOT-u

Produkty Green Cell, podobnie, jak pozostały asortyment sklepu, można zamówić z dostawą pod wskazany adres, a w najbliższej przyszłości również na pokład samolotu realizującego rejs z Warszawy. Umożliwią one pracę i rozrywkę podczas lotu, bez obaw o rozładowanie baterii w laptopie lub smartfonie, a także pozwolą błyskawicznie uzupełnić poziom energii w ulubionym urządzeniu.

- Znam ofertę oficjalnego sklepu PLL LOT i wiem, że trafiają do niej wyłącznie zaufane marki i wysokiej jakości produkty. Dobrze widzieć Green Cell w tym gronie. Jestem przekonany, że nasze akcesoria przypadną do gustu użytkownikom i będą im towarzyszyć w niejednej podróży po świecie - mówi Paweł Ochyński, założyciel marki Green Cell.

Produkty Green Cell w programie Miles&More

Ładowarki, kable, powerbanki i huby polskiej marki są dostępne również dla uczestników programu lojalnościowego  Miles&More, w zamian za zgromadzone mile. 

- Konsekwentnie dążymy zarówno do zwiększenia wachlarza korzyści dla naszych stałych klientów, jak i poszerzania oferty sklepu SHOP&MORE. Podręczne akcesoria Green Cell są wręcz stworzone dla osób odbywających regularne podróże służbowe, jak i udających się na beztroski wypoczynek, dlatego idealnie wpisały się w ekosystem naszego e-commerce’u - komentuje Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej, Polskie Linie Lotnicze LOT.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.