Komunikaty PR

Oferta oficjalnego sklepu PLL LOT poszerza się o produkty Green Cell

2024-04-09  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global

Akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych od Green Cell to wiosenna nowość w asortymencie oficjalnego sklepu PLL LOT. Produkty dostępne są również w ramach Miles&More - programu lojalnościowego polskiego przewoźnika.

Ładowarka, kabel USB czy powerbank to akcesoria niezbędne w czasie podróży i nie tylko. Dzięki współpracy z polską marką Green Cell produkty z tej kategorii są już dostępne w oficjalnym sklepie internetowym przewoźnika. Ofertę SHOP&MORE wzbogaciły również kultowe ładowarki mobilne do samochodów elektrycznych polskiego producenta, nagrodzone znakiem Red Dot. 

Akcesoria Green Cell z dostawą na pokład LOT-u

Produkty Green Cell, podobnie, jak pozostały asortyment sklepu, można zamówić z dostawą pod wskazany adres, a w najbliższej przyszłości również na pokład samolotu realizującego rejs z Warszawy. Umożliwią one pracę i rozrywkę podczas lotu, bez obaw o rozładowanie baterii w laptopie lub smartfonie, a także pozwolą błyskawicznie uzupełnić poziom energii w ulubionym urządzeniu.

- Znam ofertę oficjalnego sklepu PLL LOT i wiem, że trafiają do niej wyłącznie zaufane marki i wysokiej jakości produkty. Dobrze widzieć Green Cell w tym gronie. Jestem przekonany, że nasze akcesoria przypadną do gustu użytkownikom i będą im towarzyszyć w niejednej podróży po świecie - mówi Paweł Ochyński, założyciel marki Green Cell.

Produkty Green Cell w programie Miles&More

Ładowarki, kable, powerbanki i huby polskiej marki są dostępne również dla uczestników programu lojalnościowego  Miles&More, w zamian za zgromadzone mile. 

- Konsekwentnie dążymy zarówno do zwiększenia wachlarza korzyści dla naszych stałych klientów, jak i poszerzania oferty sklepu SHOP&MORE. Podręczne akcesoria Green Cell są wręcz stworzone dla osób odbywających regularne podróże służbowe, jak i udających się na beztroski wypoczynek, dlatego idealnie wpisały się w ekosystem naszego e-commerce’u - komentuje Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej, Polskie Linie Lotnicze LOT.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.