Oferta oficjalnego sklepu PLL LOT poszerza się o produkty Green Cell
Green Cell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych od Green Cell to wiosenna nowość w asortymencie oficjalnego sklepu PLL LOT. Produkty dostępne są również w ramach Miles&More - programu lojalnościowego polskiego przewoźnika.
Ładowarka, kabel USB czy powerbank to akcesoria niezbędne w czasie podróży i nie tylko. Dzięki współpracy z polską marką Green Cell produkty z tej kategorii są już dostępne w oficjalnym sklepie internetowym przewoźnika. Ofertę SHOP&MORE wzbogaciły również kultowe ładowarki mobilne do samochodów elektrycznych polskiego producenta, nagrodzone znakiem Red Dot.
Akcesoria Green Cell z dostawą na pokład LOT-u
Produkty Green Cell, podobnie, jak pozostały asortyment sklepu, można zamówić z dostawą pod wskazany adres, a w najbliższej przyszłości również na pokład samolotu realizującego rejs z Warszawy. Umożliwią one pracę i rozrywkę podczas lotu, bez obaw o rozładowanie baterii w laptopie lub smartfonie, a także pozwolą błyskawicznie uzupełnić poziom energii w ulubionym urządzeniu.
- Znam ofertę oficjalnego sklepu PLL LOT i wiem, że trafiają do niej wyłącznie zaufane marki i wysokiej jakości produkty. Dobrze widzieć Green Cell w tym gronie. Jestem przekonany, że nasze akcesoria przypadną do gustu użytkownikom i będą im towarzyszyć w niejednej podróży po świecie - mówi Paweł Ochyński, założyciel marki Green Cell.
Produkty Green Cell w programie Miles&More
Ładowarki, kable, powerbanki i huby polskiej marki są dostępne również dla uczestników programu lojalnościowego Miles&More, w zamian za zgromadzone mile.
- Konsekwentnie dążymy zarówno do zwiększenia wachlarza korzyści dla naszych stałych klientów, jak i poszerzania oferty sklepu SHOP&MORE. Podręczne akcesoria Green Cell są wręcz stworzone dla osób odbywających regularne podróże służbowe, jak i udających się na beztroski wypoczynek, dlatego idealnie wpisały się w ekosystem naszego e-commerce’u - komentuje Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej, Polskie Linie Lotnicze LOT.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.