Komunikaty PR

Oferta oficjalnego sklepu PLL LOT poszerza się o produkty Green Cell

2024-04-09  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global

Akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych od Green Cell to wiosenna nowość w asortymencie oficjalnego sklepu PLL LOT. Produkty dostępne są również w ramach Miles&More - programu lojalnościowego polskiego przewoźnika.

Ładowarka, kabel USB czy powerbank to akcesoria niezbędne w czasie podróży i nie tylko. Dzięki współpracy z polską marką Green Cell produkty z tej kategorii są już dostępne w oficjalnym sklepie internetowym przewoźnika. Ofertę SHOP&MORE wzbogaciły również kultowe ładowarki mobilne do samochodów elektrycznych polskiego producenta, nagrodzone znakiem Red Dot. 

Akcesoria Green Cell z dostawą na pokład LOT-u

Produkty Green Cell, podobnie, jak pozostały asortyment sklepu, można zamówić z dostawą pod wskazany adres, a w najbliższej przyszłości również na pokład samolotu realizującego rejs z Warszawy. Umożliwią one pracę i rozrywkę podczas lotu, bez obaw o rozładowanie baterii w laptopie lub smartfonie, a także pozwolą błyskawicznie uzupełnić poziom energii w ulubionym urządzeniu.

- Znam ofertę oficjalnego sklepu PLL LOT i wiem, że trafiają do niej wyłącznie zaufane marki i wysokiej jakości produkty. Dobrze widzieć Green Cell w tym gronie. Jestem przekonany, że nasze akcesoria przypadną do gustu użytkownikom i będą im towarzyszyć w niejednej podróży po świecie - mówi Paweł Ochyński, założyciel marki Green Cell.

Produkty Green Cell w programie Miles&More

Ładowarki, kable, powerbanki i huby polskiej marki są dostępne również dla uczestników programu lojalnościowego  Miles&More, w zamian za zgromadzone mile. 

- Konsekwentnie dążymy zarówno do zwiększenia wachlarza korzyści dla naszych stałych klientów, jak i poszerzania oferty sklepu SHOP&MORE. Podręczne akcesoria Green Cell są wręcz stworzone dla osób odbywających regularne podróże służbowe, jak i udających się na beztroski wypoczynek, dlatego idealnie wpisały się w ekosystem naszego e-commerce’u - komentuje Katarzyna Blichewicz, kierownik działu sprzedaży pokładowej i lotniskowej, Polskie Linie Lotnicze LOT.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.