Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2020-04-07  |  15:00
Biuro prasowe

Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej. Firma stawia zarówno na klasyczne słodycze, znane i doceniane przez konsumentów, jak i zupełnie nowe produkty w kategorii czekolad i żelków.

Wawel wiosną mocno skupia się na nowościach. W sezonowej ofercie znajdziemy kolejną, obok ​Czekolady Mieszanka Krakowska Malinowa 100g, ​deserową czekoladę z galaretką ​Mieszanka Krakowska 100g, tym razem o smaku pomarańczowym,​ dostępną w edycji limitowanej. Tym, co wyróżnia ofertę, jest także linia Collection, czyli seria oparta na ciemnej czekoladzie, dostępna w ozdobnych kartonikach. A w niej dwie duże czekolady: ​Zabajone ​z delikatnym nadzieniem połączonym z kremem z nutą alkoholu i Truskawkowa ze śmietanką, czyli lekko gorzka czekolada z dwuwarstwowym nadzieniem truskawkowo-śmietankowym. Tę ostatnią Wawel poleca szczególnie wielbicielom owocowych smaków.

W swoim wiosennym portfolio marka Wawel przygotowała propozycję również dla młodszych konsumentów. Do ​Żelków jak SMOK dostępnych w czterech wariantach: Owocowe, Z sokami, Kwaśne i Jogurtowe, dołączyła nowość - ​Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami​. To owocowe żelki o smaku wiśniowym, ananasowym i jabłkowym, nadziane sokami owocowymi i oblane ciemną czekoladą Wawel.

Wszystkie nasze produkty, a więc także i całość Oferty Wiosennej, tworzymy zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza eliminację barwników i sztucznych aromatów oraz emulgatora E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Wiosną chcemy zaproponować im kilka ciekawych nowości, zaś część najbardziej sprawdzonych propozycji prezentujemy w odświeżonej formie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

W ofercie marki nie zabraknie zatem produktów od lat cieszących się uznaniem, jak Czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki​, dostępne w formie bombonierek, z nową elegancką grafiką, Trufle z Wawelu, ​M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe w eleganckiej złotej torebce czy ​Czekolady Premium z ​ziarnem certyfikowanym UTZ​.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.