Oferta Wiosenna marki Wawel
Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej. Firma stawia zarówno na klasyczne słodycze, znane i doceniane przez konsumentów, jak i zupełnie nowe produkty w kategorii czekolad i żelków.
Wawel wiosną mocno skupia się na nowościach. W sezonowej ofercie znajdziemy kolejną, obok Czekolady Mieszanka Krakowska Malinowa 100g, deserową czekoladę z galaretką Mieszanka Krakowska 100g, tym razem o smaku pomarańczowym, dostępną w edycji limitowanej. Tym, co wyróżnia ofertę, jest także linia Collection, czyli seria oparta na ciemnej czekoladzie, dostępna w ozdobnych kartonikach. A w niej dwie duże czekolady: Zabajone z delikatnym nadzieniem połączonym z kremem z nutą alkoholu i Truskawkowa ze śmietanką, czyli lekko gorzka czekolada z dwuwarstwowym nadzieniem truskawkowo-śmietankowym. Tę ostatnią Wawel poleca szczególnie wielbicielom owocowych smaków.
W swoim wiosennym portfolio marka Wawel przygotowała propozycję również dla młodszych konsumentów. Do Żelków jak SMOK dostępnych w czterech wariantach: Owocowe, Z sokami, Kwaśne i Jogurtowe, dołączyła nowość - Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami. To owocowe żelki o smaku wiśniowym, ananasowym i jabłkowym, nadziane sokami owocowymi i oblane ciemną czekoladą Wawel.
„Wszystkie nasze produkty, a więc także i całość Oferty Wiosennej, tworzymy zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza eliminację barwników i sztucznych aromatów oraz emulgatora E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Wiosną chcemy zaproponować im kilka ciekawych nowości, zaś część najbardziej sprawdzonych propozycji prezentujemy w odświeżonej formie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.
W ofercie marki nie zabraknie zatem produktów od lat cieszących się uznaniem, jak Czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dostępne w formie bombonierek, z nową elegancką grafiką, Trufle z Wawelu, M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe w eleganckiej złotej torebce czy Czekolady Premium z ziarnem certyfikowanym UTZ.
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.