Komunikaty PR

Opakowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą. MAZOP Group poszerza swoją ofertę

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe

MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce i przemysłu, przedstawił najnowsze rozwiązanie - opakowanie SAFEBOX. Produkt powstał z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa przesyłek w trakcie dystrybucji, a także w celu sprostania potrzebom firm, które poszukują skutecznych rozwiązań antykradzieżowych. MAZOP Group rozpoczął już realizację pierwszych zamówień dla branży AGD i RTV.

- Od pewnego czasu chcieliśmy dołączyć do naszej oferty opakowanie tekturowe, które zwiększy bezpieczeństwo dostarczanych przesyłek. Opakowanie Safebox nie tylko zapewnia dużą odporność zawartości paczki przed uszkodzeniem, ale również utrudnia próby włamania. Już na początku roku odezwał się do nas klient z sektora AGD i RTV, poszukujący dokładnie takiego rozwiązania. Jesteśmy dumni, że nasza gotowość do reagowania na potrzeby rynku przynosi efekty. Widząc pozytywny odbiór, planujemy dalsze ekspansje produktu i jego zastosowań, również w innych branżach. – informuje Krzysztof Rusin, prezes MAZOP Group SA.

Wyjątkowa konstrukcja SAFEBOX oferuje zarówno wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i praktyczność, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla firm dystrybuujących towary o wysokiej wartości lub narażonych na ryzyko kradzieży. Opakowanie posiada podwójne dno, dzięki któremu nie da się włożyć ręki do środka. Przy próbie ponownego otworzenia automatycznie zamykające się skrzydełka wyraźnie informują, że paczka została już otwarta.

Konstrukcja opakowania, wykonana została z wytrzymałej tektury wzmocnionej dodatkowymi elementami i ma zapewniać większą odporność na uszkodzenia oraz próby kradzieży. Opakowanie można dostosować do różnych rozmiarów i kształtów produktów dla firm o zróżnicowanym asortymencie oraz łatwo złożyć i magazynować. Do produkcji opakowania wykorzystano ekologiczne i recyklingowe materiały.

MAZOP Group SA. dzięki własnym działom projektowym oraz R&D, nieustannie rozwija swoje portfolio produktowe. Z ostatnich rozwiązań można wyróżnić ekologiczne i wytrzymałe opakowania do transportu baterii oraz ładowarek dla samochodów elektrycznych, które już teraz są zamawiane przez wiodących przedstawicieli z branży automotive.

Rozwój na rynkach zagranicznych stanowi potencjał dalszego wzrostu skali działalności MAZOP Group SA. Polski producent opakowań odnotował imponujący wzrost sprzedaży m.in. w Szwecji (306%), Holandii (265%) oraz Czechach (265%). Dodatkowo spółka planuje rozbudować swoją obecność na innych opłacalnych rynkach oraz po raz pierwszy otworzyć własny dział handlowy na niemieckim rynku.

MAZOP Group SA. w dalszym ciągu podtrzymuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.