Opakowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą. MAZOP Group poszerza swoją ofertę
MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce i przemysłu, przedstawił najnowsze rozwiązanie - opakowanie SAFEBOX. Produkt powstał z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa przesyłek w trakcie dystrybucji, a także w celu sprostania potrzebom firm, które poszukują skutecznych rozwiązań antykradzieżowych. MAZOP Group rozpoczął już realizację pierwszych zamówień dla branży AGD i RTV.
- Od pewnego czasu chcieliśmy dołączyć do naszej oferty opakowanie tekturowe, które zwiększy bezpieczeństwo dostarczanych przesyłek. Opakowanie Safebox nie tylko zapewnia dużą odporność zawartości paczki przed uszkodzeniem, ale również utrudnia próby włamania. Już na początku roku odezwał się do nas klient z sektora AGD i RTV, poszukujący dokładnie takiego rozwiązania. Jesteśmy dumni, że nasza gotowość do reagowania na potrzeby rynku przynosi efekty. Widząc pozytywny odbiór, planujemy dalsze ekspansje produktu i jego zastosowań, również w innych branżach. – informuje Krzysztof Rusin, prezes MAZOP Group SA.
Wyjątkowa konstrukcja SAFEBOX oferuje zarówno wysoki poziom bezpieczeństwa, jak i praktyczność, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla firm dystrybuujących towary o wysokiej wartości lub narażonych na ryzyko kradzieży. Opakowanie posiada podwójne dno, dzięki któremu nie da się włożyć ręki do środka. Przy próbie ponownego otworzenia automatycznie zamykające się skrzydełka wyraźnie informują, że paczka została już otwarta.
Konstrukcja opakowania, wykonana została z wytrzymałej tektury wzmocnionej dodatkowymi elementami i ma zapewniać większą odporność na uszkodzenia oraz próby kradzieży. Opakowanie można dostosować do różnych rozmiarów i kształtów produktów dla firm o zróżnicowanym asortymencie oraz łatwo złożyć i magazynować. Do produkcji opakowania wykorzystano ekologiczne i recyklingowe materiały.
MAZOP Group SA. dzięki własnym działom projektowym oraz R&D, nieustannie rozwija swoje portfolio produktowe. Z ostatnich rozwiązań można wyróżnić ekologiczne i wytrzymałe opakowania do transportu baterii oraz ładowarek dla samochodów elektrycznych, które już teraz są zamawiane przez wiodących przedstawicieli z branży automotive.
Rozwój na rynkach zagranicznych stanowi potencjał dalszego wzrostu skali działalności MAZOP Group SA. Polski producent opakowań odnotował imponujący wzrost sprzedaży m.in. w Szwecji (306%), Holandii (265%) oraz Czechach (265%). Dodatkowo spółka planuje rozbudować swoją obecność na innych opłacalnych rynkach oraz po raz pierwszy otworzyć własny dział handlowy na niemieckim rynku.
MAZOP Group SA. w dalszym ciągu podtrzymuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect.
![Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_12717834,w_256,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/krakenimages-y5bvrlccx8k-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pah-foremska-strefa-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
![](https://www.newseria.pl/files/11111/niebezpiecznik-samorzady-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.