Komunikaty PR

Otwarcie pierwszego w Polsce butiku Guerlain i inne nowości w Westfield Mokotów

2023-12-19  |  14:20
Biuro prasowe

Gdy temperatury na zewnątrz spadają, atmosfera w Westfield Mokotów robi się coraz bardziej gorąca. I to nie tylko ze względu na przedświąteczne, zakupowe szaleństwo. Właśnie to centrum handlowe ceniona francuska marka Guerlain wybrała na lokalizację swojego pierwszego butiku w naszym kraju. Dodatkowo na klientów Westfield Mokotów czekają również inne ciekawe propozycje – niedawno otwarty pop-up LALA, pierwszy concept store marki Vistula, a także nowe odsłony salonów marek ARENART, Elementy i Simone Pérèle.

Pierwszy butik marki Guerlain w Polsce

Westfield Mokotów to bardzo ważne miejsce na retailowej mapie stolicy. Nie ma w Polsce drugiego centrum handlowego, które mogłoby pochwalić się tak szeroką ofertą premium beauty. Tym bardziej, że wielbiciele najwyższej jakości kosmetyków i pięknych zapachów już w grudniu mogą odwiedzić nowo otwarty i pierwszy w Polsce butik marki Guerlain, w którym na klientów czeka dostęp do pełnego asortymentu kosmetycznego i perfumeryjnego marki, w tym do ofert limitowanych.

Butik Guerlain w Westfield Mokotów to elegancka, a zarazem przyjazna przestrzeń, w której dostępna jest różnorodna gama produktów obejmująca ekskluzywną linię zapachów L’Art et La Matiere, klasyczne Bee Bottles czy prestiżową linię pielęgnacyjną Orchidee Imperiale Black. Skorzystać tu można również z szerokiego wachlarza usług jak personalizacja produktów, usługi pielęgnacyjne oraz makijażowe, doradztwo w zakresie doboru perfum czy wód toaletowych, a także możliwości skomponowania własnego, niepowtarzalnego zapachu.

Butik Guerlain w Westfield Mokotów, znajdujący się na poziomie 0, to miejsce o niezwykłej atmosferze, inspirowanej paryskim stylem, w którym każdy klient poczuje się naprawdę wyjątkowo. To idealne miejsce dla wszystkich osób, które poszukują eleganckich prezentów świątecznych dla swoich bliskich.

Otwarcie LALA – moda damska w streetwearowym wydaniu

Wśród nowości w ofercie Westfield Mokotów nie brakuje też propozycji dla fanek mody streetwearowej. Miłośniczki słynnych bluz mogą wybierać spośród wielu kolorów i modeli w nowo otwartym i jedynym w Polsce butiku LALA w przestrzeni The Designer Gallery. Marka powstała ponad 10 lat temu jako część brandu PLNY i od początku jest kreatywnym dziełem Elisy Minetti. Butik w Westfield Mokotów to przestrzeń utrzymana w cukierkowym, różowym kolorze, w której klientki znajdą nie tylko stylową odzież, ale również różnorodne akcesoria. Na pewno warto wpaść tu jeszcze przed świętami!

Pierwszy concept store marki Vistula

Westfield Mokotów ma też propozycję dla osób ceniących sobie klasyczną elegancję. Uznana polska marka Vistula, największy brand z portfolio odzieżowego Grupy VRG, właśnie otworzyła tu swój najnowszy concept store.

Nowy koncept salonów Vistula powstał we współpracy z renomowaną pracownią architektoniczną Schwitzke Górski. Te klasyczne, a zarazem minimalistyczne i nowoczesne przestrzenie, wypełnione oryginalnymi elementami, stanowią ukłon w kierunku świata fashion. Vistula stawia przy tym na energooszczędność i proekologiczność – w sklepach będzie stosowane oświetlenie LED oraz surowce, które można łatwo poddać recyklingowi.

Salon Vistuli w najnowszym koncepcie znajduje się na poziomie +1 centrum handlowego w miejscu poprzedniej lokalizacji.

Odmienione salony ARENTART, ELEMENTY i Simone Pérèle

Również salony ARENTART, Elementy i Simone Pérèle przeszły ostatnio metamorfozę.

ARENART to jedna z najbardziej lubianych przez klientów marek jubilerskich, słynąca z wieloletniej tradycji. Odmienione wnętrze jej salonu utrzymane jest w czerwieni, będącej symbolem tego brandu, oraz złocie, bieli, czerni i beżu, które wspólnie tworzą atmosferę luksusu. Na środku salonu znajduje się wyspa, gdzie prezentowane są najnowsze kolekcje marki. Tym samym wizyta w ARENART staje się nie tylko okazją do zakupu wyjątkowej biżuterii, ale również niepowtarzalnym doświadczeniem. A piękna biżuteria to zawsze świetny pomysł na świąteczny upominek.

Do nowego, większego lokalu przeniosły się także Elementy, kochane przez klientów za funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. Nowy salon tej polskiej marki znajduje się na poziomie +1 Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery.

Simone Pérèle tworzy perfekcyjnie skrojoną i subtelnie zdobioną bieliznę, dostosowaną do każdego typu sylwetki, która nie tylko upiększa ciało, ale też dodaje pewności siebie. W nowo zaaranżowanym salonie marki (również w The Designer Gallery) klientki wybierać mogą spośród szerokiej oferty bielizny dziennej, nocnej oraz kostiumów kąpielowych.

Tegoroczna zima w Westfield Mokotów z pewnością będzie gorąca! Otwarcie pierwszego butiku marki Guerlain w Polsce, pop-upu LALA, nowego concept store marki Vistula oraz odmienionych salonów ARENART, Elementy i Simone Pérèle to nie tylko rozszerzenie oferty handlowej, ale przede wszystkim wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.