Otwarcie pierwszego w Polsce butiku Guerlain i inne nowości w Westfield Mokotów
Gdy temperatury na zewnątrz spadają, atmosfera w Westfield Mokotów robi się coraz bardziej gorąca. I to nie tylko ze względu na przedświąteczne, zakupowe szaleństwo. Właśnie to centrum handlowe ceniona francuska marka Guerlain wybrała na lokalizację swojego pierwszego butiku w naszym kraju. Dodatkowo na klientów Westfield Mokotów czekają również inne ciekawe propozycje – niedawno otwarty pop-up LALA, pierwszy concept store marki Vistula, a także nowe odsłony salonów marek ARENART, Elementy i Simone Pérèle.
Pierwszy butik marki Guerlain w Polsce
Westfield Mokotów to bardzo ważne miejsce na retailowej mapie stolicy. Nie ma w Polsce drugiego centrum handlowego, które mogłoby pochwalić się tak szeroką ofertą premium beauty. Tym bardziej, że wielbiciele najwyższej jakości kosmetyków i pięknych zapachów już w grudniu mogą odwiedzić nowo otwarty i pierwszy w Polsce butik marki Guerlain, w którym na klientów czeka dostęp do pełnego asortymentu kosmetycznego i perfumeryjnego marki, w tym do ofert limitowanych.
Butik Guerlain w Westfield Mokotów to elegancka, a zarazem przyjazna przestrzeń, w której dostępna jest różnorodna gama produktów obejmująca ekskluzywną linię zapachów L’Art et La Matiere, klasyczne Bee Bottles czy prestiżową linię pielęgnacyjną Orchidee Imperiale Black. Skorzystać tu można również z szerokiego wachlarza usług jak personalizacja produktów, usługi pielęgnacyjne oraz makijażowe, doradztwo w zakresie doboru perfum czy wód toaletowych, a także możliwości skomponowania własnego, niepowtarzalnego zapachu.
Butik Guerlain w Westfield Mokotów, znajdujący się na poziomie 0, to miejsce o niezwykłej atmosferze, inspirowanej paryskim stylem, w którym każdy klient poczuje się naprawdę wyjątkowo. To idealne miejsce dla wszystkich osób, które poszukują eleganckich prezentów świątecznych dla swoich bliskich.
Otwarcie LALA – moda damska w streetwearowym wydaniu
Wśród nowości w ofercie Westfield Mokotów nie brakuje też propozycji dla fanek mody streetwearowej. Miłośniczki słynnych bluz mogą wybierać spośród wielu kolorów i modeli w nowo otwartym i jedynym w Polsce butiku LALA w przestrzeni The Designer Gallery. Marka powstała ponad 10 lat temu jako część brandu PLNY i od początku jest kreatywnym dziełem Elisy Minetti. Butik w Westfield Mokotów to przestrzeń utrzymana w cukierkowym, różowym kolorze, w której klientki znajdą nie tylko stylową odzież, ale również różnorodne akcesoria. Na pewno warto wpaść tu jeszcze przed świętami!
Pierwszy concept store marki Vistula
Westfield Mokotów ma też propozycję dla osób ceniących sobie klasyczną elegancję. Uznana polska marka Vistula, największy brand z portfolio odzieżowego Grupy VRG, właśnie otworzyła tu swój najnowszy concept store.
Nowy koncept salonów Vistula powstał we współpracy z renomowaną pracownią architektoniczną Schwitzke Górski. Te klasyczne, a zarazem minimalistyczne i nowoczesne przestrzenie, wypełnione oryginalnymi elementami, stanowią ukłon w kierunku świata fashion. Vistula stawia przy tym na energooszczędność i proekologiczność – w sklepach będzie stosowane oświetlenie LED oraz surowce, które można łatwo poddać recyklingowi.
Salon Vistuli w najnowszym koncepcie znajduje się na poziomie +1 centrum handlowego w miejscu poprzedniej lokalizacji.
Odmienione salony ARENTART, ELEMENTY i Simone Pérèle
Również salony ARENTART, Elementy i Simone Pérèle przeszły ostatnio metamorfozę.
ARENART to jedna z najbardziej lubianych przez klientów marek jubilerskich, słynąca z wieloletniej tradycji. Odmienione wnętrze jej salonu utrzymane jest w czerwieni, będącej symbolem tego brandu, oraz złocie, bieli, czerni i beżu, które wspólnie tworzą atmosferę luksusu. Na środku salonu znajduje się wyspa, gdzie prezentowane są najnowsze kolekcje marki. Tym samym wizyta w ARENART staje się nie tylko okazją do zakupu wyjątkowej biżuterii, ale również niepowtarzalnym doświadczeniem. A piękna biżuteria to zawsze świetny pomysł na świąteczny upominek.
Do nowego, większego lokalu przeniosły się także Elementy, kochane przez klientów za funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. Nowy salon tej polskiej marki znajduje się na poziomie +1 Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery.
Simone Pérèle tworzy perfekcyjnie skrojoną i subtelnie zdobioną bieliznę, dostosowaną do każdego typu sylwetki, która nie tylko upiększa ciało, ale też dodaje pewności siebie. W nowo zaaranżowanym salonie marki (również w The Designer Gallery) klientki wybierać mogą spośród szerokiej oferty bielizny dziennej, nocnej oraz kostiumów kąpielowych.
Tegoroczna zima w Westfield Mokotów z pewnością będzie gorąca! Otwarcie pierwszego butiku marki Guerlain w Polsce, pop-upu LALA, nowego concept store marki Vistula oraz odmienionych salonów ARENART, Elementy i Simone Pérèle to nie tylko rozszerzenie oferty handlowej, ale przede wszystkim wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.