Komunikaty PR

Otwarcie retail parku przy Nowej Górnej podwoiło footfall

2024-05-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowi najemcy parków handlowych przyciągają kupujących. Greenman Poland udowadnia, że rynek coraz bardziej pożąda takich formatów, które idealnie swoją ofertą współgrają z istniejącymi centrami handlowymi.

Już dwa centra handlowe z portfolio Greenman Poland doczekały się rozbudowy i otwarcia przy nich parków handlowych. Najnowsza inwestycja przy Nowej Górnej w Łodzi, oddana do użytku w kwietniu tego roku, już procentuje. Widać to w wynikach, jakie po miesiącu osiągnął cały kompleks convenience, na który składa się dziś nowy retail park oraz zmodernizowane niedawno centrum handlowe.

W efekcie debiutu parku, w pierwszym miesiącu działalności, rok do roku, łódzki hub odwiedziło aż dwa razy więcej klientów! Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim przemyślany dobór marek. Swoje sklepy w nowo powstałym retail parku otworzyły tak chętnie wybierane przez konsumentów sieci jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. Ponadto trzy pierwsze brandy uruchomiły lokale w najnowszych konceptach handlowych.

– Rok roczny wzrost footfallu o niemal 100% i to już w pierwszym miesiącu od otwarcia, to wynik, który pokazuje, jak ogromny potencjał ma dziś cały stworzony kompleks zakupowy, a także jak doskonale działa obrana przez nas strategia komercjalizacji, oparta na popularnych i chętnie wybieranych przez konsumentów markach. Co więcej, potwierdza on siłę formatu convenience – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Brandy, które zadebiutowały w retail parku, zostały tak dobrane, aby nie tylko odpowiadać na szerokie potrzeby zakupowe rynku, ale także wypełnić handlową lukę, w najbliższym otoczeniu. To również marki, które są przyjazne dla portfela oraz – co kluczowe - dopełniają ofertę, jaką już od dawna mogli znaleźć klienci w centrum handlowym Nowa Górna – dodaje.

Ale nie tylko wzrost liczby klientów cieszy Greenman Poland. Także pozytywny wpływ, jaki debiut retail parku ma na centrum handlowe, w tym jego pozycję i rozpoznawalność na regionalnym rynku. – Zrealizowana inwestycja przynosi korzyści aż dla dwóch obiektów. Wielu klientów, którzy dziś docelowo wybierają park handlowy, przy okazji odwiedza także centrum handlowe, kontynuując tu swoje zakupy. Przepływ obserwujemy także w odwrotną stronę, co jest dowodem na to, że zakupy w obu miejscach świetnie się uzupełniają, a tenant-mix dopasowany jest do klienta – mówi Karolina Nitowska.

Sprzyja także charakter inwestycji. Nowy park handlowy ulokowano zaledwie kilkanaście metrów od jednego z głównych wejść do centrum Nowa Górna, co ułatwia komunikację między dwoma obiektami. Wokół budynku powstało natomiast 100 dodatkowych miejsc parkingowych, pomyślanych o osobach, dla których park jest główną destynacją zakupową. To przyciąga sąsiedztwo, ale nie tylko.

– Rozbudowa zwróciła uwagę mieszkańców całego regionu. W rezultacie, kompleks przy ul. Kolumny odwiedzają już nie tylko osoby mieszkające najbliżej obiektu, traktujące je jako centrum codziennych zakupów, ale także osoby z dalszych zakątków Łodzi i miejscowości ościennych, poszukujące marek, które właśnie się u nas pojawiły, ale także miejsca na wygodne, rodzinne zakupy – ocenia Karolina Nitowska.

Łódź to już drugie miasto, w którym Greenman Poland osiągnął takie efekty. W latach 2022-2023 analogiczną inwestycję zrealizowano w Nowych Bielawach w Toruniu. Tam przy centrum handlowym powstały aż dwa bliźniacze parki handlowe, które pomieściły łącznie 6-ciu nowych najemców, w tym NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.