Komunikaty PR

Otwarcie strefy MODIVO w sklepie eobuwie.pl nowoczesny multibrand w Manufakturze

2023-11-29  |  14:00

Interaktywne przymierzalnie, tablety, na których można wybrać produkty, a także wykorzystywanie aplikacji mobilnej – zakupy mogą wyglądać inaczej! W Manufakturze powstał nowy sklep multibrandowy. Powiększono salon eobuwie.pl o nową przestrzeń, którą zajęła marka MODIVO.

Sklep e-obuwie.pl ze strefą MODIVO to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie sklepów w Manufakturze. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają całkowicie odmienne doznania zakupowe, od tych, które klienci znają z zakupów stacjonarnych. Wchodząc do salonu, nie zobaczą standardowych półek i wieszaków, a zamiast tego mają do dyspozycji 48 tabletów prezentujących ofertę eobuwie.pl i MODIVO oraz trzy interaktywne przymierzalnie.

Klienci na jednym z tabletów wybierają interesujące ich produkty, które mogą także przymierzyć. Dostępna jest również usługa premium „Przymierz, zanim zapłacisz”, która umożliwia zamówienie produktów w aplikacji mobilnej eobuwie.pl oraz MODIVO na smartfonie. Następnie można przymierzyć odzież lub buty w sklepie stacjonarnym i jeśli pasują – odebrać i zapłacić. - Do sklepów można zamówić produkty z oferty ponad 900 marek w tym m,in. adidas, BOSS, Guess, New Balance, Pepe Jeans, czy Pinko. Od ręki dostępnych jest ponad 10 tysięcy produktów – butów i torebek tłumaczy Magdalena Waga, Area Manager MODIVO.

Interaktywne przymierzalnie MODIVO to nowość w sklepie eobuwie.pl. – To nowoczesna usługa. Po zeskanowaniu kodu zamówienia produkty zostają przygotowane dla klienta wewnątrz przymierzalni. W środku znajdują się multimedialne panele, które pomagają w procesie zakupu. Dzięki nim można m.in. sprawdzić, jak kreacja wygląda w biurze czy podczas imprezy, a także, wedle potrzeb, można dostosować światło wyjaśnia Magdalena Waga.

Strefa MODIVO poszerza ofertę premium, która w łódzkim obiekcie nieustająco się rozwija. Wiele marek oferujących produkty najwyższej jakości, decyduje się na otwarcie butiku właśnie w Manufakturze. Teraz klienci będą mogli skorzystać także z hybrydowego salonu, łączącego bardzo szeroki asortyment sklepu internetowego z wygodą zakupów stacjonarnych. – Jesteśmy przekonani, że goście Manufaktury polubią to rozwiązanie. Widzimy, że są bardzo otwarci na nowe technologie – chętnie korzystają z naszej aplikacji, z usługi click&collect dostępnej w wielu sklepach czy z kiosków samoobsługowych w strefie Qulinarium. Digitalizacja zakupów stacjonarnych jest wszechobecna i klienci jej oczekujątłumaczy Monika Długosz-Łempicka, Dyrektor Marketingu Manufaktury.

Sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO znajduje się na parterze budynku galerii handlowej, w tzw. małej rotundzie,  obok sklepów CCC i GEOX. Zajmuje powierzchnię ponad 470 m2.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.