Otwarcie strefy MODIVO w sklepie eobuwie.pl nowoczesny multibrand w Manufakturze
Interaktywne przymierzalnie, tablety, na których można wybrać produkty, a także wykorzystywanie aplikacji mobilnej – zakupy mogą wyglądać inaczej! W Manufakturze powstał nowy sklep multibrandowy. Powiększono salon eobuwie.pl o nową przestrzeń, którą zajęła marka MODIVO.
Sklep e-obuwie.pl ze strefą MODIVO to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie sklepów w Manufakturze. Innowacyjne rozwiązania umożliwiają całkowicie odmienne doznania zakupowe, od tych, które klienci znają z zakupów stacjonarnych. Wchodząc do salonu, nie zobaczą standardowych półek i wieszaków, a zamiast tego mają do dyspozycji 48 tabletów prezentujących ofertę eobuwie.pl i MODIVO oraz trzy interaktywne przymierzalnie.
Klienci na jednym z tabletów wybierają interesujące ich produkty, które mogą także przymierzyć. Dostępna jest również usługa premium „Przymierz, zanim zapłacisz”, która umożliwia zamówienie produktów w aplikacji mobilnej eobuwie.pl oraz MODIVO na smartfonie. Następnie można przymierzyć odzież lub buty w sklepie stacjonarnym i jeśli pasują – odebrać i zapłacić. - Do sklepów można zamówić produkty z oferty ponad 900 marek w tym m,in. adidas, BOSS, Guess, New Balance, Pepe Jeans, czy Pinko. Od ręki dostępnych jest ponad 10 tysięcy produktów – butów i torebek – tłumaczy Magdalena Waga, Area Manager MODIVO.
Interaktywne przymierzalnie MODIVO to nowość w sklepie eobuwie.pl. – To nowoczesna usługa. Po zeskanowaniu kodu zamówienia produkty zostają przygotowane dla klienta wewnątrz przymierzalni. W środku znajdują się multimedialne panele, które pomagają w procesie zakupu. Dzięki nim można m.in. sprawdzić, jak kreacja wygląda w biurze czy podczas imprezy, a także, wedle potrzeb, można dostosować światło – wyjaśnia Magdalena Waga.
Strefa MODIVO poszerza ofertę premium, która w łódzkim obiekcie nieustająco się rozwija. Wiele marek oferujących produkty najwyższej jakości, decyduje się na otwarcie butiku właśnie w Manufakturze. Teraz klienci będą mogli skorzystać także z hybrydowego salonu, łączącego bardzo szeroki asortyment sklepu internetowego z wygodą zakupów stacjonarnych. – Jesteśmy przekonani, że goście Manufaktury polubią to rozwiązanie. Widzimy, że są bardzo otwarci na nowe technologie – chętnie korzystają z naszej aplikacji, z usługi click&collect dostępnej w wielu sklepach czy z kiosków samoobsługowych w strefie Qulinarium. Digitalizacja zakupów stacjonarnych jest wszechobecna i klienci jej oczekują – tłumaczy Monika Długosz-Łempicka, Dyrektor Marketingu Manufaktury.
Sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO znajduje się na parterze budynku galerii handlowej, w tzw. małej rotundzie, obok sklepów CCC i GEOX. Zajmuje powierzchnię ponad 470 m2.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.