PayU GPO i Siepomaga mają sposób na pomaganie podczas zakupów online

PayU GPO, wiodący dostawca usług płatniczych dla e-commerce w regionie CEE, oraz Siepomaga, fundacja i największa platforma zbiórek charytatywnych online w Polsce, ogłaszają strategiczną współpracę. Efektem wspólnej pracy obu podmiotów jest uruchomienie nowej funkcjonalności w ramach bramki płatniczej PayU dla sprzedających i kupujących online - mikrodonacji.
Mikrodonacje umożliwiają kupującym wspieranie różnych celów charytatywnych podczas zakupów w wybranych sklepach internetowych, które korzystają z formatki płatniczej PayU. Kupujący mogą dobrowolnie dodawać niewielkie datki charytatywne do swoich zamówień w sklepach internetowych podczas płatności. Zebrane środki są następnie przekazywane na konto wybranej organizacji charytatywnej za pośrednictwem operatora mikrodonacji, którym jest Siepomaga.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Siepomaga możemy uzupełnić misję PayU, polegającą na ułatwianiu płatności online i zakupów, o element angażowania społeczności e-konsumentów w działania charytatywne – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU GPO w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Mikrodonacje to prosty i wygodny sposób na okazanie solidarności i pomoc tym, którzy jej potrzebują. Wierzymy, że ta funkcjonalność spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno ze strony kupujących, jak i sklepów internetowych korzystających z płatności PayU.
Patryk Urban, członek zarządu Fundacji Siepomaga, również wyraził swoje podekscytowanie współpracą, podkreślając, że: Zaangażowanie PayU oraz technologiczne możliwości otwierają nowe perspektywy skuteczniejszej pomocy. Wspólna misja obu organizacji to uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich potrzebujących.
Jednymi z pierwszych dużych podmiotów e-commerce, w których już działają mikrodonacje, są platformy Pyszne.pl oraz OLX. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu Pyszne.pl i OLX od samego początku, mikrodonacje mogą trafić do milionów odbiorców, przyczyniając się do zebrania środków na rzecz realizacji szlachetnych celów charytatywnych.
– Pyszne.pl chce być blisko swoich klientów, także poprzez umożliwienie im mikrodonacji po złożeniu zamówienia. Nasza platforma to ponad 2200 miejscowości z uwzględnieniem wszystkich większych miast i miasteczek. Oznacza to szerokie dotarcie do potencjalnych darczyńców w całej Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej inicjatywy – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
– Użytkownicy OLX już wiele razy udowadniali, że bardzo chętnie angażują się w pomoc innym, choćby przy okazji takich akcji marki, jak coroczna Nakarm Psa, czy butik charytatywny Lecimy z Pomocą. Jesteśmy przekonani, że umożliwienie wspierania różnych fundacji poprzez mikrodonacje PayU i Siepomaga i przy okazji olx-owania przyniesie tylko znakomite efekty – mówi Paulina Musielak-Rezmer, PR Lead, OLX.
Jak przekazać mikrodonację z PayU i Siepomaga?
Mikrodonacje działają w bardzo prosty sposób. Podczas finalizowania zakupów w sklepie internetowym współpracującym z PayU, klient ma możliwość zwiększenia płatności o niewielką kwotę (dostępne są zawsze 3 opcje sugerowane na podstawie wartości zamówienia) na rzecz wybranej organizacji charytatywnej. Datki można przekazywać podczas płatności w złotówkach Blikiem lub przelewem online na stronie płatniczej PayU. Datek jest dobrowolny, dlatego klient sklepu samodzielnie go zaznacza. Zebrane środki są następnie przekazywane za pośrednictwem Siepomaga na konto wybranej organizacji.
Ogłoszona współpraca między PayU GPO a Siepomaga nie tylko ułatwia przekazywanie wsparcia, ale także otwiera nowe perspektywy dla osób chcących angażować się w działania charytatywne oraz dla tych, którzy potrzebują pomocy. To krok w kierunku budowania bardziej wspierającej i solidarnej społeczności internautów. PayU potwierdza swoje zaangażowanie w kreowanie pozytywnego wpływu na świat, a wspólnie z Siepomaga staje się liderem innowacyjnych rozwiązań charytatywnych opartych na technologii płatniczej.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.