Komunikaty PR

PayU GPO i Siepomaga mają sposób na pomaganie podczas zakupów online

2024-04-04  |  16:45
Biuro prasowe
Do pobrania PayU ( 0.1 MB )

PayU GPO, wiodący dostawca usług płatniczych dla e-commerce w regionie CEE, oraz Siepomaga, fundacja i największa platforma zbiórek charytatywnych online w Polsce, ogłaszają strategiczną współpracę. Efektem wspólnej pracy obu podmiotów jest uruchomienie nowej funkcjonalności w ramach bramki płatniczej PayU dla sprzedających i kupujących online - mikrodonacji.

Mikrodonacje umożliwiają kupującym wspieranie różnych celów charytatywnych podczas zakupów w wybranych sklepach internetowych, które korzystają z formatki płatniczej PayU. Kupujący mogą dobrowolnie dodawać niewielkie datki charytatywne do swoich zamówień w sklepach internetowych podczas płatności. Zebrane środki są następnie przekazywane na konto wybranej organizacji charytatywnej za pośrednictwem operatora mikrodonacji, którym jest Siepomaga. 

– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Siepomaga możemy uzupełnić misję PayU, polegającą na ułatwianiu płatności online i zakupów, o element angażowania społeczności e-konsumentów w działania charytatywne – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU GPO w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Mikrodonacje to prosty i wygodny sposób na okazanie solidarności i pomoc tym, którzy jej potrzebują. Wierzymy, że ta funkcjonalność spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno ze strony kupujących, jak i sklepów internetowych korzystających z płatności PayU.

Patryk Urban, członek zarządu Fundacji Siepomaga, również wyraził swoje podekscytowanie współpracą, podkreślając, że: Zaangażowanie PayU oraz technologiczne możliwości otwierają nowe perspektywy skuteczniejszej pomocy. Wspólna misja obu organizacji to uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich potrzebujących.

Jednymi z pierwszych dużych podmiotów e-commerce, w których już działają mikrodonacje, są platformy Pyszne.pl oraz OLX. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu Pyszne.pl i OLX od samego początku, mikrodonacje mogą trafić do milionów odbiorców, przyczyniając się do zebrania środków na rzecz realizacji szlachetnych celów charytatywnych.

– Pyszne.pl chce być blisko swoich klientów, także poprzez umożliwienie im mikrodonacji po złożeniu zamówienia. Nasza platforma to ponad 2200 miejscowości z uwzględnieniem wszystkich większych miast i miasteczek. Oznacza to szerokie dotarcie do potencjalnych darczyńców w całej Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej inicjatywy – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

– Użytkownicy OLX już wiele razy udowadniali, że bardzo chętnie angażują się w pomoc innym, choćby przy okazji takich akcji marki, jak coroczna Nakarm Psa, czy butik charytatywny Lecimy z Pomocą. Jesteśmy przekonani, że umożliwienie wspierania różnych fundacji poprzez mikrodonacje PayU i Siepomaga i przy okazji olx-owania przyniesie tylko znakomite efekty – mówi Paulina Musielak-Rezmer, PR Lead, OLX.

Jak przekazać mikrodonację z PayU i Siepomaga?
Mikrodonacje działają w bardzo prosty sposób. Podczas finalizowania zakupów w sklepie internetowym współpracującym z PayU, klient ma możliwość zwiększenia płatności o niewielką kwotę (dostępne są zawsze 3 opcje sugerowane na podstawie wartości zamówienia) na rzecz wybranej organizacji charytatywnej. Datki można przekazywać podczas płatności w złotówkach Blikiem lub przelewem online na stronie płatniczej PayU. Datek jest dobrowolny, dlatego klient sklepu samodzielnie go zaznacza. Zebrane środki są następnie przekazywane za pośrednictwem Siepomaga na konto wybranej organizacji.

Ogłoszona współpraca między PayU GPO a Siepomaga nie tylko ułatwia przekazywanie wsparcia, ale także otwiera nowe perspektywy dla osób chcących angażować się w działania charytatywne oraz dla tych, którzy potrzebują pomocy. To krok w kierunku budowania bardziej wspierającej i solidarnej społeczności internautów. PayU potwierdza swoje zaangażowanie w kreowanie pozytywnego wpływu na świat, a wspólnie z Siepomaga staje się liderem innowacyjnych rozwiązań charytatywnych opartych na technologii płatniczej.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.