PayU GPO i Siepomaga mają sposób na pomaganie podczas zakupów online

PayU GPO, wiodący dostawca usług płatniczych dla e-commerce w regionie CEE, oraz Siepomaga, fundacja i największa platforma zbiórek charytatywnych online w Polsce, ogłaszają strategiczną współpracę. Efektem wspólnej pracy obu podmiotów jest uruchomienie nowej funkcjonalności w ramach bramki płatniczej PayU dla sprzedających i kupujących online - mikrodonacji.
Mikrodonacje umożliwiają kupującym wspieranie różnych celów charytatywnych podczas zakupów w wybranych sklepach internetowych, które korzystają z formatki płatniczej PayU. Kupujący mogą dobrowolnie dodawać niewielkie datki charytatywne do swoich zamówień w sklepach internetowych podczas płatności. Zebrane środki są następnie przekazywane na konto wybranej organizacji charytatywnej za pośrednictwem operatora mikrodonacji, którym jest Siepomaga.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Siepomaga możemy uzupełnić misję PayU, polegającą na ułatwianiu płatności online i zakupów, o element angażowania społeczności e-konsumentów w działania charytatywne – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU GPO w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Mikrodonacje to prosty i wygodny sposób na okazanie solidarności i pomoc tym, którzy jej potrzebują. Wierzymy, że ta funkcjonalność spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno ze strony kupujących, jak i sklepów internetowych korzystających z płatności PayU.
Patryk Urban, członek zarządu Fundacji Siepomaga, również wyraził swoje podekscytowanie współpracą, podkreślając, że: Zaangażowanie PayU oraz technologiczne możliwości otwierają nowe perspektywy skuteczniejszej pomocy. Wspólna misja obu organizacji to uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich potrzebujących.
Jednymi z pierwszych dużych podmiotów e-commerce, w których już działają mikrodonacje, są platformy Pyszne.pl oraz OLX. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu Pyszne.pl i OLX od samego początku, mikrodonacje mogą trafić do milionów odbiorców, przyczyniając się do zebrania środków na rzecz realizacji szlachetnych celów charytatywnych.
– Pyszne.pl chce być blisko swoich klientów, także poprzez umożliwienie im mikrodonacji po złożeniu zamówienia. Nasza platforma to ponad 2200 miejscowości z uwzględnieniem wszystkich większych miast i miasteczek. Oznacza to szerokie dotarcie do potencjalnych darczyńców w całej Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej inicjatywy – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
– Użytkownicy OLX już wiele razy udowadniali, że bardzo chętnie angażują się w pomoc innym, choćby przy okazji takich akcji marki, jak coroczna Nakarm Psa, czy butik charytatywny Lecimy z Pomocą. Jesteśmy przekonani, że umożliwienie wspierania różnych fundacji poprzez mikrodonacje PayU i Siepomaga i przy okazji olx-owania przyniesie tylko znakomite efekty – mówi Paulina Musielak-Rezmer, PR Lead, OLX.
Jak przekazać mikrodonację z PayU i Siepomaga?
Mikrodonacje działają w bardzo prosty sposób. Podczas finalizowania zakupów w sklepie internetowym współpracującym z PayU, klient ma możliwość zwiększenia płatności o niewielką kwotę (dostępne są zawsze 3 opcje sugerowane na podstawie wartości zamówienia) na rzecz wybranej organizacji charytatywnej. Datki można przekazywać podczas płatności w złotówkach Blikiem lub przelewem online na stronie płatniczej PayU. Datek jest dobrowolny, dlatego klient sklepu samodzielnie go zaznacza. Zebrane środki są następnie przekazywane za pośrednictwem Siepomaga na konto wybranej organizacji.
Ogłoszona współpraca między PayU GPO a Siepomaga nie tylko ułatwia przekazywanie wsparcia, ale także otwiera nowe perspektywy dla osób chcących angażować się w działania charytatywne oraz dla tych, którzy potrzebują pomocy. To krok w kierunku budowania bardziej wspierającej i solidarnej społeczności internautów. PayU potwierdza swoje zaangażowanie w kreowanie pozytywnego wpływu na świat, a wspólnie z Siepomaga staje się liderem innowacyjnych rozwiązań charytatywnych opartych na technologii płatniczej.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.