Pepco przedstawia ofertę świąteczną
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1998362014,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Anna Malanowska
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
anna.malanowska|alertmedia.pl| |anna.malanowska|alertmedia.pl
+48 506 144 074
https://alertmedia.pl/
Ponad 800 produktów, w tym liczne nowości i bestsellery trafi na sklepowe półki w listopadzie i grudniu
”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów, gdzie na klientów czeka ponad 800 świątecznych propozycji łączących niską cenę z wysoką jakością. Wśród nich nie zabrakło nowości, takich jak kolekcja świąteczna na licencji Moomins, kolekcja akcesoriów MasterChef czy specjalnych zestawów słodyczy w świątecznych opakowaniach. Do sklepów wróciły również uwielbiane przez klientów bestsellery, takie jak świąteczne T-shirty m-in na licencjach Psiego Patrolu i Disney, rozmaite skrzaty czy świąteczne kubki. Produkty już można znaleźć na półkach i będą do grudnia regularnie uzupełniane nowościami.
W świątecznej ofercie Pepco znajdziemy wielki wybór prezentów dla całej rodziny, ale także ozdobne aranżacje na świąteczny stół, dekoracje domowe, a przy okazji, rzeczy które klientki mogą po prostu kupić dla siebie i własnej przyjemności. Łącznie na okres świąteczny sieć przygotowała ponad 800 propozycji, a wśród nich szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki, a także sześć różnych kolekcji akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu w szerokim spektrum stylów – m.in. naturalnym, glamour czy klasycznym.
- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu, jak co roku przyczynimy się do budowy świątecznego nastroju mieszkańców wielu europejskich domostw – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Sieć zaplanowała liczne nowości, w tym kolekcję świąteczną na licencji Moomins, która zabierze klientów w sentymentalną podróż, na spotkanie z ulubionymi bohaterami z dzieciństwa. Wchodzące w skład tej kolekcji akcesoria i pomysły na prezent w modnej szacie graficznej dostępne będą już od 6 zł.
Pepco przygotowało też produkty w niezwykłej kooperacji. Wysokiej jakości akcesoria MasterChef zadowolą nie tylko tych, którzy szefują we własnych kuchniach. Akcesoria kuchenne, deski do krojenia, kubki, talerze, blendery lub fartuchy ze znanym logo będą doskonałym prezentem da każdego. Natomiast patenie z nieprzywierającą, markową 3 warstwową powłoką ILAG Non-Stic Special od 60 – 80 zł., waga kuchenna w cenie 40 czy zestaw czterech noży za 30 zł. mogą być nie lada gratką dla kulinarnych znawców.
Nowa w ofercie sieci jest także pyszna kolekcja świątecznych słodyczy dla każdego. To jednak nie wszystko. Do Pepco wracają również bestsellerowe produkty z poprzednich lat. Klienci mogą spodziewać się m.in świątecznych skrzatów w stylowych wzorach i kolorach, jak np. blisko metrowego świątecznego gnoma na teleskopowych nogach dostępnego już za 40 zł. Przebojowe ceny znajdziemy także w ofercie różnorodnych kubków w świątecznym klimacie, które można kupić już od 6 zł.
Ze świątecznych T-shirtów z Psim Patrolem - na licencji Disneya – z pewnością ucieszą sią najmłodsi. Koszulki będzie można kupić od 15 zł, a świąteczne ubrania dla całej rodziny - od niemowlaka do dorosłego – już od 10 zł. Natomiast ceny ulubionych przez dzieci zabawek na licencjach zaczynają się od 20 zł.
Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą na nich sukcesywnie uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są one w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.
***
Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3500 sklepów.
Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku odbyło się otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.
![Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2016262556,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę
![Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_879391473,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
![Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_55720192,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bgk,w_274,_small.jpg)
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-bydgoszcz-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zpsk-kadry-kosmos-foto,w_133,r_png,_small.png)
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.