Komunikaty PR

Pepco przedstawia ofertę świąteczną

2023-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Malanowska
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
anna.malanowska|alertmedia.pl| |anna.malanowska|alertmedia.pl
+48 506 144 074
https://alertmedia.pl/

Ponad 800 produktów, w tym liczne nowości i bestsellery trafi na sklepowe półki w listopadzie i grudniu

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów, gdzie na klientów czeka ponad 800 świątecznych propozycji łączących niską cenę z wysoką jakością. Wśród nich nie zabrakło nowości, takich jak kolekcja świąteczna na licencji Moomins, kolekcja akcesoriów MasterChef czy specjalnych zestawów słodyczy w świątecznych opakowaniach.  Do sklepów wróciły również uwielbiane przez klientów bestsellery, takie jak świąteczne T-shirty m-in na licencjach Psiego Patrolu i Disney, rozmaite skrzaty czy świąteczne kubki. Produkty już można znaleźć na półkach i będą do grudnia regularnie uzupełniane nowościami.

W świątecznej ofercie Pepco znajdziemy wielki wybór prezentów dla całej rodziny, ale także ozdobne aranżacje na świąteczny stół, dekoracje domowe, a przy okazji, rzeczy które klientki mogą po prostu kupić dla siebie i własnej przyjemności. Łącznie na okres świąteczny sieć przygotowała ponad 800 propozycji, a wśród nich szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki, a także sześć różnych kolekcji akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu w szerokim spektrum stylów – m.in. naturalnym, glamour czy klasycznym.

- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również  dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu, jak co roku przyczynimy się do budowy świątecznego nastroju mieszkańców wielu europejskich domostw – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Sieć zaplanowała liczne nowości, w tym kolekcję świąteczną na licencji Moomins, która zabierze klientów w sentymentalną podróż, na spotkanie z ulubionymi bohaterami z dzieciństwa. Wchodzące w skład tej kolekcji akcesoria i pomysły na prezent w modnej szacie graficznej dostępne będą już od 6 zł.

Pepco przygotowało też produkty w niezwykłej kooperacji. Wysokiej jakości akcesoria MasterChef zadowolą nie tylko tych, którzy szefują we własnych kuchniach. Akcesoria kuchenne, deski do krojenia, kubki, talerze, blendery lub fartuchy ze znanym logo będą doskonałym prezentem da każdego. Natomiast patenie z nieprzywierającą, markową 3 warstwową powłoką ILAG Non-Stic Special od 60 – 80 zł., waga kuchenna w cenie 40 czy zestaw czterech noży za 30 zł. mogą być nie lada gratką dla kulinarnych znawców.

Nowa w ofercie sieci jest także pyszna kolekcja świątecznych słodyczy dla każdego. To jednak nie wszystko. Do Pepco wracają również bestsellerowe produkty z poprzednich lat. Klienci mogą spodziewać się m.in świątecznych skrzatów w stylowych wzorach i kolorach, jak np.  blisko metrowego świątecznego gnoma na teleskopowych nogach dostępnego już za 40 zł. Przebojowe ceny znajdziemy także w ofercie różnorodnych kubków w świątecznym klimacie, które można kupić już od 6 zł.

Ze świątecznych T-shirtów z Psim Patrolem - na licencji Disneya – z pewnością ucieszą sią najmłodsi. Koszulki będzie można kupić od 15 zł, a świąteczne ubrania dla całej rodziny - od niemowlaka do dorosłego – już od 10 zł. Natomiast ceny ulubionych przez dzieci zabawek na licencjach zaczynają się od 20 zł.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą na nich sukcesywnie uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są one w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy  pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3500 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku odbyło się otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.