Komunikaty PR

Pepco przedstawia ofertę świąteczną

2023-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Malanowska
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
anna.malanowska|alertmedia.pl| |anna.malanowska|alertmedia.pl
+48 506 144 074
https://alertmedia.pl/

Ponad 800 produktów, w tym liczne nowości i bestsellery trafi na sklepowe półki w listopadzie i grudniu

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów, gdzie na klientów czeka ponad 800 świątecznych propozycji łączących niską cenę z wysoką jakością. Wśród nich nie zabrakło nowości, takich jak kolekcja świąteczna na licencji Moomins, kolekcja akcesoriów MasterChef czy specjalnych zestawów słodyczy w świątecznych opakowaniach.  Do sklepów wróciły również uwielbiane przez klientów bestsellery, takie jak świąteczne T-shirty m-in na licencjach Psiego Patrolu i Disney, rozmaite skrzaty czy świąteczne kubki. Produkty już można znaleźć na półkach i będą do grudnia regularnie uzupełniane nowościami.

W świątecznej ofercie Pepco znajdziemy wielki wybór prezentów dla całej rodziny, ale także ozdobne aranżacje na świąteczny stół, dekoracje domowe, a przy okazji, rzeczy które klientki mogą po prostu kupić dla siebie i własnej przyjemności. Łącznie na okres świąteczny sieć przygotowała ponad 800 propozycji, a wśród nich szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki, a także sześć różnych kolekcji akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu w szerokim spektrum stylów – m.in. naturalnym, glamour czy klasycznym.

- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również  dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu, jak co roku przyczynimy się do budowy świątecznego nastroju mieszkańców wielu europejskich domostw – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Sieć zaplanowała liczne nowości, w tym kolekcję świąteczną na licencji Moomins, która zabierze klientów w sentymentalną podróż, na spotkanie z ulubionymi bohaterami z dzieciństwa. Wchodzące w skład tej kolekcji akcesoria i pomysły na prezent w modnej szacie graficznej dostępne będą już od 6 zł.

Pepco przygotowało też produkty w niezwykłej kooperacji. Wysokiej jakości akcesoria MasterChef zadowolą nie tylko tych, którzy szefują we własnych kuchniach. Akcesoria kuchenne, deski do krojenia, kubki, talerze, blendery lub fartuchy ze znanym logo będą doskonałym prezentem da każdego. Natomiast patenie z nieprzywierającą, markową 3 warstwową powłoką ILAG Non-Stic Special od 60 – 80 zł., waga kuchenna w cenie 40 czy zestaw czterech noży za 30 zł. mogą być nie lada gratką dla kulinarnych znawców.

Nowa w ofercie sieci jest także pyszna kolekcja świątecznych słodyczy dla każdego. To jednak nie wszystko. Do Pepco wracają również bestsellerowe produkty z poprzednich lat. Klienci mogą spodziewać się m.in świątecznych skrzatów w stylowych wzorach i kolorach, jak np.  blisko metrowego świątecznego gnoma na teleskopowych nogach dostępnego już za 40 zł. Przebojowe ceny znajdziemy także w ofercie różnorodnych kubków w świątecznym klimacie, które można kupić już od 6 zł.

Ze świątecznych T-shirtów z Psim Patrolem - na licencji Disneya – z pewnością ucieszą sią najmłodsi. Koszulki będzie można kupić od 15 zł, a świąteczne ubrania dla całej rodziny - od niemowlaka do dorosłego – już od 10 zł. Natomiast ceny ulubionych przez dzieci zabawek na licencjach zaczynają się od 20 zł.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą na nich sukcesywnie uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są one w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy  pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3500 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku odbyło się otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.