Komunikaty PR

Pepco przedstawia ofertę świąteczną

2023-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Malanowska
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
anna.malanowska|alertmedia.pl| |anna.malanowska|alertmedia.pl
+48 506 144 074
https://alertmedia.pl/

Ponad 800 produktów, w tym liczne nowości i bestsellery trafi na sklepowe półki w listopadzie i grudniu

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów, gdzie na klientów czeka ponad 800 świątecznych propozycji łączących niską cenę z wysoką jakością. Wśród nich nie zabrakło nowości, takich jak kolekcja świąteczna na licencji Moomins, kolekcja akcesoriów MasterChef czy specjalnych zestawów słodyczy w świątecznych opakowaniach.  Do sklepów wróciły również uwielbiane przez klientów bestsellery, takie jak świąteczne T-shirty m-in na licencjach Psiego Patrolu i Disney, rozmaite skrzaty czy świąteczne kubki. Produkty już można znaleźć na półkach i będą do grudnia regularnie uzupełniane nowościami.

W świątecznej ofercie Pepco znajdziemy wielki wybór prezentów dla całej rodziny, ale także ozdobne aranżacje na świąteczny stół, dekoracje domowe, a przy okazji, rzeczy które klientki mogą po prostu kupić dla siebie i własnej przyjemności. Łącznie na okres świąteczny sieć przygotowała ponad 800 propozycji, a wśród nich szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki, a także sześć różnych kolekcji akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu w szerokim spektrum stylów – m.in. naturalnym, glamour czy klasycznym.

- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również  dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu, jak co roku przyczynimy się do budowy świątecznego nastroju mieszkańców wielu europejskich domostw – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Sieć zaplanowała liczne nowości, w tym kolekcję świąteczną na licencji Moomins, która zabierze klientów w sentymentalną podróż, na spotkanie z ulubionymi bohaterami z dzieciństwa. Wchodzące w skład tej kolekcji akcesoria i pomysły na prezent w modnej szacie graficznej dostępne będą już od 6 zł.

Pepco przygotowało też produkty w niezwykłej kooperacji. Wysokiej jakości akcesoria MasterChef zadowolą nie tylko tych, którzy szefują we własnych kuchniach. Akcesoria kuchenne, deski do krojenia, kubki, talerze, blendery lub fartuchy ze znanym logo będą doskonałym prezentem da każdego. Natomiast patenie z nieprzywierającą, markową 3 warstwową powłoką ILAG Non-Stic Special od 60 – 80 zł., waga kuchenna w cenie 40 czy zestaw czterech noży za 30 zł. mogą być nie lada gratką dla kulinarnych znawców.

Nowa w ofercie sieci jest także pyszna kolekcja świątecznych słodyczy dla każdego. To jednak nie wszystko. Do Pepco wracają również bestsellerowe produkty z poprzednich lat. Klienci mogą spodziewać się m.in świątecznych skrzatów w stylowych wzorach i kolorach, jak np.  blisko metrowego świątecznego gnoma na teleskopowych nogach dostępnego już za 40 zł. Przebojowe ceny znajdziemy także w ofercie różnorodnych kubków w świątecznym klimacie, które można kupić już od 6 zł.

Ze świątecznych T-shirtów z Psim Patrolem - na licencji Disneya – z pewnością ucieszą sią najmłodsi. Koszulki będzie można kupić od 15 zł, a świąteczne ubrania dla całej rodziny - od niemowlaka do dorosłego – już od 10 zł. Natomiast ceny ulubionych przez dzieci zabawek na licencjach zaczynają się od 20 zł.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą na nich sukcesywnie uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są one w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy  pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3500 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku odbyło się otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.