Komunikaty PR

Pepco wchodzi do Portugalii

2023-05-17  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania Pepco ( 0.08 MB )

Pepco, jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci sklepów typu value retailer w Europie rozpoczyna swoją działalność w Portugalii. 18 maja marka oficjalnie otworzy swój pierwszy sklep w Coimbrze, a w ciągu pierwszego roku obecności na portugalskim rynku, planuje pojawić się w kluczowych miastach i regionach kraju, w tym. m.in. Lizbonie i Porto. W części z placówek klienci znajdą poszerzony asortyment obejmujący nie tylko odzież i akcesoria dla domu, ale również bogatą ofertę artykułów spożywczych, kosmetyków, środków czystości czy produktów dla zwierząt.

Portugalia stanie się 18 krajem, gdzie odwiedzić będzie można sklepy Pepco. Pierwsza placówka zostanie otwarta 18 maja w Coimbrze, liczącej blisko 100 tysięcy mieszkańców stolicy regionu położonego w centrum kraju. Plany portugalskiej ekspansji, zakładają otwarcia sklepów w takich miastach jak: Lizbona, Porto, Braga, czy leżące na południu kraju Albufeira i Olhao.

Pepco, którego europejska centrala działa w Poznaniu, posiada obecnie ponad 3000 sklepów zlokalizowanych na terenie całej Europy. W ubiegłym roku sieć otworzyła swoje placówki w Niemczech i Grecji, a na 2023 rok planuje również wejście do Bośni i Hercegowiny.

Cieszymy się, że Portugalia dołączyła do rodziny Pepco i nie możemy się doczekać kolejnych otwarć. To naturalny krok naszego rozwoju po udanych wejściach na inne rynki w krajach basenu Morza Śródziemnego, jak Hiszpania, gdzie działa 150 naszych placówek, czy Włochy, gdzie niedawno świętowaliśmy otwarcie setnego sklepu – powiedziała Anca Radu Retail Director South Europe w Pepco.

Pepco to marka, bardzo dobrze przyjmowana na nowych rynkach i szybko zdobywająca serca konsumentów. W krajach gdzie sieć jest obecna od co najmniej 3 lat 90-96% kobiet zna markę, a w świadomości większości z nich Pepco jest numerem jeden w kategorii zakupów odzieży dziecięcej. Pepco to również wiodący sklep w obszarze ubrań i akcesoriów domowych.

„Każdego miesiąca klienci odwiedzający nasze sklepy dokonują ponad 28 milionów transakcji i jesteśmy w pełni przekonani, że nasza bogata oferta produktów, w niesamowicie niskich cenach i dobrej jakości zostanie szybko pokochana również przez portugalskich konsumentów. Będziemy wszędzie tam, gdzie klienci nas potrzebują, otwierając nasze placówki zarówno w galeriach, jak i retail parkach i na ulicach handlowych” – dodała Anca Radu

Niektóre portugalskie sklepy Pepco, otwarte będą w innym koncepcie niż ten, do którego przyzwyczailiśmy się w Polsce. Klienci znajdą w nich poszerzony asortyment, w którym obok tradycyjnej oferty obejmującej odzież i artykuły dla domu, znajdzie się również szeroki wybór produktów FMCG, artykuły spożywcze i chemiczne, takie jak kosmetyki, środki czystości, produkty do higieny osobistej, przekąski, napoje, słodycze oraz kategorie dla zwierząt. W takim, większym bo liczącym do 1000 metrów kwadratowych, Pepco dostępne będą też znane marki, jak: Coca Cola, Kinder, Toblerone, Reese´s, Milkyway, Pringles, Pantene, Elvive, Oral B, Colgate, Fairy. Wszystkie produkty, z każdej kategorii łączą niesamowicie niskie ceny.

Koncept sklepów z szerzą ofertą został wprowadzony przez sieć z powodzeniem w ubiegłym roku w Hiszpanii, gdzie po dwóch latach obecności firma ma 150 sklepów. Łącznie na terenie całej Europy Pepco posiada już ponad milion metrów kwadratowych powierzchni handlowych. Firma jest jednym z największych europejskich pracodawców w obszarze stacjonarnego handlu, zatrudniając ponad 28 000 osób, z czego ponad 40% pracuje w Polsce, w tym ponad 1000 w poznańskiej centrali. W trakcie pierwszego roku obecności na portugalskim rynku firma planuje zatrudnić 300 osób.   

 

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4000 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 43 000 osób.

Pepco

Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 28  tysięcy  pracowników w 18 krajach w całej Europie.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku, firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku planowane jest otwarcie sklepów w Portugalii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.