Komunikaty PR

Pieczeń z ziołami w Edycji Limitowanej Wiejskich Ziemniaczków

2024-09-20  |  12:00
Biuro prasowe

Jak wynika z badań, 84,4 proc. Polaków, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia [1]. To jeden z elementów rozpoznawalności Wiejskich Ziemniaczków na rynku, które stale zyskują na popularności i mają swoich lojalnych konsumentów.

Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako nowy smak Edycji Limitowanej, dołączając do doskonale przyjętej przez konsumentów Śmietanki z cebulką.

– Naszym celem jest, aby Wiejskie Ziemniaczki nawiązywały do polskiej tradycji, dlatego stawiamy na ziemniaki od polskich rolników oraz składniki bez dodatków wzmacniaczy smaków – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. – Jesteśmy przekonani, że zarówno nowy smak Pieczeń z ziołami, jak i design opakowania, spójny z wizerunkiem marki, przyciągną uwagę nie tylko stałych klientów, ale też nowych odbiorców, którzy szukają na półkach sklepowych czegoś więcej niż jedynie smacznej przekąski.

Smaki idealnie pasujące do polskiej kuchni

Smak Pieczeń z ziołami charakteryzuje się unikalnym i przykuwającym uwagę opakowaniem. Znajdują się na nim juta, deska czy naturalne ziemianki, które wzmacniają sielski charakter marki. Dodatkowo opakowanie informuje o kluczowych benefitach produktu i marki, takich jak użycie polskich ziemniaków, brak dodatków wzmacniaczy smaku i redukcja plastiku w opakowaniach jednostkowych. Całość uzupełnia apetyczna wizualizacja dania, która od razu przywołuje na myśl smaki tradycyjnej polskiej kuchni.

Oprócz Edycji Limitowanej na rynku dostępne są również inne smaki Wiejskich Ziemniaczków: Masło z solą, Wędzonka, Cebulka, Koperek, Papryka. Dzięki temu każdy może rozkochać się na nowo w kultowych polskich smakach.

Więcej o marce: https://wiejskieziemniaczki.pl/

 


[1] https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.