Pieczeń z ziołami w Edycji Limitowanej Wiejskich Ziemniaczków
Jak wynika z badań, 84,4 proc. Polaków, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia [1]. To jeden z elementów rozpoznawalności Wiejskich Ziemniaczków na rynku, które stale zyskują na popularności i mają swoich lojalnych konsumentów.
Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako nowy smak Edycji Limitowanej, dołączając do doskonale przyjętej przez konsumentów Śmietanki z cebulką.
– Naszym celem jest, aby Wiejskie Ziemniaczki nawiązywały do polskiej tradycji, dlatego stawiamy na ziemniaki od polskich rolników oraz składniki bez dodatków wzmacniaczy smaków – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. – Jesteśmy przekonani, że zarówno nowy smak Pieczeń z ziołami, jak i design opakowania, spójny z wizerunkiem marki, przyciągną uwagę nie tylko stałych klientów, ale też nowych odbiorców, którzy szukają na półkach sklepowych czegoś więcej niż jedynie smacznej przekąski.
Smaki idealnie pasujące do polskiej kuchni
Smak Pieczeń z ziołami charakteryzuje się unikalnym i przykuwającym uwagę opakowaniem. Znajdują się na nim juta, deska czy naturalne ziemianki, które wzmacniają sielski charakter marki. Dodatkowo opakowanie informuje o kluczowych benefitach produktu i marki, takich jak użycie polskich ziemniaków, brak dodatków wzmacniaczy smaku i redukcja plastiku w opakowaniach jednostkowych. Całość uzupełnia apetyczna wizualizacja dania, która od razu przywołuje na myśl smaki tradycyjnej polskiej kuchni.
Oprócz Edycji Limitowanej na rynku dostępne są również inne smaki Wiejskich Ziemniaczków: Masło z solą, Wędzonka, Cebulka, Koperek, Papryka. Dzięki temu każdy może rozkochać się na nowo w kultowych polskich smakach.
Więcej o marce: https://wiejskieziemniaczki.pl/
[1] https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.