Pieczeń z ziołami w Edycji Limitowanej Wiejskich Ziemniaczków
Jak wynika z badań, 84,4 proc. Polaków, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia [1]. To jeden z elementów rozpoznawalności Wiejskich Ziemniaczków na rynku, które stale zyskują na popularności i mają swoich lojalnych konsumentów.
Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako nowy smak Edycji Limitowanej, dołączając do doskonale przyjętej przez konsumentów Śmietanki z cebulką.
– Naszym celem jest, aby Wiejskie Ziemniaczki nawiązywały do polskiej tradycji, dlatego stawiamy na ziemniaki od polskich rolników oraz składniki bez dodatków wzmacniaczy smaków – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. – Jesteśmy przekonani, że zarówno nowy smak Pieczeń z ziołami, jak i design opakowania, spójny z wizerunkiem marki, przyciągną uwagę nie tylko stałych klientów, ale też nowych odbiorców, którzy szukają na półkach sklepowych czegoś więcej niż jedynie smacznej przekąski.
Smaki idealnie pasujące do polskiej kuchni
Smak Pieczeń z ziołami charakteryzuje się unikalnym i przykuwającym uwagę opakowaniem. Znajdują się na nim juta, deska czy naturalne ziemianki, które wzmacniają sielski charakter marki. Dodatkowo opakowanie informuje o kluczowych benefitach produktu i marki, takich jak użycie polskich ziemniaków, brak dodatków wzmacniaczy smaku i redukcja plastiku w opakowaniach jednostkowych. Całość uzupełnia apetyczna wizualizacja dania, która od razu przywołuje na myśl smaki tradycyjnej polskiej kuchni.
Oprócz Edycji Limitowanej na rynku dostępne są również inne smaki Wiejskich Ziemniaczków: Masło z solą, Wędzonka, Cebulka, Koperek, Papryka. Dzięki temu każdy może rozkochać się na nowo w kultowych polskich smakach.
Więcej o marce: https://wiejskieziemniaczki.pl/
[1] https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.