Pierwsza lodówka vendingowa Żabki działa w jednym z warszawskich szpitali
Żabka robi kolejny krok, by być jak najbliżej swoich klientów. Sieć uruchomiła pierwszy automat vendingowy na terenie placówki medycznej. W zdrowe i pożywne produkty marek własnych Żabki mogą zaopatrzyć się pacjenci i pracownicy jednego z prywatnych szpitali w Warszawie. Urządzenie pozwala klientom na dokonywanie szybkich zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pilotażowy projekt realizowany jest dzięki partnerstwu z Maczfit – spółką wchodzącą w skład Grupy Żabka, która na terenie tego samego szpitala posiada dostępny dla pracowników automat z posiłkami.
– Podczas pobytu w szpitalu pacjenci często mają potrzebę dokonania szybkich zakupów artykułów żywnościowych czy napojów. Taką możliwość stwarza nasz automat, w którym znaleźć można dobrze wszystkim znane produkty z asortymentu sieci Żabka. Dzięki niemu pacjenci, ich bliscy, a także pracownicy szpitala mogą zakupić najwyższej jakości, pożywne dania gotowe, zdrowe kanapki oraz napoje – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żaka Polska.
Automat vendingowy Żabki znajduje się w jednym z prywatnych szpitali przy al. Rzeczypospolitej 5 w Warszawie. Stoi w ogólnodostępnej części szpitala, tuż obok izby przyjęć. Asortyment, w który została zaopatrzona maszyna, dostosowano do specyfiki lokalizacji i profilu klienta. Dostępnych jest w nim ok. 30 produktów, głównie marek własnych Żabki, m.in. dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i posiada intuicyjny panel sterowania. Pozwala na zakup jednego lub kilku produktów w trakcie jednej transakcji. Płatności za zakupy można dokonać bezgotówkowo – za pomocą karty płatniczej lub telefonu.
Z kolei Maczfit w swojej lodówce vendingowej oferuje zbilansowane obiady, sałatki i desery, które stanowią zdrową i smaczną alternatywę dla kantyn i restauracji fast food. Jest to rozwiązanie gwarantujące pracownikom szpitala elastyczność i różnorodność – codziennie do wyboru jest kilka wariantów każdego z posiłków, a dania nie powtarzają się aż przez 8 tygodni.
Sieć Żabka nieustannie dąży do tego, by być jak najbliżej klientów. W swoim portfolio posiada różne formaty sklepów, które mogą funkcjonować w różnorodnych lokalizacjach. Obok stacjonarnych placówek, są to m.in. sklepy mobilne, sklepy autonomiczne, w tym otwarta ostatnio Żabka Nano w modelu store-in-the-store, czy placówka pilotażowa na stacji benzynowej Rakieta.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.