Komunikaty PR

Pizza na wynos już dostępna w Żabce!

2024-11-06  |  10:00

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do miłośników włoskiej kuchni, oferując im gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Mogą oni spróbować aż dwóch rodzajów pizzy – Margherity i Pepperoni.

Według raportu „Raport Food Trendów Pyszne.pl”[1] najpopularniejszą światową kuchnią dla przebadanych konsumentów była kuchnia włoska. Za wynik ten odpowiedzialna była przede wszystkim pizza, która zajęła drugie miejsce (margherita) i czwarte miejsce (pepperoni) wśród wszystkich najchętniej wybieranych dań, kupowanych za pośrednictwem platformy. Co ciekawe, pizza margherita jest jednym z ulubionych dań wegetariańskich i wyprzedziła w rankingu nawet pierogi ruskie.

Żabka odpowiada na trendy

Już w 2021 roku sieć wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – pizzę w formie zamykanego wrapa, którą można wziąć do ręki – Pizza Wrap. Opracowano ją we współpracy z konsumentami, by dało się ją wygodnie jeść poza sklepem. Obecnie są dostępne jej dwie wersje smakowe: Pizza Wrap Capricciosa z szynką, pieczarkami, serem mozzarella i sosem pomidorowym oraz Pizza Wrap Pepperoni z salami, papryczką jalapeño, mozzarellą i pikantnym sosem pomidorowym.

Po pizzy „do ręki” przyszła pora na coś większego. W wybranych sklepach sieci klienci mogą zakupić gorącą pizzę w stylu neapolitańskim, charakteryzującą się m.in. cienkim, długo dojrzewającym ciastem, wypiekanym w kamiennym piecu. Pizza dostępna jest w dwóch wariantach smakowych.

Pierwszy z nich to wzbogacona sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin pizza Margherita – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł). Drugi to pizza Pepperoni z sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin oraz ponad 20 plasterkami salami pepperoni – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł).

W placówkach wyposażonych w piec hybrydowy klienci mogą cieszyć się jej smakiem już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia, czyli znacznie szybciej niż w tradycyjnej pizzerii. Na uwagę zasługuje też fakt, że produkt wydawany jest w kartonowym pudełku, aby można z nim bezpiecznie wyjść na zewnątrz i jeszcze ciepłym np. podzielić się z innymi. Dla tych, którzy wolą odpiekać produkt samodzielnie w domu, istnieje możliwość zakupu pizzy w wersji mrożonej.

Gorące przekąski Prosto z Pieca

Ciepłe przekąski w Żabce cieszą się niesłabnącą popularnością wśród entuzjastów szybkich i smacznych gotowych posiłków. W ramach oferty Prosto z Pieca można kupić chrupiące zapiekanki (z kurczakiem, z salami, czy z pieczarkami), różne wersje hamburgerów (Wołowiner, Wegger, Kurczaker, Kurczaker Strips), frytki czy churrosy. W asortymencie Żabki są także liczne zestawy, jak m.in. Chrupbox Burger czy Chrupbox frytki + nuggetsy z kurczaka.

O ofercie i dostępnych nowościach Prosto z Pieca można dowiedzieć się więcej pod adresem:

https://www.zabka.pl/prosto/


[1] „Raport Food Trendów Pyszne.pl” dostępny: https://www.pyszne.pl/trendy-zywieniowe/2023/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej

Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Handel

Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.