Komunikaty PR

Pizza na wynos już dostępna w Żabce!

2024-11-06  |  10:00

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do miłośników włoskiej kuchni, oferując im gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Mogą oni spróbować aż dwóch rodzajów pizzy – Margherity i Pepperoni.

Według raportu „Raport Food Trendów Pyszne.pl”[1] najpopularniejszą światową kuchnią dla przebadanych konsumentów była kuchnia włoska. Za wynik ten odpowiedzialna była przede wszystkim pizza, która zajęła drugie miejsce (margherita) i czwarte miejsce (pepperoni) wśród wszystkich najchętniej wybieranych dań, kupowanych za pośrednictwem platformy. Co ciekawe, pizza margherita jest jednym z ulubionych dań wegetariańskich i wyprzedziła w rankingu nawet pierogi ruskie.

Żabka odpowiada na trendy

Już w 2021 roku sieć wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – pizzę w formie zamykanego wrapa, którą można wziąć do ręki – Pizza Wrap. Opracowano ją we współpracy z konsumentami, by dało się ją wygodnie jeść poza sklepem. Obecnie są dostępne jej dwie wersje smakowe: Pizza Wrap Capricciosa z szynką, pieczarkami, serem mozzarella i sosem pomidorowym oraz Pizza Wrap Pepperoni z salami, papryczką jalapeño, mozzarellą i pikantnym sosem pomidorowym.

Po pizzy „do ręki” przyszła pora na coś większego. W wybranych sklepach sieci klienci mogą zakupić gorącą pizzę w stylu neapolitańskim, charakteryzującą się m.in. cienkim, długo dojrzewającym ciastem, wypiekanym w kamiennym piecu. Pizza dostępna jest w dwóch wariantach smakowych.

Pierwszy z nich to wzbogacona sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin pizza Margherita – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł). Drugi to pizza Pepperoni z sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin oraz ponad 20 plasterkami salami pepperoni – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł).

W placówkach wyposażonych w piec hybrydowy klienci mogą cieszyć się jej smakiem już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia, czyli znacznie szybciej niż w tradycyjnej pizzerii. Na uwagę zasługuje też fakt, że produkt wydawany jest w kartonowym pudełku, aby można z nim bezpiecznie wyjść na zewnątrz i jeszcze ciepłym np. podzielić się z innymi. Dla tych, którzy wolą odpiekać produkt samodzielnie w domu, istnieje możliwość zakupu pizzy w wersji mrożonej.

Gorące przekąski Prosto z Pieca

Ciepłe przekąski w Żabce cieszą się niesłabnącą popularnością wśród entuzjastów szybkich i smacznych gotowych posiłków. W ramach oferty Prosto z Pieca można kupić chrupiące zapiekanki (z kurczakiem, z salami, czy z pieczarkami), różne wersje hamburgerów (Wołowiner, Wegger, Kurczaker, Kurczaker Strips), frytki czy churrosy. W asortymencie Żabki są także liczne zestawy, jak m.in. Chrupbox Burger czy Chrupbox frytki + nuggetsy z kurczaka.

O ofercie i dostępnych nowościach Prosto z Pieca można dowiedzieć się więcej pod adresem:

https://www.zabka.pl/prosto/


[1] „Raport Food Trendów Pyszne.pl” dostępny: https://www.pyszne.pl/trendy-zywieniowe/2023/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami Biuro prasowe
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.