Komunikaty PR

Pizza na wynos już dostępna w Żabce!

2024-11-06  |  10:00

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do miłośników włoskiej kuchni, oferując im gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Mogą oni spróbować aż dwóch rodzajów pizzy – Margherity i Pepperoni.

Według raportu „Raport Food Trendów Pyszne.pl”[1] najpopularniejszą światową kuchnią dla przebadanych konsumentów była kuchnia włoska. Za wynik ten odpowiedzialna była przede wszystkim pizza, która zajęła drugie miejsce (margherita) i czwarte miejsce (pepperoni) wśród wszystkich najchętniej wybieranych dań, kupowanych za pośrednictwem platformy. Co ciekawe, pizza margherita jest jednym z ulubionych dań wegetariańskich i wyprzedziła w rankingu nawet pierogi ruskie.

Żabka odpowiada na trendy

Już w 2021 roku sieć wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – pizzę w formie zamykanego wrapa, którą można wziąć do ręki – Pizza Wrap. Opracowano ją we współpracy z konsumentami, by dało się ją wygodnie jeść poza sklepem. Obecnie są dostępne jej dwie wersje smakowe: Pizza Wrap Capricciosa z szynką, pieczarkami, serem mozzarella i sosem pomidorowym oraz Pizza Wrap Pepperoni z salami, papryczką jalapeño, mozzarellą i pikantnym sosem pomidorowym.

Po pizzy „do ręki” przyszła pora na coś większego. W wybranych sklepach sieci klienci mogą zakupić gorącą pizzę w stylu neapolitańskim, charakteryzującą się m.in. cienkim, długo dojrzewającym ciastem, wypiekanym w kamiennym piecu. Pizza dostępna jest w dwóch wariantach smakowych.

Pierwszy z nich to wzbogacona sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin pizza Margherita – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł). Drugi to pizza Pepperoni z sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin oraz ponad 20 plasterkami salami pepperoni – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł).

W placówkach wyposażonych w piec hybrydowy klienci mogą cieszyć się jej smakiem już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia, czyli znacznie szybciej niż w tradycyjnej pizzerii. Na uwagę zasługuje też fakt, że produkt wydawany jest w kartonowym pudełku, aby można z nim bezpiecznie wyjść na zewnątrz i jeszcze ciepłym np. podzielić się z innymi. Dla tych, którzy wolą odpiekać produkt samodzielnie w domu, istnieje możliwość zakupu pizzy w wersji mrożonej.

Gorące przekąski Prosto z Pieca

Ciepłe przekąski w Żabce cieszą się niesłabnącą popularnością wśród entuzjastów szybkich i smacznych gotowych posiłków. W ramach oferty Prosto z Pieca można kupić chrupiące zapiekanki (z kurczakiem, z salami, czy z pieczarkami), różne wersje hamburgerów (Wołowiner, Wegger, Kurczaker, Kurczaker Strips), frytki czy churrosy. W asortymencie Żabki są także liczne zestawy, jak m.in. Chrupbox Burger czy Chrupbox frytki + nuggetsy z kurczaka.

O ofercie i dostępnych nowościach Prosto z Pieca można dowiedzieć się więcej pod adresem:

https://www.zabka.pl/prosto/


[1] „Raport Food Trendów Pyszne.pl” dostępny: https://www.pyszne.pl/trendy-zywieniowe/2023/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.