Komunikaty PR

POLOmarket z nagrodą BLIX AWARDS oraz trzema nagrodami Retail Champion

2024-10-29  |  12:00

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket została wyróżniona w V edycji programu „BLIX AWARDS Wybór Konsumentów” w kategorii Innowacyjna Sieć Roku w grupie supermarketów oraz otrzymała aż trzy nagrody plebiscycie Retail Champion.

Zarówno BLIX AWARDS jak i Retail Champion są plebiscytami konsumenckimi. O przyznaniu nagrody decydują opinie klientów. Ich głosami POLOmarket otrzymał nagrodę główną „Innowacyjna Sieć Roku” w grupie supermarketów (BLIX) oraz trzy nagrody Retail Champion Biggest Progress w kategoriach: Localness, Customer Experience oraz Excellence in Technology.

 – Jest to kolejny rok, w którym nasza sieć nagradzana jest w plebiscytach konsumenckich BLIX AWARDS oraz Retail Champion. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienia, ponieważ o ich przyznaniu decydują głosy naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w sieci POLOmarket. – Jest to efekt naszych konsekwentnych działań wpływających na rozwój tych wszystkich obszarów, które decydują o pozytywnych doświadczeniach zakupowych naszych klientów –  deklaruje Krzysztof Szultka.

Warto dodać, że w bieżącej edycji programu BLIX wzięło udział 138 tysięcy konsumentów z całej Polski, którzy oceniali aktywność sieci handlowych oraz ich codzienne funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności rynkowej. Do tej pory w ramach wszystkich edycji, BLIX zebrał łącznie blisko 21 mln opinii konsumentów.

Retail Champion - Wybrany przez Konsumentów nagradza sieci handlowe działające w różnych formatach na polskim rynku, zwłaszcza te, które wprowadzają rozwiązania cenione przez nabywców. Badania przeprowadzono za pośrednictwem niezależnej polskiej firmy badawczej GfK i Nielsen Media Polska, która ocenia ich satysfakcje zakupowe w rozmaitych obszarach związanych z codziennością zakupową.

Warto dodać, że w konkursie BLIX w ubiegłorocznej edycji POLOmarket zdobył nagrodę główną w kategorii „Prospołeczna sieć roku”, a w 2022 w kategorii „Polski produkt” za lokalne podejście w tworzeniu oferty w grupie supermarketów.

W ubiegłorocznej edycji Retail Champion, POLOmarket został natomiast nagrodzony za największy postęp w kategoriach Retailer of the Year NPS i Healthy Food.

Tegoroczne wyróżnienia odebrał Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.