Komunikaty PR

Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w UK i Irlandii

2024-02-02  |  09:41
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Produkty Pepco - od przyborów kuchennych, przez dekoracje łazienkowe, po elementy wystroju wnętrz – są już dostępne na półkach ponad 850 sklepów Poundland w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Tym samym klienci z tych – liczących ponad 70 milionów mieszkańców – rynków zyskali dostęp do asortymentu, oferowanego w sklepach Pepco w całej Europie. Rozwój oferty koordynowany jest głównie z Poznania, gdzie mieści się centrala Pepco. Globalne zakupy realizowane są przez spółkę zależną Grupy – PGS, łączącą firmę bezpośrednio z ponad 700 producentami, co pozwala na wybór najlepszych jakościowo i cenowo produktów.

Z końcem stycznia na półki sklepów Poundland trafiły m.in. dobrze znane klientom Pepco naczynia kuchenne, świece, poduszki, zabawki, kubki, sztućce, ręczniki czy obrusy. Pojawienie się nowych akcesoriów domowych w Poundland jest następstwem ubiegłorocznych zmian w ofercie odzieżowej sieci, która obejmowała również wprowadzenie produktów zapewnianych przez Pepco, w tym w szczególności odzieży dziecięcej.  

"To największa metamorfoza ogólnej oferty w trzydziestoletniej historii Poundland i bardzo ważna zmiana dla naszych klientów, nie tylko ze względu na doskonałą wartość nowego asortymentu. Ukończenie przejścia zarówno z asortymentu odzieżowego, jak i domowego do odnowionych linii produktowych zapewnianych przez Pepco, nie tylko nada naszym sklepom nowy wygląd, ale także zapewni niesamowitą wartość, którą możemy zaoferować naszym klientom" – powiedział Tim Bettley, Commercial Director Poundland.

Rewolucja ofertowa w Poundland jest efektem ciągłego rozwoju Grupy Pepco, która stawia na sprawdzony, rentowny model sklepów, przekładający się na wzmacnianie marki wiodącego europejskiego detalisty. Ważną rolę w całym procesie odgrywa PGS, spółka zależna Grupy Pepco, od 2023 roku w pełni zintegrowana z biznesem Pepco i łącząca sieć z ponad 700 producentami.

„Dzięki współpracy z PGS, mamy bezpośredni dostęp do produktów u źródeł, co daje nam wyjątkowe możliwości ich rozwoju, dopasowania do potrzeb naszych klientów i negocjowania możliwie jak najniższych cen. W ten sposób możemy wybierać  najciekawsze; najlepsze jakościowo i cenowo rozwiązania. A dodatkowo tworzyć i zamawiać produkty wyjątkowe i dostępne tylko w naszych sklepach. Kluczową rolę w tym procesie pełni dział Commercial Pepco, zatrudniający dziś 400 osób pracujących głównie w naszej siedzibie w Poznaniu, którzy odpowiedzialni są za kreowanie wyjątkowej oferty jak najlepiej odpowiadającej potrzebom naszych klientów, którzy poszukują produktów dobrej jakości, w niskiej cenie” – komentuje Agnieszka Jaworska Pepco Group Commercial Director.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.


Kontakt dla mediów:

e-mail: pepco@alertmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.