Komunikaty PR

Ponad 5 mln zł przychodów MIRACULUM w październiku 2023 r.

2023-11-10  |  01:00
Biuro prasowe

Miraculum ma za sobą bardzo udany miesiąc pod względem sprzedaży. W październiku 2023 r. firma kosmetyczna notowana na Głównym Rynku GPW wypracowała ponad 5 mln przychodów – jest to o 8 proc. więcej w ujęciu r/r. Narastająco, do końca października 2023 r. spółka osiągnęła 40,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wzrost przychodów to konsekwencja systematycznego rozbudowywania oferty produktowej, w tym wprowadzenie do oferty nowej kolekcji kosmetyków JOKO ,,My universe” czy wznowienie produkcji wody kolońskiej PRASTARA – wprowadzenie tego produktu na rynek przerosło oczekiwania sprzedażowe spółki.

- Wynik osiągnięty w październiku jest jednym z najlepszych, które wypracowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat. Było to możliwe dzięki konsekwentnemu rozbudowywaniu oferty, stałemu poszerzaniu dostępności produktowej oraz racjonalnej polityce cenowej. Bardzo nas cieszy pozytywny odbiór przez klientów przygotowanej tegorocznej oferty świątecznej,  nowości w marce kosmetyków do makijażu JOKO, perfum CHOPIN czy legendarnej wody kolońskiej PRASTARA 1682.

PRASTARA wróciła  na rynek po wielu latach przerwy – woda była produkowana przez Miraculum przez kilkadziesiąt lat w XX wieku. Spółka odtworzyła zapach kultowej wody kolońskiej na podstawie odnalezionej w archiwum receptury i przekazała odświeżony produkt w ręce klientów i spotkała się z ponadprzeciętnym zainteresowaniem. W ostatnim czasie oferta Miraculum powiększyła się także o kolekcję kosmetyków JOKO My Universe. W minionym miesiącu, w związku z początkiem świątecznego okresu, wysoką sprzedaż odnotowały perfumy w szczególności marek Chopin, Miraculum oraz Pani Walewska.

Spółka kontynuuje działania związane z rozwojem eksportu. W październiku została zrealizowana sprzedaż do kontrahentów m.in. z Jordanii, Iraku, USA, Kanady, Hiszpanii, Włoch, Litwy, Gruzji, Ukrainy. Zrealizowano pierwsze zamówienia do nowych klientów z Kirgizji i Azerbejdżanu. W październiku trwały prace nad zamówieniami do klientów z USA i Kanady, których realizacja jest planowana na listopad. Na przełomie października i listopada Miraculum uczestniczyło w targach Beautyworld Middle East w Dubaju. W czasie tych najważniejszych targów w regionie Spółka odbyła spotkania z dotychczasowymi kontrahentami jak również z nowymi, potencjalnymi kontrahentami z Omanu, Kuwejtu, Arabii Saudyjskiej, ZEA, Pakistanu, Bangladeszu, Egiptu czy Uzbekistanu i Kazachstanu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.