Komunikaty PR

Ponad 5 mln zł przychodów MIRACULUM w październiku 2023 r.

2023-11-10  |  01:00
Biuro prasowe

Miraculum ma za sobą bardzo udany miesiąc pod względem sprzedaży. W październiku 2023 r. firma kosmetyczna notowana na Głównym Rynku GPW wypracowała ponad 5 mln przychodów – jest to o 8 proc. więcej w ujęciu r/r. Narastająco, do końca października 2023 r. spółka osiągnęła 40,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wzrost przychodów to konsekwencja systematycznego rozbudowywania oferty produktowej, w tym wprowadzenie do oferty nowej kolekcji kosmetyków JOKO ,,My universe” czy wznowienie produkcji wody kolońskiej PRASTARA – wprowadzenie tego produktu na rynek przerosło oczekiwania sprzedażowe spółki.

- Wynik osiągnięty w październiku jest jednym z najlepszych, które wypracowaliśmy na przestrzeni ostatnich lat. Było to możliwe dzięki konsekwentnemu rozbudowywaniu oferty, stałemu poszerzaniu dostępności produktowej oraz racjonalnej polityce cenowej. Bardzo nas cieszy pozytywny odbiór przez klientów przygotowanej tegorocznej oferty świątecznej,  nowości w marce kosmetyków do makijażu JOKO, perfum CHOPIN czy legendarnej wody kolońskiej PRASTARA 1682.

PRASTARA wróciła  na rynek po wielu latach przerwy – woda była produkowana przez Miraculum przez kilkadziesiąt lat w XX wieku. Spółka odtworzyła zapach kultowej wody kolońskiej na podstawie odnalezionej w archiwum receptury i przekazała odświeżony produkt w ręce klientów i spotkała się z ponadprzeciętnym zainteresowaniem. W ostatnim czasie oferta Miraculum powiększyła się także o kolekcję kosmetyków JOKO My Universe. W minionym miesiącu, w związku z początkiem świątecznego okresu, wysoką sprzedaż odnotowały perfumy w szczególności marek Chopin, Miraculum oraz Pani Walewska.

Spółka kontynuuje działania związane z rozwojem eksportu. W październiku została zrealizowana sprzedaż do kontrahentów m.in. z Jordanii, Iraku, USA, Kanady, Hiszpanii, Włoch, Litwy, Gruzji, Ukrainy. Zrealizowano pierwsze zamówienia do nowych klientów z Kirgizji i Azerbejdżanu. W październiku trwały prace nad zamówieniami do klientów z USA i Kanady, których realizacja jest planowana na listopad. Na przełomie października i listopada Miraculum uczestniczyło w targach Beautyworld Middle East w Dubaju. W czasie tych najważniejszych targów w regionie Spółka odbyła spotkania z dotychczasowymi kontrahentami jak również z nowymi, potencjalnymi kontrahentami z Omanu, Kuwejtu, Arabii Saudyjskiej, ZEA, Pakistanu, Bangladeszu, Egiptu czy Uzbekistanu i Kazachstanu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.