Port Łódź z nową marką

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łódzka marka z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku – Jubiler Domańscy.
Nowy najemca zajął powierzchnię blisko 94 mkw. Jubiler Domańscy to marka z ponad 30-letnią historią, która sięga początku lat osiemdziesiątych. Przez ten czas systematycznie zdobywała zaufanie kolejnych klientów i rozwijała swój asortyment. Obecnie firma oferuje szeroki wybór biżuterii srebrnej, złotej, modowej oraz brylantów. W jej portfolio znaleźć można zarówno wyroby własne, jak i kolekcje zagranicznych marek, wykorzystujących i tworzących światowe trendy, takich jak Melano, Nomination Italy, Ti Sento Milano czy Coeur de Lion. Jubiler Domańscy specjalizuje się również w tworzeniu i doborze biżuterii ślubnej. Firma proponuje ponadto kompleksowy wachlarz usług jubilerskich, w szczególności odświeżanie i naprawę biżuterii, jak również skup złota i jego przerabianie. Ze względu na stale rosnącą liczbę klientów, marka prowadzi dynamiczną ekspansję. Salon Jubilera Domańscy w Porcie Łódź będzie czwartym punktem handlowym tej sieci na terenie miasta.
- Bardzo się cieszymy, że kolejna łódzka marka o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku, zdecydowała się otworzyć swój salon w naszym Centrum. Segment jubilerski w Porcie Łódź tworzą zarówno popularne, sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy, z którymi szczególnie mocno związani są nasi klienci.– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor centrum handlowego Port Łódź.
Nowo otwarty salon jubilerski znajduje się w sąsiedztwie sklepów Ryłko, H&M czy Reserved. Jubiler Domańscy uzupełnił ofertę biżuteryjną Portu Łódź, w którym swoje lokale mają już m. in. marki Apart, Dom Jubilerski A&A, Pandora, W. KRUK czy Yes.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.