Komunikaty PR

Port Łódź z nową marką

2020-12-01  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Do grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łódzka marka z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku – Jubiler Domańscy.

Nowy najemca zajął powierzchnię blisko 94 mkw. Jubiler Domańscy to marka z ponad 30-letnią historią, która sięga początku lat osiemdziesiątych. Przez ten czas systematycznie zdobywała zaufanie kolejnych klientów i rozwijała swój asortyment. Obecnie firma oferuje szeroki wybór biżuterii srebrnej, złotej, modowej oraz brylantów. W jej portfolio znaleźć można zarówno wyroby własne, jak i kolekcje zagranicznych marek, wykorzystujących i tworzących światowe trendy, takich jak Melano, Nomination Italy, Ti Sento Milano czy Coeur de Lion. Jubiler Domańscy specjalizuje się również w tworzeniu i doborze biżuterii ślubnej. Firma proponuje ponadto kompleksowy wachlarz usług jubilerskich, w szczególności odświeżanie i naprawę biżuterii, jak również skup złota i jego przerabianie. Ze względu na stale rosnącą liczbę klientów, marka prowadzi dynamiczną ekspansję. Salon Jubilera Domańscy w Porcie Łódź będzie czwartym punktem handlowym tej sieci na terenie miasta.

- Bardzo się cieszymy, że kolejna łódzka marka o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku, zdecydowała się otworzyć swój salon w naszym Centrum. Segment jubilerski w Porcie Łódź tworzą zarówno popularne, sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy, z którymi szczególnie mocno związani są nasi klienci.– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor centrum handlowego Port Łódź.   

Nowo otwarty salon jubilerski znajduje się w sąsiedztwie sklepów Ryłko, H&M czy Reserved. Jubiler Domańscy uzupełnił ofertę biżuteryjną Portu Łódź, w którym swoje lokale mają już m. in. marki  Apart, Dom Jubilerski A&A, Pandora, W. KRUK czy Yes.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.