Komunikaty PR

Portfolio Greenman Poland wzmacnia ofertę handlową

2024-09-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Centra handlowe i retail parki z portfolio Greenman Poland wzmacniają swoją ofertę. Tylko od czerwca do września br. dział leasingu ogłosił aż 18 przedłużonych umów z wieloletnimi partnerami biznesowymi oraz 3 nowe umowy. W efekcie poziom komercjalizacji zbliża się już do 100 proc.

– Za nami bardzo intensywny i owocny okres dla działu wynajmu Greenman Poland. Fakt, że w tak krótkim czasie ogłosiliśmy aneksy obejmujące aż 5,5 tys. m kw., jest tego najlepszym dowodem. Co więcej, centra i parki handlowe przyciągają nowe marki, w tym unikalne koncepty i liderów rynkowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Uwagę rynku zwracają m.in. modernizacje, jakie przeprowadziliśmy w Nowych Bielawach, Nowych Czyżynach i Nowej Górnej, jak również dwie rozbudowy, które objęły centra w Łodzi i Toruniu. Nie bez znaczenia są również obroty, jakie osiągają u nas najemcy, silna lokalna pozycja centrów i retail parków oraz autorski model convenience, w którym rozwija się każdy z naszych obiektów – dodaje.

W rezultacie klienci Nowych Czyżyn nadal będą mogli odwiedzać lokale Kodano, Domino’s Pizza, Orange, SFD, Czas Na Herbatę, Play oraz CCC. Ta ostatnia marka przedłużyła umowy we wszystkich trzech centrach z portfolio, tj. Nowej Górnej, Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Lokale te czeka również remodeling do najnowszego konceptu marki.

Ponadto w Nowych Bielawach wciąż obecne będą marki: Kodano, Bialcon, Play oraz Douglas, który przymierza się do odświeżenia lokalu. Po remoncie, na większej powierzchni, w toruńskim centrum działa już natomiast Rossmann. Play i mBank będą kontynuować swoją działalność w Nowej Górnej. Kluczowi najemcy Parku Handlowego Włocławek – Martes Sport oraz Media Expert – również zdecydowali się na przedłużenie swoich umów.

– Koncepty, które podpisały aneksy, reprezentują różne segmenty oferty, co najlepiej pokazuje, jak zróżnicowany jest obecnie tenant-mix obiektów z naszego portfolio. Zależy nam na tym, aby rodziny odwiedzające nasze centra i parki handlowe mogły zaspokoić jak najszersze potrzeby zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Dzięki przedłużeniu współpracy z tak wieloma markami, ten aspekt w naszych obiektach pozostaje niezmieniony. Oferta zyskuje także dodatkowo. Coraz więcej naszych partnerów decyduje się bowiem na wprowadzenie nowych konceptów swoich sklepów, a co za tym idzie, również na poszerzenie oferty. CCC, Rossmann i Douglas są tego doskonałym przykładem – dodaje.

Potencjał portfolio Greenman Poland dostrzegają też kolejne sieci handlowe. Tylko w ostatnich miesiącach dział leasingu poinformował o podpisaniu 3 nowych umów najmu. Już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje najnowszy salon Empik. Oprócz tego w Toruniu klienci będą mogli skorzystać z oferty sieci CUK Ubezpieczenia. Nowości szykują się też w ofercie Nowych Czyżyn, gdzie w listopadzie pojawi się Lajkonik Piekarnie i Kawiarnie, który poza lokalem zdecydował się na otwarcie w obiekcie również wyspy handlowej.

– Rozwijając ofertę centrów, skupiamy się na markach, które dopełniają kluczowe kategorie, a także wnoszą do tenant-mixu unikalną lokalnie propozycję. Stawiamy jednocześnie na współpracę z brandami, których oczekują nasi klienci. Kierujemy się przy tym potrzebami rynku, uważnie analizując trendy zakupowe. W rezultacie tworzymy centra, które współgrają z oczekiwaniami konsumentów i dla wielu z nich są destynacją nr 1 na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

Jak zapewnia Karolina Nitowska, to jednak nie koniec zmian. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy na początku 2025 roku zawitają do naszych obiektów. Kilka brandów przygotowuje się do remontów, wprowadzenia najnowszych konceptów czy powiększenia swojego lokalu. Kontynuujemy więc rozwój miksu najemców, a to sprawia, że coraz bliżej jesteśmy 100 proc. komercjalizacji w całym portfolio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.