Portfolio Greenman Poland wzmacnia ofertę handlową
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Centra handlowe i retail parki z portfolio Greenman Poland wzmacniają swoją ofertę. Tylko od czerwca do września br. dział leasingu ogłosił aż 18 przedłużonych umów z wieloletnimi partnerami biznesowymi oraz 3 nowe umowy. W efekcie poziom komercjalizacji zbliża się już do 100 proc.
– Za nami bardzo intensywny i owocny okres dla działu wynajmu Greenman Poland. Fakt, że w tak krótkim czasie ogłosiliśmy aneksy obejmujące aż 5,5 tys. m kw., jest tego najlepszym dowodem. Co więcej, centra i parki handlowe przyciągają nowe marki, w tym unikalne koncepty i liderów rynkowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Uwagę rynku zwracają m.in. modernizacje, jakie przeprowadziliśmy w Nowych Bielawach, Nowych Czyżynach i Nowej Górnej, jak również dwie rozbudowy, które objęły centra w Łodzi i Toruniu. Nie bez znaczenia są również obroty, jakie osiągają u nas najemcy, silna lokalna pozycja centrów i retail parków oraz autorski model convenience, w którym rozwija się każdy z naszych obiektów – dodaje.
W rezultacie klienci Nowych Czyżyn nadal będą mogli odwiedzać lokale Kodano, Domino’s Pizza, Orange, SFD, Czas Na Herbatę, Play oraz CCC. Ta ostatnia marka przedłużyła umowy we wszystkich trzech centrach z portfolio, tj. Nowej Górnej, Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Lokale te czeka również remodeling do najnowszego konceptu marki.
Ponadto w Nowych Bielawach wciąż obecne będą marki: Kodano, Bialcon, Play oraz Douglas, który przymierza się do odświeżenia lokalu. Po remoncie, na większej powierzchni, w toruńskim centrum działa już natomiast Rossmann. Play i mBank będą kontynuować swoją działalność w Nowej Górnej. Kluczowi najemcy Parku Handlowego Włocławek – Martes Sport oraz Media Expert – również zdecydowali się na przedłużenie swoich umów.
– Koncepty, które podpisały aneksy, reprezentują różne segmenty oferty, co najlepiej pokazuje, jak zróżnicowany jest obecnie tenant-mix obiektów z naszego portfolio. Zależy nam na tym, aby rodziny odwiedzające nasze centra i parki handlowe mogły zaspokoić jak najszersze potrzeby zakupowe – mówi Karolina Nitowska.
– Dzięki przedłużeniu współpracy z tak wieloma markami, ten aspekt w naszych obiektach pozostaje niezmieniony. Oferta zyskuje także dodatkowo. Coraz więcej naszych partnerów decyduje się bowiem na wprowadzenie nowych konceptów swoich sklepów, a co za tym idzie, również na poszerzenie oferty. CCC, Rossmann i Douglas są tego doskonałym przykładem – dodaje.
Potencjał portfolio Greenman Poland dostrzegają też kolejne sieci handlowe. Tylko w ostatnich miesiącach dział leasingu poinformował o podpisaniu 3 nowych umów najmu. Już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje najnowszy salon Empik. Oprócz tego w Toruniu klienci będą mogli skorzystać z oferty sieci CUK Ubezpieczenia. Nowości szykują się też w ofercie Nowych Czyżyn, gdzie w listopadzie pojawi się Lajkonik Piekarnie i Kawiarnie, który poza lokalem zdecydował się na otwarcie w obiekcie również wyspy handlowej.
– Rozwijając ofertę centrów, skupiamy się na markach, które dopełniają kluczowe kategorie, a także wnoszą do tenant-mixu unikalną lokalnie propozycję. Stawiamy jednocześnie na współpracę z brandami, których oczekują nasi klienci. Kierujemy się przy tym potrzebami rynku, uważnie analizując trendy zakupowe. W rezultacie tworzymy centra, które współgrają z oczekiwaniami konsumentów i dla wielu z nich są destynacją nr 1 na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.
Jak zapewnia Karolina Nitowska, to jednak nie koniec zmian. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy na początku 2025 roku zawitają do naszych obiektów. Kilka brandów przygotowuje się do remontów, wprowadzenia najnowszych konceptów czy powiększenia swojego lokalu. Kontynuujemy więc rozwój miksu najemców, a to sprawia, że coraz bliżej jesteśmy 100 proc. komercjalizacji w całym portfolio.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.