Komunikaty PR

Portfolio Greenman Poland wzmacnia ofertę handlową

2024-09-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Centra handlowe i retail parki z portfolio Greenman Poland wzmacniają swoją ofertę. Tylko od czerwca do września br. dział leasingu ogłosił aż 18 przedłużonych umów z wieloletnimi partnerami biznesowymi oraz 3 nowe umowy. W efekcie poziom komercjalizacji zbliża się już do 100 proc.

– Za nami bardzo intensywny i owocny okres dla działu wynajmu Greenman Poland. Fakt, że w tak krótkim czasie ogłosiliśmy aneksy obejmujące aż 5,5 tys. m kw., jest tego najlepszym dowodem. Co więcej, centra i parki handlowe przyciągają nowe marki, w tym unikalne koncepty i liderów rynkowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Uwagę rynku zwracają m.in. modernizacje, jakie przeprowadziliśmy w Nowych Bielawach, Nowych Czyżynach i Nowej Górnej, jak również dwie rozbudowy, które objęły centra w Łodzi i Toruniu. Nie bez znaczenia są również obroty, jakie osiągają u nas najemcy, silna lokalna pozycja centrów i retail parków oraz autorski model convenience, w którym rozwija się każdy z naszych obiektów – dodaje.

W rezultacie klienci Nowych Czyżyn nadal będą mogli odwiedzać lokale Kodano, Domino’s Pizza, Orange, SFD, Czas Na Herbatę, Play oraz CCC. Ta ostatnia marka przedłużyła umowy we wszystkich trzech centrach z portfolio, tj. Nowej Górnej, Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Lokale te czeka również remodeling do najnowszego konceptu marki.

Ponadto w Nowych Bielawach wciąż obecne będą marki: Kodano, Bialcon, Play oraz Douglas, który przymierza się do odświeżenia lokalu. Po remoncie, na większej powierzchni, w toruńskim centrum działa już natomiast Rossmann. Play i mBank będą kontynuować swoją działalność w Nowej Górnej. Kluczowi najemcy Parku Handlowego Włocławek – Martes Sport oraz Media Expert – również zdecydowali się na przedłużenie swoich umów.

– Koncepty, które podpisały aneksy, reprezentują różne segmenty oferty, co najlepiej pokazuje, jak zróżnicowany jest obecnie tenant-mix obiektów z naszego portfolio. Zależy nam na tym, aby rodziny odwiedzające nasze centra i parki handlowe mogły zaspokoić jak najszersze potrzeby zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Dzięki przedłużeniu współpracy z tak wieloma markami, ten aspekt w naszych obiektach pozostaje niezmieniony. Oferta zyskuje także dodatkowo. Coraz więcej naszych partnerów decyduje się bowiem na wprowadzenie nowych konceptów swoich sklepów, a co za tym idzie, również na poszerzenie oferty. CCC, Rossmann i Douglas są tego doskonałym przykładem – dodaje.

Potencjał portfolio Greenman Poland dostrzegają też kolejne sieci handlowe. Tylko w ostatnich miesiącach dział leasingu poinformował o podpisaniu 3 nowych umów najmu. Już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje najnowszy salon Empik. Oprócz tego w Toruniu klienci będą mogli skorzystać z oferty sieci CUK Ubezpieczenia. Nowości szykują się też w ofercie Nowych Czyżyn, gdzie w listopadzie pojawi się Lajkonik Piekarnie i Kawiarnie, który poza lokalem zdecydował się na otwarcie w obiekcie również wyspy handlowej.

– Rozwijając ofertę centrów, skupiamy się na markach, które dopełniają kluczowe kategorie, a także wnoszą do tenant-mixu unikalną lokalnie propozycję. Stawiamy jednocześnie na współpracę z brandami, których oczekują nasi klienci. Kierujemy się przy tym potrzebami rynku, uważnie analizując trendy zakupowe. W rezultacie tworzymy centra, które współgrają z oczekiwaniami konsumentów i dla wielu z nich są destynacją nr 1 na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

Jak zapewnia Karolina Nitowska, to jednak nie koniec zmian. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy na początku 2025 roku zawitają do naszych obiektów. Kilka brandów przygotowuje się do remontów, wprowadzenia najnowszych konceptów czy powiększenia swojego lokalu. Kontynuujemy więc rozwój miksu najemców, a to sprawia, że coraz bliżej jesteśmy 100 proc. komercjalizacji w całym portfolio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.