Komunikaty PR

Portfolio Greenman Poland wzmacnia ofertę handlową

2024-09-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Centra handlowe i retail parki z portfolio Greenman Poland wzmacniają swoją ofertę. Tylko od czerwca do września br. dział leasingu ogłosił aż 18 przedłużonych umów z wieloletnimi partnerami biznesowymi oraz 3 nowe umowy. W efekcie poziom komercjalizacji zbliża się już do 100 proc.

– Za nami bardzo intensywny i owocny okres dla działu wynajmu Greenman Poland. Fakt, że w tak krótkim czasie ogłosiliśmy aneksy obejmujące aż 5,5 tys. m kw., jest tego najlepszym dowodem. Co więcej, centra i parki handlowe przyciągają nowe marki, w tym unikalne koncepty i liderów rynkowych – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Uwagę rynku zwracają m.in. modernizacje, jakie przeprowadziliśmy w Nowych Bielawach, Nowych Czyżynach i Nowej Górnej, jak również dwie rozbudowy, które objęły centra w Łodzi i Toruniu. Nie bez znaczenia są również obroty, jakie osiągają u nas najemcy, silna lokalna pozycja centrów i retail parków oraz autorski model convenience, w którym rozwija się każdy z naszych obiektów – dodaje.

W rezultacie klienci Nowych Czyżyn nadal będą mogli odwiedzać lokale Kodano, Domino’s Pizza, Orange, SFD, Czas Na Herbatę, Play oraz CCC. Ta ostatnia marka przedłużyła umowy we wszystkich trzech centrach z portfolio, tj. Nowej Górnej, Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach. Lokale te czeka również remodeling do najnowszego konceptu marki.

Ponadto w Nowych Bielawach wciąż obecne będą marki: Kodano, Bialcon, Play oraz Douglas, który przymierza się do odświeżenia lokalu. Po remoncie, na większej powierzchni, w toruńskim centrum działa już natomiast Rossmann. Play i mBank będą kontynuować swoją działalność w Nowej Górnej. Kluczowi najemcy Parku Handlowego Włocławek – Martes Sport oraz Media Expert – również zdecydowali się na przedłużenie swoich umów.

– Koncepty, które podpisały aneksy, reprezentują różne segmenty oferty, co najlepiej pokazuje, jak zróżnicowany jest obecnie tenant-mix obiektów z naszego portfolio. Zależy nam na tym, aby rodziny odwiedzające nasze centra i parki handlowe mogły zaspokoić jak najszersze potrzeby zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Dzięki przedłużeniu współpracy z tak wieloma markami, ten aspekt w naszych obiektach pozostaje niezmieniony. Oferta zyskuje także dodatkowo. Coraz więcej naszych partnerów decyduje się bowiem na wprowadzenie nowych konceptów swoich sklepów, a co za tym idzie, również na poszerzenie oferty. CCC, Rossmann i Douglas są tego doskonałym przykładem – dodaje.

Potencjał portfolio Greenman Poland dostrzegają też kolejne sieci handlowe. Tylko w ostatnich miesiącach dział leasingu poinformował o podpisaniu 3 nowych umów najmu. Już niebawem w Nowych Bielawach zadebiutuje najnowszy salon Empik. Oprócz tego w Toruniu klienci będą mogli skorzystać z oferty sieci CUK Ubezpieczenia. Nowości szykują się też w ofercie Nowych Czyżyn, gdzie w listopadzie pojawi się Lajkonik Piekarnie i Kawiarnie, który poza lokalem zdecydował się na otwarcie w obiekcie również wyspy handlowej.

– Rozwijając ofertę centrów, skupiamy się na markach, które dopełniają kluczowe kategorie, a także wnoszą do tenant-mixu unikalną lokalnie propozycję. Stawiamy jednocześnie na współpracę z brandami, których oczekują nasi klienci. Kierujemy się przy tym potrzebami rynku, uważnie analizując trendy zakupowe. W rezultacie tworzymy centra, które współgrają z oczekiwaniami konsumentów i dla wielu z nich są destynacją nr 1 na codzienne zakupy – mówi Karolina Nitowska.

Jak zapewnia Karolina Nitowska, to jednak nie koniec zmian. – Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy na początku 2025 roku zawitają do naszych obiektów. Kilka brandów przygotowuje się do remontów, wprowadzenia najnowszych konceptów czy powiększenia swojego lokalu. Kontynuujemy więc rozwój miksu najemców, a to sprawia, że coraz bliżej jesteśmy 100 proc. komercjalizacji w całym portfolio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.