Komunikaty PR

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

2025-06-10  |  06:00
Biuro prasowe
Posnet Polska S.A.
Posnet Polska S.A.

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży musi być szybka, wygodna i ekonomiczna. Posnet Evo może być odpowiedzią na Twoje potrzeby – to POS typu „all in one”, który integruje sprzedaż i płatności bezgotówkowe w jednym kompaktowym urządzeniu.

Jeden sprzęt zamiast wielu – dlaczego to ważne dla Ciebie?

Zastanów się, ile urządzeń używasz codziennie w swoim biznesie. Tablet, terminal płatniczy, drukarka fiskalna – to wszystko zajmuje miejsce i generuje koszty. Posnet Evo pozwala Ci zastąpić je jednym kompaktowym sprzętem. Dzięki temu nie tylko oszczędzasz przestrzeń, ale również znacząco obniżasz koszty inwestycji oraz utrzymania. Niezależnie, czy prowadzisz kawiarnię, salon kosmetyczny czy sklep detaliczny, Evo dopasuje się do Twoich potrzeb.

Technologia, która pracuje dla Twojej firmy

Serce urządzenia to aplikacja sprzedażowa POS-UP – prosta, intuicyjna i stworzona z myślą o szybkim działaniu. Kilka kliknięć wystarczy, by obsłużyć transakcję i przejść do płatności. Efekt? Krótsze kolejki, zadowoleni klienci i większe obroty. Dla Ciebie oznacza to więcej czasu na rozwój biznesu zamiast spędzania go na obsłudze technicznej.

Płatności bez terminala – wygoda i oszczędności

Evo umożliwia Ci obsługę płatności zbliżeniowych bez dodatkowego terminala. Dzięki technologii NFC oraz aplikacji softpos POSapp od Planet Pay, klienci mogą płacić kartami Visa, Mastercard, czy aplikacjami mobilnymi jak Google Pay, Apple Pay i BLIK. To oszczędność kosztów i wygoda, która zwiększa efektywność Twojej pracy. Możesz oczywiście przyjmować również tradycyjne płatności gotówką.

Elastyczna forma finansowania – niskie koszty na start

Jako przedsiębiorca cenisz sobie elastyczność finansową. Posnet Evo oferowany jest w korzystnym modelu wynajmu, który umożliwia korzystanie z nowoczesnej technologii już za 29 zł netto miesięcznie. Jedynym większym wydatkiem jest drukarka fiskalna (1899 zł netto), za którą możesz uzyskać zwrot od Urzędu Skarbowego w wysokości 700 zł.

Mobilność dostosowana do Twoich potrzeb

Evo dzięki swoim kompaktowym wymiarom i mobilności idealnie sprawdzi się w każdej sytuacji biznesowej. Niezależnie, czy prowadzisz mobilny punkt gastronomiczny, salon beauty, czy sprzedaż detaliczną, Evo daje Ci pełną swobodę działania i pozwala obsłużyć klienta w dowolnym miejscu.

Bezpieczeństwo i niezawodność działania

Dzięki systemowi Android 12 oraz pełnemu wsparciu serwisowemu Posnet, Evo gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo operacyjne. Dożywotnia gwarancja na tablet POS oznacza dla Ciebie brak zmartwień związanych z obsługą techniczną oraz pewność ciągłości pracy.

Evo – czy warto zainwestować?

Jeśli zależy Ci na uproszczeniu codziennych operacji, obniżeniu kosztów i podniesieniu jakości obsługi klienta, Posnet Evo jest rozwiązaniem, którego potrzebujesz. To inwestycja, która szybko zwróci się w postaci realnych oszczędności, efektywniejszego zarządzania oraz większych zysków dla Twojego biznesu.

Więcej informacji znajdziesz na: saio.posnet.com.pl

Źródło informacji: Posnet Polska S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.