Powiedz to sercem – Oferta Okazjonalna od marki Wawel
Początek roku to czas celebracji wielu wyjątkowych okazji. Dlatego również w tym roku marka Wawel przygotowała dedykowaną Ofertę Okazjonalną na wszystkie ważne momenty, a w jej ramach limitowaną edycję słodkości. Tegoroczna oferta doskonale sprawdzi się na wszystkie chwile wymagające szczególnej oprawy, zwłaszcza na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, Walentynki oraz Dzień Kobiet. Podarowanie pysznego upominku to prosty sposób, aby wyrazić swoje uczucia lub podkreślić wyjątkowość danej chwili.
Powiedz to sercem - oryginalna puszka w kształcie serca
Słodkie prezenty to idealny sposób, aby powiedzieć bliskiej osobie: kocham, tęsknię lub dziękuję. W tym roku Wawel przygotował niepowtarzalną nowość: elegancką puszkę serce, której kształt jest inspirowany diamentem. W środku znajdują się pyszne czekoladki nadziewane Choco o przyjemnie kremowym czekoladowym wnętrzu, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel. Puszka serce dostępna jest w dwóch kolorach - głębokiej czerwieni i szlachetnego złota - w mniejszej (55 g) i większej (110 g) wersji. To doskonały podarunek dla niej i dla niego, który z pewnością zachwyci i pozostanie na długo w sercu obdarowanej osoby.
Warto dodać, że jakość i smak pysznych czekoladek Choco zamkniętych w nowych bombonierkach zostały stworzone z najwyższą starannością, w oparciu o krótki i dobry skład oraz surowce ze sprawdzonych źródeł - bo wszystkie słodycze Wawel to przyjemność na królewskim poziomie.
Klasyka w nowej odsłonie
Nadchodzący Dzień Babci i Dziadka to okazja do podziękowania naszym kochanym dziadkom za miłość i troskę, a także całe ich ciepło i wspólnie spędzony czas. Klasyczne czekoladki: Malaga, Tiki Taki, Kasztanki lub Tiramisu w bombonierce 330 g podane w okazjonalnej odsłonie w obwolucie z serduszkiem będą doskonałym prezentem. W tym roku Wawel przygotował nową, uniwersalną, kolorową bombonierkę z kolekcją kultowych czekoladek z Wawelu. W środku znajdują się po trzy sztuki Malagi, Tiki Taków i Kasztanków, estetycznie ułożonych w rządkach. Nie trzeba wybierać już jednej ulubionej czekoladki, teraz wszystkie są w jednym opakowaniu!
Wśród słodkich pomysłów na prezent znalazła się również nowa bombonierka z czekoladkami nadziewanymi Wiśniówka 185 g, które skrywają aromatyczny wiśniowy krem z delikatną nutą inspirowaną znaną nalewką. Drugą propozycją jest, również inspirowana nalewką, bombonierka z czekoladkami Cytrynówka 185 g, w której znajdują się czekoladki nadziewane o słodkiej, lekko kwaśnej, kremowej konsystencji, oblane ciemną czekoladą Wawel. Oba smaki nowych bombonierek to niezwykle przyjemna, sentymentalna podróż w czasie.
Królewska jakość słodkości z Wawelu
Duża czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g to połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Została zapakowana w delikatny różowy kartonik prezentowy z motywem serca. Idealna na słodki prezent dla bliskiej osoby.
Jako pyszny upominek sprawdzi się także Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Waniliowym oraz Śmietankowym. Atrakcyjne motywy i piękne wykończenia na charakterystycznym różowym opakowaniu sprawiają Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na Walentynkowy prezent i słodki wieczór we dwoje.
Oferta Okazjonalna marki Wawel to wachlarz słodkich propozycji opartych na tradycyjnych recepturach połączonych z ciekawym smakiem oraz krótkim składem bez barwników, aromatów i konserwantów. To oferta, w której eleganckie okazjonalne opakowanie i limitowane smaki słodyczy sprawiają, że szczególne momenty z bliskimi osiągają zupełnie nowy poziom.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.