Komunikaty PR

Pozłacane etykiety na Twoich produktach

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Złote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na etykiecie produktu!?  Pozłacana etykieta dodatkowo podniesie prestiż Twojego produktu.

Nie od dziś wiadomo, że pięknie błyszcząca etykieta przyciągnie uwagę niejednego klienta.  Aby klient sięgnął po nasz produkt zarówno jego opakowanie jak i etykieta muszą wyróżniać się wśród produktów danej kategorii.

Jedną z opcji, którą oferuje rynek jest drukarka foliowa FX810e, która nadaje produktom błyszczącej elegancji. Jednocześnie produkt z tak zadrukowaną etykietą wyróżnia się na tle innych i jest bardziej zauważalny przez konsumenta.

Jak to działa?

Urządzenie to umożliwia nanoszenie metodą termotransferową m.in. elementów metalizowanych na etykiety czyste lub wstępnie zadrukowane technikami cyfrowymi (inkjet, toner, laser) lub analogowymi (flekso, offset), dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy element projektu, taki jak ramka grafika, czcionki i tła.

Drukarka foliowa wykorzystuje nie tylko metalizowane folie w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym. Dodatkowo dostępne są kolory biały, czarny matowy oraz folia przezroczysta, dzięki której można na etykietę nanieść błyszczące elementy takie jak logo czy grafiki.

Co z kosztami?

Dodanie blasku etykietom czyli ich metalizowanie jest popularne na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Problematyczna jest też zmiana projektu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ograniczeniem jest również minimalna ilość zamówienia. W tym temacie posiadanie własnej drukarki foliowej zmienia wiele. Urządzenie FX810e pozwala użytkownikowi na produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. Dodatkowo projekt można zmienić w każdej chwili i od razu sprawdzić jego wygląd.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MED Biuro prasowe
2020-09-24 | 14:15

Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MED

Od września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wola Parku. Placówka zapewnia szeroki zakres usług medycznych, a także, dzięki współpracy z Centrum
Handel Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędów
2020-09-24 | 11:20

Bricomarché zapłaciło ponad 10 mln zł podatku dochodowego do lokalnych urzędów

Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin.
Handel Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna
2020-09-24 | 10:00

Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Nowa ustawa może wykluczyć chińskie firmy technologiczne z polskiego rynku. To zahamuje wymianę handlową i rozwój polskiego przemysłu

Projekt zmiany ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, który jest w tej chwili na etapie konsultacji, może wykluczyć z polskiego rynku chińskie firmy technologiczne. – Jeżeli nowe przepisy wejdą w życie w obecnym kształcie, spotkałoby się to z pewnymi retorsjami ze strony Chin, co z kolei na pewno zaszkodziłoby polskiej gospodarce – mówi Jarosław Tworóg, wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Jak wskazuje, projektowane przepisy stoją też w sprzeczności z przepisami o wolnym handlu i prawem międzynarodowym. Dodatkowo tak poważne zmiany na rynku mogą wiązać się z opóźnieniem we wdrażaniu technologii 5G, co z kolei przełoży się na mniejszą konkurencyjność polskiego przemysłu.

Bankowość

Branża leasingowa liczy na odbicie w inwestycjach firm. Pomóc w tym może nowa ulga na robotyzację

Cały rynek leasingowy ma zanotować w tym roku spadek wyników zamiast oczekiwanego przed pandemią rekordowego poziomu. To efekt lockdownu i chwilowo zmniejszonych inwestycji firm, mimo że niektóre segmenty, jak maszyny rolnicze i urządzenia medyczne, wciąż notują wzrosty. W najbliższych miesiącach negatywnie na rynek oddziaływać będzie koniec wakacji leasingowych, ale pozytywnym impulsem powinno być wejście w życie ulgi na robotyzację od 1 stycznia 2021 roku. Branża liczy, że korzyści podatkowe zachęcą firmy do inwestowania.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Walka ze zmianami klimatu wpływa na sposób produkcji i dystrybucji piwa. Rosną także wymagania wobec dostawców surowców

– ​Już dziś myślimy strategicznie o przyszłości naszej, społeczności, w których funkcjonujemy, oraz naszej planety – mówi Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej. Browary inwestują w odnawialne źródła energii oraz technologie, które pozwalają im ograniczać emisję dwutlenku węgla i zużycie wody przy produkcji piwa. Walczą także z problemem odpadów, wprowadzając opakowania wielokrotnego użytku oraz w pełni podlegające recyklingowi. Celem Kompanii Piwowarskiej jest również pozyskiwanie surowców i składników w stu procentach pochodzących ze zrównoważonych źródeł.

Media i PR

Dzieci potrzebują wsparcia podczas pandemii. Bajkoterapia może im pomóc w zrozumieniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa [DEPESZA]

– Pandemia SARS-CoV-2 jest trudnym czasem dla najmłodszych. Wiele dzieci nie tyle boi się zachorowania, co cierpi z powodu lęku wywołanego nieprzewidywalnością otaczającego nas świata – mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy. Sposobem na oswojenie tego strachu może być bajkoterapia. Metodę tę wykorzystuje McDonald’s w nowej kampanii społecznej skierowanej do dzieci „Bajki z nowym morałem”.