Pracowity kwartał w Manufakturze – nowe marki, w tym kultowy Primark
Manufaktura nieustannie poszerza ofertę o nowe marki, często niedostępne dotychczas w Łodzi. W sierpniu do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, czyli specjalistyczny sklep dla zwierząt, oraz AL.Capone – salon z niezwykle bogatą ofertą różnego rodzaju trunków. Na tym jednak nie koniec – już 1 września otworzy się Pepco, a 19 września – długo wyczekiwany, pierwszy w Łodzi sklep kultowej irlandzkiej marki Primark.
Już teraz można robić zakupy w Maxi Zoo. To międzynarodowa marka, która jest obecna w Polsce od 2012 roku. Specjalistyczny sklep dla zwierząt, w którym można kupić ponad 8000 produktów w dobrych cenach – między innymi karmy, leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szeroki asortyment różnego rodzaju akcesoriów – otworzył się w wolnostojącym zabytkowym budynku, od strony ul. Drewnowskiej. Motto firmy brzmi „szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie” i rzeczywiście – Maxi Zoo angażuje się w pomoc pupilom między innymi stale współpracując ze schroniskami i wspierając psich ratowników w szeregach GOPR.
Maxi Zoo współpracuje też z ekspertem od zdrowia zwierzaków – odwiedzając sklep, można skorzystać także z konsultacji z weterynarzem.
Centrum rozrywkowo-usługowo-handlowe Manufaktura słynie z otwartego nastawienia do czworonogów. - Właściciele zwierząt są u nas zawsze mile widziani ze swoimi pupilami. W komunikacji używamy zabawnego hasła: „psy w Manu bez szlabanu”. Uważamy, że specjalistyczny sklep zoologiczny jest niezbędny na naszej liście najemców – klienci mogą teraz w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny, także tych czworonożnych członków – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
AL.Capone – pierwszy punkt tej marki w galerii handlowej
Z kolei sklep Al.Capone w Manufakturze to pierwszy punkt tej marki otwarty w centrum handlowym. Salony zaopatrzone są w ponad 4500 różnych propozycji z procentami. AL.Capone posiada także linię produktów, które dostać można wyłącznie w ich sieci. Jak zapowiadają właściciele – to dopiero początek ekspansji. Lokal w Manufakturze stanie się flagowym sklepem, zastosowano tu całkowicie nowy koncept. Wnętrze jest dobrze doświetlone i utrzymane w eleganckich kolorach – dominuje czerń, brąz i drewniane elementy.
Wkrótce kolejne duże otwarcia – Primark oraz Pepco
Wrzesień dla Manufaktury to również bardzo pracowity miesiąc. Już wkrótce – 1 września – wraz z zakończeniem wakacji, otworzy się Pepco – długo wyczekiwany najemca na mapie kompleksu. Lokal sąsiaduje z Maxi Zoo i mieści się w tym samym zabytkowym budynku. – Wsłuchujemy się w głos w naszych klientów – wiemy, że Pepco to miejsce, na które goście Manufaktury czekali szczególnie. W przeprowadzanych ankietach, właśnie ta marka była wskazywana najczęściej, jako ta, której w portfolio Manufaktury brakowało. Cieszymy się, że już wkrótce będzie można u nas zrobić zakupy w jednej z najpopularniejszych marek – dodaje Monika Długosz-Łempicka.
19 września będzie bardzo ważnym dniem dla wszystkich miłośniczek i miłośników mody. Tego dnia szykuje się jedno z najbardziej oczekiwanych otwarć– w Manufakturze wystartuje szósty w Polsce i pierwszy w Łodzi salon Primark. Sklep zajmie 3 300 mkw. powierzchni, a zatrudnienie znajdzie w nim ponad 150 osób. – Primark, jako znana w całej Europie marka, jest świetnym uzupełnieniem naszej oferty najemców. Wiemy, że łodzianie z olbrzymią niecierpliwością czekają na otwarcie salonu w Manufakturze. To bez wątpienia jedna z najbardziej oczekiwanych premier tej jesieni – mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.