Pracowity kwartał w Manufakturze – nowe marki, w tym kultowy Primark
Manufaktura nieustannie poszerza ofertę o nowe marki, często niedostępne dotychczas w Łodzi. W sierpniu do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, czyli specjalistyczny sklep dla zwierząt, oraz AL.Capone – salon z niezwykle bogatą ofertą różnego rodzaju trunków. Na tym jednak nie koniec – już 1 września otworzy się Pepco, a 19 września – długo wyczekiwany, pierwszy w Łodzi sklep kultowej irlandzkiej marki Primark.
Już teraz można robić zakupy w Maxi Zoo. To międzynarodowa marka, która jest obecna w Polsce od 2012 roku. Specjalistyczny sklep dla zwierząt, w którym można kupić ponad 8000 produktów w dobrych cenach – między innymi karmy, leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szeroki asortyment różnego rodzaju akcesoriów – otworzył się w wolnostojącym zabytkowym budynku, od strony ul. Drewnowskiej. Motto firmy brzmi „szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie” i rzeczywiście – Maxi Zoo angażuje się w pomoc pupilom między innymi stale współpracując ze schroniskami i wspierając psich ratowników w szeregach GOPR.
Maxi Zoo współpracuje też z ekspertem od zdrowia zwierzaków – odwiedzając sklep, można skorzystać także z konsultacji z weterynarzem.
Centrum rozrywkowo-usługowo-handlowe Manufaktura słynie z otwartego nastawienia do czworonogów. - Właściciele zwierząt są u nas zawsze mile widziani ze swoimi pupilami. W komunikacji używamy zabawnego hasła: „psy w Manu bez szlabanu”. Uważamy, że specjalistyczny sklep zoologiczny jest niezbędny na naszej liście najemców – klienci mogą teraz w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny, także tych czworonożnych członków – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
AL.Capone – pierwszy punkt tej marki w galerii handlowej
Z kolei sklep Al.Capone w Manufakturze to pierwszy punkt tej marki otwarty w centrum handlowym. Salony zaopatrzone są w ponad 4500 różnych propozycji z procentami. AL.Capone posiada także linię produktów, które dostać można wyłącznie w ich sieci. Jak zapowiadają właściciele – to dopiero początek ekspansji. Lokal w Manufakturze stanie się flagowym sklepem, zastosowano tu całkowicie nowy koncept. Wnętrze jest dobrze doświetlone i utrzymane w eleganckich kolorach – dominuje czerń, brąz i drewniane elementy.
Wkrótce kolejne duże otwarcia – Primark oraz Pepco
Wrzesień dla Manufaktury to również bardzo pracowity miesiąc. Już wkrótce – 1 września – wraz z zakończeniem wakacji, otworzy się Pepco – długo wyczekiwany najemca na mapie kompleksu. Lokal sąsiaduje z Maxi Zoo i mieści się w tym samym zabytkowym budynku. – Wsłuchujemy się w głos w naszych klientów – wiemy, że Pepco to miejsce, na które goście Manufaktury czekali szczególnie. W przeprowadzanych ankietach, właśnie ta marka była wskazywana najczęściej, jako ta, której w portfolio Manufaktury brakowało. Cieszymy się, że już wkrótce będzie można u nas zrobić zakupy w jednej z najpopularniejszych marek – dodaje Monika Długosz-Łempicka.
19 września będzie bardzo ważnym dniem dla wszystkich miłośniczek i miłośników mody. Tego dnia szykuje się jedno z najbardziej oczekiwanych otwarć– w Manufakturze wystartuje szósty w Polsce i pierwszy w Łodzi salon Primark. Sklep zajmie 3 300 mkw. powierzchni, a zatrudnienie znajdzie w nim ponad 150 osób. – Primark, jako znana w całej Europie marka, jest świetnym uzupełnieniem naszej oferty najemców. Wiemy, że łodzianie z olbrzymią niecierpliwością czekają na otwarcie salonu w Manufakturze. To bez wątpienia jedna z najbardziej oczekiwanych premier tej jesieni – mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.