Komunikaty PR

Pracowity kwartał w Manufakturze – nowe marki, w tym kultowy Primark

2023-08-31  |  11:00
Biuro prasowe

Manufaktura nieustannie poszerza ofertę o nowe marki, często niedostępne dotychczas w Łodzi. W sierpniu do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, czyli specjalistyczny sklep dla zwierząt, oraz AL.Capone – salon z niezwykle bogatą ofertą różnego rodzaju trunków. Na tym jednak nie koniec – już 1 września otworzy się Pepco, a 19 września – długo wyczekiwany, pierwszy w Łodzi sklep kultowej irlandzkiej marki Primark.

Już teraz można robić zakupy w Maxi Zoo. To międzynarodowa marka, która jest obecna w Polsce od 2012 roku. Specjalistyczny sklep dla zwierząt, w którym można kupić ponad 8000 produktów w dobrych cenach – między innymi karmy, leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szeroki asortyment różnego rodzaju akcesoriów – otworzył się w wolnostojącym zabytkowym budynku, od strony ul. Drewnowskiej. Motto firmy brzmi „szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie” i rzeczywiście – Maxi Zoo angażuje się w pomoc pupilom między innymi stale współpracując ze schroniskami i wspierając psich ratowników w szeregach GOPR.

Maxi Zoo współpracuje też z ekspertem od zdrowia zwierzaków – odwiedzając sklep, można skorzystać także z konsultacji z weterynarzem.

Centrum rozrywkowo-usługowo-handlowe Manufaktura słynie z otwartego nastawienia do czworonogów. - Właściciele zwierząt są u nas zawsze mile widziani ze swoimi pupilami. W komunikacji używamy zabawnego hasła: „psy w Manu bez szlabanu”. Uważamy, że specjalistyczny sklep zoologiczny jest niezbędny na naszej liście najemców – klienci mogą teraz w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny, także tych czworonożnych członków mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

AL.Capone – pierwszy punkt tej marki w galerii handlowej

Z kolei sklep Al.Capone w Manufakturze to pierwszy punkt tej marki otwarty w centrum handlowym.  Salony zaopatrzone są w ponad 4500 różnych propozycji z procentami. AL.Capone posiada także linię produktów, które dostać można wyłącznie w ich sieci. Jak zapowiadają właściciele – to dopiero początek ekspansji. Lokal w Manufakturze stanie się flagowym sklepem, zastosowano tu całkowicie nowy koncept. Wnętrze jest dobrze doświetlone i utrzymane w eleganckich kolorach – dominuje czerń, brąz i drewniane elementy.

Wkrótce kolejne duże otwarcia – Primark oraz Pepco

Wrzesień dla Manufaktury to również bardzo pracowity miesiąc. Już wkrótce – 1 września – wraz z zakończeniem wakacji, otworzy się Pepco – długo wyczekiwany najemca na mapie kompleksu. Lokal sąsiaduje z Maxi Zoo i mieści się w tym samym zabytkowym budynku. – Wsłuchujemy się w głos w naszych klientów – wiemy, że Pepco to miejsce, na które goście Manufaktury czekali szczególnie. W przeprowadzanych ankietach, właśnie ta marka była wskazywana najczęściej, jako ta, której w portfolio Manufaktury brakowało. Cieszymy się, że już wkrótce będzie można u nas zrobić zakupy w jednej z najpopularniejszych marek – dodaje Monika Długosz-Łempicka.

19 września będzie bardzo ważnym dniem dla wszystkich miłośniczek i miłośników mody. Tego dnia szykuje się jedno z najbardziej oczekiwanych otwarć– w Manufakturze wystartuje szósty w Polsce i pierwszy w Łodzi salon Primark. Sklep zajmie 3 300 mkw. powierzchni, a zatrudnienie znajdzie w nim ponad 150 osób. – Primark, jako znana w całej Europie marka, jest świetnym uzupełnieniem naszej oferty najemców. Wiemy, że łodzianie z olbrzymią niecierpliwością czekają na otwarcie salonu w Manufakturze. To bez wątpienia jedna z najbardziej oczekiwanych premier tej jesieni mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.