Komunikaty PR

Prawie 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl na Pol’and’Rock Festival

2024-08-06  |  12:30
Biuro prasowe

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Na Rockowej Wyspie Lidla sprzedano blisko 200 tys. kajzerek – to tak, jakby każdy mieszkaniec Torunia kupił bułkę!

Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Dzięki lokalizacji w samym sercu festiwalu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek, 30 lipca, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 4 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:

- sprzedano prawie 200 tys. kajzerek,

- rozdano 11 000 lidlowych tatuaży zmywalnych,

- najpopularniejszym owocem po raz kolejny okazały się banany – kupiono ich ponad 7500 kg!

- sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,

- blisko 50 pracowników zdecydowało się w tym roku w pełni skorzystać z festiwalowej atmosfery i nocować na nowym lidlowym polu namiotowym,

- Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 14 lat,

- najwierniejsza pracowniczka już po raz 10. dołączyła do sklepowej załogi Rockowej Wyspy Lidla,

- pracownicy wymienili nieskończenie wiele uśmiechów!

Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 15 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 49 mln zł.

Załoga Rockowego sklepu Lidl Polska z Jurkiem Owsiakiem, tuż przed otwarciem drzwi dla festiwalowych klientów

Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla

Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca wielu osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, które zjechały się z całego kraju. Najdłuższą drogę pokonały pracowniczki, które przyjechały aż z Hrubieszowa! Dla kilkudziesięciu pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordzistka, Ewa, dołączyła do rockowej załogi już po raz dziesiąty!

W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty. W tym roku, aby w pełni móc się oddać imprezowej atmosferze, blisko 50 pracowników zdecydowało się na nocowanie w nowym Lidl Camp, czyli specjalnej strefie namiotowej tuż obok sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.