Produkty Body Chief dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście
Produkty Body Chief są dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście – „pudełka” od 8 sierpnia są oferowane w wybranych wrocławskich placówkach. To odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Dania Body Chief są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu, zwiększając dostępność zbilansowanych posiłków w atrakcyjnych cenach.
Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazie sprzedaży, w odpowiedzi na prośby klientów, zdecydowano się na rozbudowę listy miast o Wrocław. Od czwartku, 8 sierpnia, catering dietetyczny Body Chief jest dostępny aż w siedmiu wrocławskich placówkach Lidl Polska.
W trosce o zdrowie
Promocja zdrowego trybu życia jest jednym z ważnych elementów strategii CSR Lidl Polska. Sieć promuje świadome wybory żywieniowe wśród klientów, oferując produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności – klienci chwalą je ze względu na możliwość zaoszczędzenia czasu oraz spożywania zbilansowanych posiłków. Z tego względu Lidl Polska podjął współpracę z Body Chief, wprowadzając do wybranych sklepów gotowe posiłki dostępne w ramach cateringu dietetycznego. Klienci sieci we Wrocławiu mogą kupić je w siedmiu sklepach Lidl Polska. Dania są przygotowywane w nocy przed dostawą i zostały podzielone na kategorie: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery.
– Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy naszą ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. Wprowadzenie dań marki Body Chief do wybranych sklepów Lidl Polska we Wrocławiu było odpowiedzią na głosy konsumentów, aby ułatwić im świadome wybory żywieniowe. Będziemy sukcesywnie rozszerzać ten test na kolejne miasta i sklepy tak, by dać jak najszerszemu gronu naszych klientów możliwość zakupu zbilansowanych posiłków w atrakcyjnej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
– Niezmiernie cieszymy się, że rozwiązanie w postaci codziennej dostawy świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska spodobało się klientom. Pomyślność działań skutkuje rozwojem naszej współpracy, dzięki czemu do grona obsługiwanych sklepów dołącza Wrocław. Zadbaliśmy o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
Dania Body Chief w Lidl Polska cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ to wygodny sposób na skomponowanie zbilansowanego jadłospisu. Zaletą możliwości kupienia ich stacjonarnie w sklepach sieci jest brak konieczności płacenia za dostawę. „Pudełka” od Body Chief to także duże ułatwienie dla osób aktywnych czy liczących kalorie oraz tych, które nie mają czasu na gotowanie. Posiłki to również świetna opcja na urozmaicenie swojego jadłospisu i poznanie nowych smaków. Co najważniejsze, dieta Body Chief ma bardzo korzystną cenę w porównaniu do innych diet cateringowych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.