Komunikaty PR

Produkty Body Chief dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście

2024-08-09  |  12:23
Biuro prasowe

Produkty Body Chief są dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście – „pudełka” od 8 sierpnia są oferowane w wybranych wrocławskich placówkach. To odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Dania Body Chief są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu, zwiększając dostępność zbilansowanych posiłków w atrakcyjnych cenach.

Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazie sprzedaży, w odpowiedzi na prośby klientów, zdecydowano się na rozbudowę listy miast o  Wrocław. Od czwartku, 8 sierpnia, catering dietetyczny Body Chief jest dostępny aż w siedmiu wrocławskich placówkach Lidl Polska.

W trosce o zdrowie

Promocja zdrowego trybu życia jest jednym z ważnych elementów strategii CSR Lidl Polska. Sieć promuje świadome wybory żywieniowe wśród klientów, oferując produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności – klienci chwalą je ze względu na możliwość zaoszczędzenia czasu oraz spożywania zbilansowanych posiłków. Z tego względu Lidl Polska podjął współpracę z Body Chief, wprowadzając do wybranych sklepów gotowe posiłki dostępne w ramach cateringu dietetycznego. Klienci sieci we Wrocławiu mogą kupić je w siedmiu sklepach Lidl Polska. Dania są przygotowywane w nocy przed dostawą i zostały podzielone na kategorie: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i  desery.

– Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy naszą ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. Wprowadzenie dań marki Body Chief do wybranych sklepów Lidl Polska we Wrocławiu było odpowiedzią na głosy konsumentów, aby ułatwić im świadome wybory żywieniowe. Będziemy sukcesywnie rozszerzać ten test na kolejne miasta i  sklepy tak, by dać jak najszerszemu gronu naszych klientów możliwość zakupu zbilansowanych posiłków w atrakcyjnej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

– Niezmiernie cieszymy się, że rozwiązanie w postaci codziennej dostawy świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska spodobało się klientom. Pomyślność działań skutkuje rozwojem naszej współpracy, dzięki czemu do grona obsługiwanych sklepów dołącza Wrocław. Zadbaliśmy o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w  kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.

Dania Body Chief w Lidl Polska cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ to wygodny sposób na skomponowanie zbilansowanego jadłospisu. Zaletą możliwości kupienia ich stacjonarnie w sklepach sieci jest brak konieczności płacenia za dostawę. „Pudełka” od Body Chief to także duże ułatwienie dla osób aktywnych czy liczących kalorie oraz tych, które nie mają czasu na gotowanie. Posiłki to również świetna opcja na urozmaicenie swojego jadłospisu i poznanie nowych smaków. Co najważniejsze, dieta Body Chief ma bardzo korzystną cenę w  porównaniu do innych diet cateringowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.