Produkty Body Chief dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście
Produkty Body Chief są dostępne w sklepach Lidl Polska w kolejnym mieście – „pudełka” od 8 sierpnia są oferowane w wybranych wrocławskich placówkach. To odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Dania Body Chief są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu, zwiększając dostępność zbilansowanych posiłków w atrakcyjnych cenach.
Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazie sprzedaży, w odpowiedzi na prośby klientów, zdecydowano się na rozbudowę listy miast o Wrocław. Od czwartku, 8 sierpnia, catering dietetyczny Body Chief jest dostępny aż w siedmiu wrocławskich placówkach Lidl Polska.
W trosce o zdrowie
Promocja zdrowego trybu życia jest jednym z ważnych elementów strategii CSR Lidl Polska. Sieć promuje świadome wybory żywieniowe wśród klientów, oferując produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności – klienci chwalą je ze względu na możliwość zaoszczędzenia czasu oraz spożywania zbilansowanych posiłków. Z tego względu Lidl Polska podjął współpracę z Body Chief, wprowadzając do wybranych sklepów gotowe posiłki dostępne w ramach cateringu dietetycznego. Klienci sieci we Wrocławiu mogą kupić je w siedmiu sklepach Lidl Polska. Dania są przygotowywane w nocy przed dostawą i zostały podzielone na kategorie: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery.
– Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy naszą ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. Wprowadzenie dań marki Body Chief do wybranych sklepów Lidl Polska we Wrocławiu było odpowiedzią na głosy konsumentów, aby ułatwić im świadome wybory żywieniowe. Będziemy sukcesywnie rozszerzać ten test na kolejne miasta i sklepy tak, by dać jak najszerszemu gronu naszych klientów możliwość zakupu zbilansowanych posiłków w atrakcyjnej cenie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
– Niezmiernie cieszymy się, że rozwiązanie w postaci codziennej dostawy świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska spodobało się klientom. Pomyślność działań skutkuje rozwojem naszej współpracy, dzięki czemu do grona obsługiwanych sklepów dołącza Wrocław. Zadbaliśmy o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
Dania Body Chief w Lidl Polska cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ to wygodny sposób na skomponowanie zbilansowanego jadłospisu. Zaletą możliwości kupienia ich stacjonarnie w sklepach sieci jest brak konieczności płacenia za dostawę. „Pudełka” od Body Chief to także duże ułatwienie dla osób aktywnych czy liczących kalorie oraz tych, które nie mają czasu na gotowanie. Posiłki to również świetna opcja na urozmaicenie swojego jadłospisu i poznanie nowych smaków. Co najważniejsze, dieta Body Chief ma bardzo korzystną cenę w porównaniu do innych diet cateringowych.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.